Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DT&Z
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 augustus 2018

Feedback & nieuwe naam??

30 augustus 2018

beste leden,

ik heb sinds drie kwart jaar een webshop. www.damestassenenzo.nl
deze webshop liep niet heel goed en ik ben druk bezig om daar verandering in te brengen.
de bezoekers en sales stijgen wel iedere maand en ik heb hulp van een marketingpartij maar het is nog veel te weinig.
toch heb ik het idee dat ik iets mis. 
misschien heeft een van jullie nog een idee of opmerking? 

ook zit ik er aan te denken om misschien een complete andere ,internationale, naam met logo/huisstijl te laten ontwikkelen.
dit omdat ik sowieso nog naar de benelux wil uitbreiden maar kan het ook beter zijn voor de sales in NL? 

alvast bedankt! :)
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Feedback & nieuwe naam??

30 augustus 2018

Zojuist een kijkje genomen op je website. Mijn persoonlijke mening betreft de homepage is dat ik eigenlijk geen prikkel heb om verder te kijken. Dit heeft met name te maken met het vrij steriele logo, kleurgebruik en de algehele uitstraling. Het zijn tassen in een hoger segment en hierbij zou ik een wat professionelere uitstraling in logo en kleurgebruik bij verwachten. Een klein voorbeeld is het afwijkende lettertype in de dropdown van je topmenu.

Andere punten waar je eens naar zou kunnen kijken. Wat is bijvoorbeeld je bounce per kanaal op de homepage? Hoe staat het verder met de statistieken in je op de pagina (aantal pagina's die bezocht worden, tijd op je site etc.) Dit zijn een aantal basis meet instrumenten om te kijken of je traffic überhaupt op je website blijven hangen.  Als je via de marketingpartij bijv. een betaalde campagne laat maken terwijl je website organisch nog niet goed genoeg scoort is het zonde geld.

Je naam is niet per definitie iets waar je direct verandering in hoeft te brengen denk ik. De naam laat zien wat je verkoopt. Wel is het lastig lezen als je de naam ergens ziet staan. Een kort en krachtige fantasienaam zou misschien ook kunnen prikkelen. Ook kan dit weer iets meer passen bij de prijscategorie waarin je je begeeft.
~ Yvo
 
DT&Z
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 augustus 2018

Re: Feedback & nieuwe naam??

31 augustus 2018

bedankt voor je reactie!

ik denk ook dat het qua naam/logo/huisstijl professioneler moet.

ik zit nu maar op 50/60 bezoekers per dag wat VEEL te weinig is.
bounce op basis van afgelopen maand alleen op de homepage is 42%. ik weet niet wat een goed gemiddelde is?

alle tips zijn welkom!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht