Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Olaf_vidlik
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 november 2017

[vidlik.nl] Eerlijke feedback gezocht!

07 november 2017

Dag allemaal,

Graag hoor ik jullie mening over mijn webshop https://www.vidlik.nl/
De webshop staat al enige tijd online maar zoals jullie weten kan het altijd beter!

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Groetjes,

Olaf
 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: Eerlijke feedback gezocht!

08 november 2017

Hallo Olaf,

Ik vind je website er netjes en professioneel uitzien, mooie overzichtelijke webshop. Het bestelproces en de keuzemogelijkheden zijn direct duidelijk en logisch. Je zou er denk ik wel goed aan doen de keuze iets groter te maken, je hebt nu bijvoorbeeld maar 2 rechthoekige eettafels en dat is wel heel karig vergeleken met het grote aantal verschillende stoelen dat je aanbied. Dikke kans dat jouw bezoeker ook een tafel zoekt bij de set stoelen die hij bij jou besteld. Je zou het minimaal kunnen uitbreiden met een aantal Scandinavische tafels passend bij de kuipstoelen, de kans is nu groot dat je bezoeker op een andere site gaat kijken voor een tafel en dan de stoelen ook daar besteld. 

Dan de kritiek :), ik zie in ieder geval eenmaal een 404 fout in je website, het volgende bestand kan niet gevonden worden: /media/wysiwyg/payment_icons/ideal.png
Zo te zien ondersteun je bovendien Ideal gewoon nog, dus even zorgen dat die afbeelding weer terug op zijn plek komt. 

Dan je optimalisatie, er zijn nogal wat punten die je kunt verbeteren, je pagespeed score is erg laag, je laadtijd is 2,76 seconde en daarmee nog redelijk acceptabel maar het kan beter. Zorg in ieder geval dat je je HTML, CSS en JS optimaliseert en dat je browser caching inschakelt. Met je afbeeldingen kan je ook nog een kleine slag slaan maar met een webshop is dat vrijwel nooit 100%. 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: [vidlik.nl] Eerlijke feedback gezocht!

03 januari 2018

Inderdaad, de eerste indruk is goed: het ziet er netjes uit.

Wat opvalt:
  • Door het kleurgebruik vallen niet alle belangrijke zaken goed op (klantvoordelen bijvoorbeeld).
  • De afwisseling in aanspreekvorm van de bezoeker (u/ je).
  • Niet alle social links werken correct.

Verder mis ik een goede Over ons pagina.

Benadruk daarop de klantvoordelen en/ of waarom jouw producten zo bijzonder zijn.
Zie voor meer Tips onze whitepaper voor de perfecte Over ons pagina die de betrouwbaarheid vergroot.

Succes met je webwinkel!
 
TristanP
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 december 2017

Re: [vidlik.nl] Eerlijke feedback gezocht!

05 januari 2018

Mijn eerste indruk is op zich goed. Wel vind ik de mededeling: "Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis" belangrijker, dan de zichttermijn en meer bepalend voor het gevoel dat een webwinkel direct oproept. Ik zou die mededelingen persoonlijk omwisselen.

Groot minpunt is, vind ik, dat de homepagina maar één productcategorie weergeeft. Dit zou mij niet uitnodigen verder te kijken, als ik naar een ander meubelstuk zoek. Ook zou je, een selectie van, je aanbiedingen in dat overzicht kunnen opnemen.
Waar ik persoonlijk op af zou knappen is dat het niet direct "zichtbaar" is met welk bedrijf we te maken hebben. Ik zie geen directe aanleiding om niet je bedrijfsgegevens te communiceren in de footer, of op een over ons pagina. Bedrijfsgegevens weggestopt op een klantenservicepagina zijn m.i. niet toereikend. Ik was zelfs even bang dat deze gegevens alleen terug te vinden waren in je Algemene Voorwaarden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht