Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Franky
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 juli 2018
Contacteer:

Feedback WoondroomXL.nl

03 maart 2022

Hoi forumuleden,

Graag zou ik wat feedback willen voor onze webwinkel WoondroomXL.nl

De webwinkel heeft een assortiment van ongeveer 75.000 artikelen afkomstig van VidaXL, tegen een lager verkoopprijs van gemiddeld 10 tot 20%  dan van het aankoopbedrag bij VidaXL zelf.

Het betreft dus dropshipping wat voor ons gunstig is, echter voor de klant moet het ook een meerwaarde zijn. 

- Alle artikelen kunnen gratis geretourneerd worden binnen 30 dagen, met daarbij de wettelijke 14 dagen retourtermijn na afzien van de aankoop. 
- Diverse betaalmethoden waaronder Creditcard, PayPal en Klarna achteraf of in delen, met aankoopbescherming. 
- Klantenservice die alle vragen / verzoeken binnen 24 uur beantwoord / doorzet voor afhandeling.

Verder hebben we Webwinkelkeur als keurmerk en zijn we aangesloten bij Trustpilot waarbij ik zojuist bijna 100 review verzoeken hebben laten indienen, ik ga er van uit dat ze doorgaans positief zullen zijn.

De webwinkel is grotendeels voor het zicht af, technisch moet er nog veel gebeuren. Zoals het filter menu, echter op basis van zoveel artikelen duurt het even voordat dit rond is. Daarbij worden de prijzen nog afgerond naar 0,95 eurocent maar zojuist een update door laten zetten op basis van percentage winst. Hierdoor zullen de prijzen niet netjes afgrond zijn zoals bijv. 14,42 euro etc. 

Toekomst:
- Social media
- Bloggen
- En vast nog wel wat meer.

De webwinkel zelf draait op Shopify, we draaien al leuk omzet en ik heb er tot dusver vertrouwen in dat het goed komt. 

Groeten,

Francois
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Feedback WoondroomXL.nl

10 maart 2022

Ziet er netjes uit. Met Shopify als software en het aanbod van VidaXL is dat natuurlijk goed mogelijk. Ben benieuwd of je de traffic op orde krijgt.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht