Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Kosen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 november 2020
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Feedback voor Luxorypets

20 november 2020

Beste forumleden,

ben inmiddels 5 maanden in het bezit van www.luxorypets.nl ,een online winkel voor huisdier benodigdheden.

Ben al enige tijd bezig met het combineren van kleuren en stijlen om een eigen huisstijl te creeren.
De shop heeft in die 5 maanden tijd een paar orders gehad maar ben daar ook nog volop mee bezig.

Graag zou ik van jullie feedback, ideeen, tips willen ontvangen zodat ik weet of ik op de juiste weg ben of dat ik het roer compleet moet omgooien.

Alvast bedankt voor jullie feedback....
Luxory Pets richt zich op dierbenodigdheden en diervoeding, ontstaan uit passie voor dieren.
www.luxorypets.nl
 
Kosen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 november 2020
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feedback voor Luxorypets

26 november 2020

Niemand waagt zich er aan?

Zo beroerd kan de shop toch niet zijn :)

Zou graag feedback willen ontvangen van coccullega webshop eigenaren en/of forumleden.
Luxory Pets richt zich op dierbenodigdheden en diervoeding, ontstaan uit passie voor dieren.
www.luxorypets.nl
 
Deheug
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 januari 2021

Re: Feedback voor Luxorypets

09 februari 2021

Ziet er mooi uit, maar het is mij niet direct duidelijk wat jullie verkopen. Het begint met een foto van de week. Dit is kostbare ruimte waar je ook een mooie aanbieding kunt tonen.
 
Beau22
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 februari 2021

Re: Feedback voor Luxorypets

10 februari 2021

Beste forumleden,

ben inmiddels 5 maanden in het bezit van www.luxorypets.nl ,een online winkel voor huisdier benodigdheden.

Ben al enige tijd bezig met het combineren van kleuren en stijlen om een eigen huisstijl te creeren.
De shop heeft in die 5 maanden tijd een paar orders gehad maar ben daar ook nog volop mee bezig.

Graag zou ik van jullie feedback, ideeen, tips willen ontvangen zodat ik weet of ik op de juiste weg ben of dat ik het roer compleet moet omgooien.

Alvast bedankt voor jullie feedback....
Probeer ook eens wat backlinks te verzamelen van andere sites, maakt je zoekbaarheid op google een stuk beter. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Kimberly
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 augustus 2017

Re: Feedback voor Luxorypets

12 mei 2021

Ik vind dat je een leuke website hebt in dierenbenodigdheden. Echter zou ik inderdaad wat links proberen te verzamelen en goede content te schrijven (zelf of laten schrijven), je hebt hier veel mensen voor die dat veelvuldig doen. Heel veel succes! 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht