Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Piercingwereld
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 augustus 2020
Contacteer:

Feedback op onze webwinkel (WooCommerce)

15 augustus 2020

Hallo!

We zijn momenteel nog bezig met onze webwinkel, maar ik zou graag al jullie feedback ontvangen zodat ik dit kan meenemen. De webwinkel moet nog gevuld worden met producten en er moeten nog flink wat teksten geschreven worden, maar het is al een begin. Wat vinden jullie ervan? www.piercingwereld.nl 
 
JosV
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 april 2015

Re: Feedback op onze webwinkel (WooCommerce)

15 augustus 2020

Op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Een beetje eentonig en weinig kleur misschien.
En de eerste keer laden duurde iets van 8 seconden wat veel te lang is.
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feedback op onze webwinkel (WooCommerce)

15 augustus 2020

Blijft hier ook maar laden bij het eerste contact, daarna wel (redelijk) snel. 

Weinig verstand van piercings, maar als ik het zo zie is de indeling helemaal heel aardig, redelijk standaard maar wel netjes. Ook de categorieën met helder plaatje op voorpagina. Ik zou gelijk verder klikekn.Al is het meeste nu niet gevuld, en zou ik wel pas categorieën maken als er echt iets in de vinden is. Een categorie met maar 1 product moet geen categorie zijn. Maar dat zal ongetwijfeld liggen aan net opbouwen. Vind het ook wat leeg.En ik zou heel goed kijken bij producten wat je onder de info gaat zetten en wat bij extra informatie. IK kan me voorstellen dat je als klant gelijk in de tekst ook iets over de grootte/lengte wil weten, en niet door wil klikken naar extra info. De huidige size guide niet vergeten weg te halen haha. 

Het 'wie zijn wij' stukje op de voorpagina vind ik nietszeggend. Veel webshops gaan in de neiging professioneel over te komen over op nietzeggendheid. Stockfoto's gebruiken, verhaaltjes over hoe professioneel en geweldig we zijn. Daar past dit volgens mij in:  "Wat is uitgegroeid van simpele hobby is inmiddels een volwaardige organisatie wat zich volledig richt op de piercingwereld."

Ok, dus...? Ik heb zelf als klant VEEL mee vertrouwen als er dingen staan die ik geloof. Die mij meenemen. Die de ondernemer achter de webshop laten zien.  Niet.. 'een volwaardige organisatie' maar de mensen die er achter zitten. Of wat dan je passie met piercings inhoudt. En niet het verhaal veel mooier maken dan het is, maar dicht bij jezelf blijven. Als je niks over jezelf wil vertellen ook goed, maar maak dan geen 'wie zijn wij' pagina. 
 
Piercingwereld
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 augustus 2020
Contacteer:

Re: Feedback op onze webwinkel (WooCommerce)

17 augustus 2020

Bedankt voor de reacties! De piercingwebwinkel is ontstaan uit een mobiele piercing studio waar we (voor dit jaar) festivals mee af gingen. Er zit dus wel een organisatie achter, maar wel een goed punt. Daar kan ik wat meer over vertellen. De webwinkel is momenteel inderdaad nog leeg qua producten. Aankomende woensdag ga ik naar de leverancier en kunnen we eindelijk producten inslaan. 

Ook een goed punt wat jullie zeggen dat de site redelijk traag inlaadt. Ik zal eens kijken of ik hier iets aan kan veranderen. Evenals het uiterlijk. Ik merk dat ik heel snel naar het steriele toe ga. Bedankt voor de feedback!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht