Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [eenproduct.nl] dagaanbiedingen van eenproductaanbieders

8
Wouter Hol schreef:Vermeld er ook duidelijk op naar welke site een aanbieding toe linkt. Men wilt weten waar men terecht komt als men ergens op klikt.
Het is niet direct duidelijk dat je site een verzameling is van de dagaanbieding sites. Als iemand opeens op een andere site terecht komt dan schrikt dat af.
Wanneer je met je muis op meer info staat dan zie je ook om welke webwinkel het gaat.

Re: [eenproduct.nl] dagaanbiedingen van eenproductaanbieders

10
mmme weer te vroeg geroepen..

Ik zou de tekst in de mouseover wit maken of andersom hij is nu slecht leesbaar.

Zat te kijken of dat duidelijker kon die mouseover bv als je over de foto heengaat. Maar dat zal dan ten koste gaan van de CTR. Niet doen dus. of de knop meer info net onder de foto plaatsen.

Mooi gedaan het geheel.

Re: dagaanbiedingen van eenproductaanbieders

11
kopenenverkopen schreef:
veke schreef:prijzen kloppen niet!
De led tv staat van 599 naar 499 en als ik dan doorgestuurd word, kost hij 579 euro.Als je aanbiedingen niet kloppen, zullen de klanten snel afhaken.
Prijzen heb ik allemaal gecontroleerd en ze kloppen allemaal.
Ik weet toch wel wat ik zag.
Prijs klopte niet van die led tv!
En ik heb toen gewoon willekeurig 1 prijs gecheckt