Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SpinR
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2019

Weer een webwinkel

16 maart 2019

Zojuist heb ik mijzelf voorgesteld in het voorstel board. Nu zou ik graag van jullie willen horen wat jullie van mijn site vinden. Er wordt nog aan gesleuteld, met name aan SEO instellingen en teksten. Het lastige is dat op sommige pagina's geen ruimte is voor teksten (terwijl Yoast er wel om zeurt). Ook met de afbeeldingen ben ik nog bezig.

De snelheid van de pagina worstel ik soms nog mee. De ene keer scoort hij 78 qua snelheid, de andere keer weer 14. Meestal na aanbrengen nieuwe producten, het lijkt dan alsof de pagina helemaal van slag is en alles opnieuw moet linken/zoeken. Hij staat op een eigen VPS server met 2gb RAM geheugen beschikbaar.

Graag jullie mening & feedback: www.love2see.nl
 
FlevoJobs
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 maart 2018

Re: Weer een webwinkel

02 april 2019

Hoi,

Je site ziet er goed en strak uit, niet persé uniek. prima logo. Het komt wel een beetje over bij mij over alsof je een goedkope template hebt gekocht.
Dat baseer ik op een paar punten. je website is puur voor de Nederlandse consument bedoeld ga ik van uit, maar toch zie ik bij contact ''phone'' en ''address'' staan. dat moet je gelijk aanpassen. Je telefoonnummer geef +31 aan. Het maskeert wel een beetje dat je een 06 gebruikt, maar als je wilt overkomen als een legitiem bedrijf, dan zou ik wel overwegen om een 088 bedrijfnummer te gebruiken. 

Producten vóór 16.00u besteld komen doorgaans de volgende werkdag binnen.
Hier zou ik wel consequent mee zijn. Ik heb nog geen webshop gezien die doorgaans de zelfde dag de goederen op de post doet.  Persoonlijk juich ik elke keer wanneer een bestelling binnen krijg en zorg ik er voor dat de klant het zo snel mogelijk ontvangt. 

Ik zie het picrogrammetje van het winkelwagentje niet :(

Nou! Fijne dag!
Voor vacatures in Almere en omgeving http://www.FlevoJobs.nu
 
SpinR
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 maart 2019

Re: Weer een webwinkel

03 april 2019

Hoi,

Je site ziet er goed en strak uit, niet persé uniek. prima logo. Het komt wel een beetje over bij mij over alsof je een goedkope template hebt gekocht.
Dat baseer ik op een paar punten. je website is puur voor de Nederlandse consument bedoeld ga ik van uit, maar toch zie ik bij contact ''phone'' en ''address'' staan. dat moet je gelijk aanpassen. Je telefoonnummer geef +31 aan. Het maskeert wel een beetje dat je een 06 gebruikt, maar als je wilt overkomen als een legitiem bedrijf, dan zou ik wel overwegen om een 088 bedrijfnummer te gebruiken. 

Producten vóór 16.00u besteld komen doorgaans de volgende werkdag binnen.
Hier zou ik wel consequent mee zijn. Ik heb nog geen webshop gezien die doorgaans de zelfde dag de goederen op de post doet.  Persoonlijk juich ik elke keer wanneer een bestelling binnen krijg en zorg ik er voor dat de klant het zo snel mogelijk ontvangt. 

Ik zie het picrogrammetje van het winkelwagentje niet :(

Nou! Fijne dag!
Dank voor je reactie. Je hebt toevallig net gekeken toen de plugin'Porto' een update nodig had. Die heeft een nieuw icoontjes pakket en daardoor was de winkelwagen ineens niet meer zichtbaar.
Dat is nu weer opgelost, net als de vertaling onderin bij de informatie. Dat is weer Nederlands.  Ik ben bezig met een telefooncentrale, komt een 073- telefoonnummer op. Die werkt nog niet en tot die tijd moet ik dus bereikbaar zijn anders komt mijn WebwinkelKeur keurmerk te vervallen.

Verder verwerk ik inderdaad iedere dag de orders die binnenkomen. Het hangt natuurlijk wel af van PostNL of het pakketje inderdaad de volgende dag wordt bezorgd. Vandaag besteld, morgen in huis werkt bij 90% van de shops niet dus die garantie kan je anno nu niet meer geven en daar moet je ook eerlijk in zijn vind ik. Daarom kan je op z'n minst er wel zorg voor dragen dat je bestelling dezelfde dag nog wordt verwerkt.

Afijn, alle begin is lastig, maar tot nu toe ben ik niet ontevreden met de gang van zaken. Ben blij met wat er staat.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht