Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jayfm35
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 november 2017

[designedclothing.com] Feedback gevraagd

09 november 2017

Wat vinden jullie van www.designedclothing.com
Het richt zich op het duurdere segment en ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft. 
Ook ben ik benieuwd hoe http://www.designedclothing.com/en/shop ... toinesmith op jullie overkomt?! 

Graag reactie :-) 
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [designedclothing.com] Feedback gevraagd

09 november 2017

Je algemene voorwaarden zijn wel de meest ingewikkelde die ik in jaren gezien heb. Naast veel te moeilijke taal staan er allemaal onnodige bepalingen in en er staan bovendien tegenstrijdigheden in.
Ik zou je algemene voorwaarden in de prullenbak gooien en gewoon standaard voorwaarden gebruiken.

Een beveiligde verbinding ontbreekt. Je bent wettelijk verplicht om een beveiligde verbinding te gebruiken.

Je afrekenproces is niet goed op meerdere fronten.
Er ontbreekt een checkbox om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
Men kan naar eigen inzicht een adres formuleren. Dat wil je misschien meer stroomlijnen naar vakken voor straatnaam, huisnummer, postcode en stad.
Standaard staat het land op Afghanistan. Dat wil je misschien veranderen naar Nederland.
Men kan als afleverdag ook vandaag invullen. Ik ben benieuwd of je dat ook zou kunnen waarmaken.
 
Zwerfkast
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 november 2017

Re: [designedclothing.com] Feedback gevraagd

23 november 2017

Op eerste gezicht strakke site, maar nog wel wat om aan te werken. Ik krijg hier nog niet het Luxury gevoel bij.

- Logo: tekst is onscherp (gebruik geen .jpg) en tekst slecht gespatieerd (staat rommelig)

Menu: 
- Haal "pls select a gender to shop" weg (inkoppertje) en zet het menu in de donkergrijze balk. 
- Mannen en vrouwen lijken nu bij het logo te horen.
- Menu interface ervaring is matig, zet de cursor precies onderaan de donkergrijze balk en het menu flikkert. Ik muis daardoor regelmatig mis.
- Menu werkt niet op mobiel (bij mij niet tenminste - android Chrome).

Homepage:
- De foto's in de banner en footer.. tijdelijke vulling hoop ik?
- Twee blokken daar beneden: haal blokken met tekst naar boven en duidelijke button. Fotografie? Rechter foto onscherp.

Productpages:
- Bij "Ontwerpers" geen naw gegevens zetten.. en weg zijn je bezoekers.
- Productfotografie uit verhouding.
- De lightbox van producten heeft weinig toegevoegde waarde, net iets groter dan het productbeeld.
- De lichte tekst #999999 heeft te lage contrast ratio.

Cheers
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: [designedclothing.com] Feedback gevraagd

12 december 2017

Luxe design kleding...

Dan trekken die schorten op de homepage niet bepaald de gewenste aandacht lijkt me. Let op dat deze producten precies de sfeer vertegenwoordigen die jouw doelgroep wenst!


Het valt op dat niet alles even goed vertaald is, of gewoon niet wordt vertaald (bijv. voeg toe aan bag).

Ik mis tekst. Over ons, uitleg / toelichtingen, informatie, etc. Het komt nu nog erg kaal over. Het helpt daarbij natuurlijk niet dat de winkel nog erg leeg is. Dat is eigenlijk een dubbel gemiste kans, want niet alleen komt de webwinkel hierdoor minder betrouwbaar over voor bezoekers, maar de webwinkel is ook minder goed vindbaar in de zoekmachine (SEO). Dat is zonde.

Succes met je webwinkel!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht