Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

17 april 2019

Beste forumleden,

Graag horen we jullie mening over ons onlangs geopende webwinkel Kabel4U.nl 

De webwinkel draait op een SAAS, Lightspeed, waar we tot op heden heel tevreden over zijn. 
Ik ben nu al ongeveer 1.5 maand bezig met het opzetten van de webwinkel, gemiddeld heb ik er dagelijks 2 uur aan gewerkt, echter zijn we zeker nog niet klaar, dat ben je eigenlijk nooit met een webwinkel denk ik.

Voordat er feedback gegeven wordt, wil ik wel aangeven dat er een aantal zaken nog niet af zijn.
- Content in de categorieën dienen nog aangepast - ingevuld te worden. Dit is een behoorlijk karwij aangezien ik middels de content de uitleg en advies wil geven over de artikelen die we aanbieden.
- Nog niet alle artikelen staan online, maar het gedeelte Audio is zo goed als compleet.
- Social Media

Verder zijn we er heel erg van bewust dat we ons in een moeilijke markt begeven, maar we willen het toch graag een kans geven. 
We verkopen al online, nationaal en internationaal, maar dan op de bekende marktplaatsen.
Nadat de webwinkel echt "af" is, zullen we ons gaan richten op verdere SEO optimalisatie, AdWords (SEA)

En nu de hamvraag, waarom zou men bij ons moeten bestellen, we zijn in de meeste gevallen de goedkoopste op internet.
Nu is het nog voor 17:00 uur besteld morgen in huis, dit gaan we mogelijk veranderen naar voor 20:00 uur besteld morgen in huis. 

Alvast bedankt voor de tips en tops,

Groeten,

Francois
  
 
 
Jantje2000
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 oktober 2018

Re: Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

17 april 2019

Als er dertig dagen bedenktijd is, waarom moet er dan na 14 dagen al betaald worden? Het lijkt mij, dat het dan voor de klant handiger is als er pas betaald hoeft te worden, zodra die heeft besloten dat hij het echt neemt?
 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Re: Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

17 april 2019

@Jantje2000,

We gebruiken Klarna via Mollie en zij hebben de 14 dagen bepaald, ik heb nog even gekeken, maar ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen naar bijv. 30 dagen.
Echter zie je deze constructie bij veel webwinkels, onder andere bij hele grote namen, 30 dagen bedenktijd maar bij achteraf betalen binnen 14 dagen betaald hebben. 

Verder ben ik het met uw denkwijze geheel eens, wie weet kan dit in de toekomst. 

 
 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Re: Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

13 mei 2019

Ik heb nog wat aanpassingen gedaan, vooral wat betreft content en blogs.


Iemand die feedback kan geven?

Ps. Iemand ervaringen met Beslist als verkoopkanaal? Admarkt zijn we ondertussen mee gestart.

Groeten
François
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
luuk94
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 juli 2019

Re: Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

11 juli 2019

Ziet er goed uit. 

Misschien handig om een foto te plaatsen van een persoon bij de klantenservice? Komt wat persoonlijker over. 

Ook zouden reviews van een betrouwbare partij wel helpen. Ik zie in de lightspeed appstore bijvoorbeeld Feedback Company staan, daar hoor ik altijd wel goede verhalen over. 
 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Re: Kabel4U.nl Webwinkel in Audio - Data - Video bekabeling en meer

16 juli 2019

Beste Luuk,

Bedankt voor het compliment en de feedback.

Wat betreft de Feedback Compagnie daar lees ik eigenlijk toch wel heel veel negatieve verhalen over en ze zijn ook wel heel erg prijzig.
Zelf denken we aan Webwinkelkeur, fatsoenlijke prijzen, goed beoordeeld, algemeen bekend bij de online klant en een prima integratie.

Verder zijn we nog steeds druk met het optimaliseren van de shop.
- instaleren chat functie
- integreren van een keurmerk + beoordeling partner. (mogelijk webwinkelkeur)
- Bijschaven van content in uiterlijk en tekst.
- Nieuwe content belangrijke landingspagina's.
- Herschrijven advertenties
- En ga zo maar door.