Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Chick with a Mission
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 maart 2020

Webwinkel geen verkopen

02 maart 2020

Goedemorgen,

Ik heb nu ongeveer een half jaar een webshop, met persoonlijke digital paintings (en een aantal los te kopen digital paintings). Ik heb tot nu toe nog helemaal niets verkocht via de webwinkel. Wie wil eens met mijn meekijken waar ik misschien de fout mee in ga?

www.chickwithamission.nl

alvast bedankt!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Webwinkel geen verkopen

02 maart 2020

Schrijffout?  ;-)
 
Chick with a Mission
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 maart 2020

Re: Webwinkel geen verkopen

02 maart 2020

Jep.... moet zijn www.chickwithamission.nl
Thanks!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Webwinkel geen verkopen

02 maart 2020

Hoeveel bezoekers heb je en waar komen ze vandaan? Willen ze zo'n painting aanschaffen of komen ze alleen omdat ze niet weten wat het is?

Ik persoonlijk wist het ook niet en nu ik het zie denk ik waarom zou ik niet gewoon een foto vergroten en ophangen? Wat maakt een heel mooie getekende 'foto' beter dan een gewone foto? Hoe mooier je kunstwerk naar de werkelijkheid gaat hoe minder verschil met een (ook digitale) foto.
Als je het weet te omschrijven vertel het niet hier maar op je website!
Je voorbeeld video met witte haartjes maakt het ook niet veel duidelijker want je ziet bijna niets veranderen. Misschien een andere video met duidelijk tekenen van een onderdeel?

Waarom is de checkout helemaal in het engels?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Chick with a Mission
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 maart 2020

Re: Webwinkel geen verkopen

02 maart 2020

Dank je wel Paul! Goede vragen! Zeker je vraag wat verschil is met goede foto.... ik kan niet 123 antwoorden dus daar moet ik iets mee! Ga hiermee aan de slag! Thanks!
 
MikeH
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 april 2020
Contacteer:

Re: Webwinkel geen verkopen

21 april 2020

Zo te zien heb je ook nog weinig gedaan om de wereld kenbaar te maken dat deze site bestaat en dat je dit doet.
Ga eens op zoek naar websites waar je wellicht jouw werk kunt promoten.
Probeer op relevante sites misschien een gastblog te doen over wat je doet, wat dit uniek maakt et cetera.

Misschien kun je wat promotie doen, bijvoorbeeld door een gratis werk te verloten en zo zijn er meer dingen die je kunt doen.
 
Sicarius1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 maart 2015

Re: Webwinkel geen verkopen

10 juli 2020

Maak van je Menu je webshop. Nu moet ik 10x klikken voordat ik ook maar een product kan zien en het navigeren van product naar product is heel omslachtig.

Maak van je Menu alle categorien in je webshop. Ik zou het Menu zo indelen: Tekening bestellen - Kadootjes - Woning en accesoires - Kleding - Info (dropdown met alle info zoals Blog, Contact etc. Deze info kan evt ook in een footermenu) Zorg voor een Logo linksboven die je kan klikken om weer naar home te gaan ipv een Home kopje in je menu.

De homepagina heeft op dit moment 0 call-to-actions. Plaats je beste producten of categorien op de homepagina met een call to action. 

Je wil mensen zo snel mogelijk aan het winkelen krijgen. Nu moet ik eerst op webshop klikken en een halve pagina naar beneden scrollen om een plaatje te klikken en dat nog 3x doen om bij een product te komen. 9/10 personen haakt dan al af zonder ook maar een product gezien te hebben.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel geen verkopen

28 juli 2020

Wat doe je aan marketing?

De tijden zijn niet meer zo dat je een webshop bouwt en dan kunt wachten op bezoekers. Je moet echt aan de slag gaan met marketing om de bezoekers je winkel in te krijgen...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht