Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ronald
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 augustus 2011

www.weekstunter.nl

15 augustus 2011

Nieuw: http://www.weekstunter.nl

Graag uw feedback.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

15 augustus 2011

geen telefoonnummer
geen kloppende Algemene Voorwaarden
geen achteraf betalen
geen SSL

geen bestelling van mij.

EDIT: telefoonnummer en AV nu wel beschikbaar.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

15 augustus 2011

Er staat überhaupt niet op van wie de site is. Bij "over ons" wordt alleen vertelt wat er op de site te doen is, maar er wordt niks over jullie verteld. Bij de pagina met contactgegevens staat alleen een postbus (!!!) adres. Heel verkeerd. Vermeld een fysiek adres en telefoonnummer(s).

EDIT en het kvk nummer is van een installatiebedrijf?

Naam: Rooijens Installatietechniek
Vestigingsadres: Dorpstraat 4
Vestigingsplaats: 5325XG Well Gld
KvK-nummer: 11061220
Vestigingsnummer: 000015660931
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Vreemd.

TIP: Wil je wat meer opbouwende kritiek, vermeld dan in de startpost ook wat meer over je site en hoe je er toe gekomen bent en wat je plan van aanpak is, ipv. alleen een linkje dumpen :)
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

15 augustus 2011

Laat de (verzend)kosten direct zien in het winkelwagentje. Het voordeel van een "van € 21,50 voor 15,00”-stuntprijs is betrekkelijk gering als je aansluitend nog € 5,95 vaste verzendkosten + € 2,95 voor PayPal rekent. Kopers die daarnaar moeten raden of zoeken, haken snel af. Kopers die de kosten te laat zien vaak ook.

Volgens mij overtreed je met een opslag van meer dan 14% voor de transactiekosten (€ 2,95 op € 15 + € 5,95) ook de richtlijnen van PayPal.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bvermeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 februari 2012
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

28 februari 2012

ondanks de recenties hier afgelopen zaterdag (25 feb 2012) toch een aanbieding gekocht.
Vandaag 28 feb had ik nog niks gehoord dus toch maar even contact gaan zoeken met weekstunter.
Telefonisch en via mail. Telfeonisch kreeg ik en antwoord apparaat waarop ik een boodschap heb ingesproken.
ook via de mail een bericht gestuurd over de status van mijn bestelling.

rond een uur of vier werd ik terug gebeld door weekstunter over de status van de bestelling en deze zou als het goed is deze week nog worden geleverd, ook via de mail een bericht gehad over de status van de bestelling.
Bestelling is nog niet binnen echter ik zie het positief in!
zowel via de mail als via de telefoon klonk weekstunter erg positief ;-)

Ik hou jullie op de hoogtte over de afloop van mijn bestelling!

met vriendelijke groet,
Berto Vermeer
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: www.weekstunter.nl

28 februari 2012

U was dan misschien ook wat voorbarig om contact op te nemen:
Alle artikelen zijn op voorraad, indien uw betaling door iDEAL is goedgekeurd, wordt uw bestelling binnen 7 werkdagen bij u thuisbezorgd.
Wel hoop ik dat u het product niet retour zal sturen (binnen 7 werkdagen) want de betaalde verzendkosten krijgt u niet terug, terwijl dit wel wettelijk is vastgesteld:
Uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) zal zodra het product bij ons binnen is aan u worden overgemaakt. Voorwaarden zijn wel dat de producten in de originele verpakking, ongebruikt, compleet en onbeschadigd zijn. De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw rekening. Deze worden niet vergoed.
 
bvermeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 februari 2012
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

28 februari 2012

Hoi frafra,

klopt wel wat voorbarig zo snel al een mailtje over de status van mijn bestelling, echter bij een webshop waar je nog geen recenties op terug leest over het internet ben je altijd wel wat wantrouwiger als met de grote bekende webshops die er zijn..

Eigenlijk was het voor mij ook meer een controle of ik niet had geinvesteerd in een dood spoor..
Gelukkig lijkt het op dit moment niet zo te zijn ik werd zeer netjes te woord gestaan via zowel mail als telefoon (ja dit had ik van te voren ook kunnen doen..)

Inzake verzend kosten geen idee wat daar de wettelijke regels voor zijn...
Dit gaan we wel zien zodra dit van toepassing mocht zijn.... (in ieder geval bedankt voor de tip)!!..

Echter omdat ik nog totaal geen ervaring van gebruikers over deze site op diverse forums kan vinden wou ik de informatie toch met jullie delen.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

28 februari 2012

EDIT en het kvk nummer is van een installatiebedrijf?

Naam: Rooijens Installatietechniek
Vestigingsadres: Dorpstraat 4
Vestigingsplaats: 5325XG Well Gld
KvK-nummer: 11061220
Vestigingsnummer: 000015660931
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Vreemd.
Blijkbaar is de KvK aangepast want het Nr. 53460936 klopt met het adres en de site naam.
 
bvermeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 februari 2012
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

29 februari 2012

voor degene die mij een pm heeft gestuurd met het volgende bericht ...
---------------------------------------------------------------------------------------
hallo

ik ben van plan om ook een tablet bij weekstunter te bestellen.
nu is mijn vraag , heeft u de tablet al ontvangen .
ik kan niets op internet over deze webwinkel vinden.
mvg herman
---------------------------------------------------------------------------------------

Nee hij is nog niet binnen (zit nog op mijn werk en hij wordt als het goed is thuis afgeleverd)zodra ik hem binnen hem zal ik een berichtje plaatsen
 
johan.bianca
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maart 2012

Re: www.weekstunter.nl

11 maart 2012

hallo, ik wil een tablet kopen bij weekstunter, maar ik was erg benieuwd of je je bestelling nog hebt ontvangen!?

Groetjes,
Johan
 
willem
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 februari 2012

Re: www.weekstunter.nl

12 maart 2012

nooit ontvangen ?
 
bvermeer
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 februari 2012
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

13 maart 2012

Door drukte te weinig tijd gehad om effe een berichtje te plaatsen over mijn bestelling.
In de week dat ik mijn bestelling heb geplaatst kreeg ik nog een bericht van weekstunter dat door een probleem met de douane en de tablet niet binnen de 7 dagen geleverd kon worden.
De dinsdag erop (levering na 10 dagen) is de tablet geleverd met een extra presentje erbij vanwege de late levering.

na mijn mening betrouwbaar genoeg om er een bestelling te plaatsen..

mvg Berto
 
h.schepers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 februari 2012

Re: www.weekstunter.nl

19 maart 2012

precies een week gewacht zoals vermeld

perfect


herman
 
TLS
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 oktober 2012
Contacteer:

Re: www.weekstunter.nl

20 oktober 2012

Ik heb een tablet besteld bij weekstunter, maar ruim meer dan een week gewacht op überhhaupt een bericht. Dus maar zelf contact gezocht. Tablet geleverd, maar deze had binnen een week een schermdefect. Ik mocht hem terugsturen, maar wel zelf de kosten betalen (tegen de wettelijke voorschriften).
Weer ruim een week gewacht, geen bericht. Dus maar weer zelf een mails gestuurd, want op bellen naar het vermelde telefoonnummer heeft geen zin dat wordt nooit opgenomen.
Ene Johan van weekstunter mailde terug dat de leverancier net een zending had afgeleverd.

Drie dagen later ontvang ik een tablet die al gebruikt was, stof en vingerafdrukken onder de teruggeplaatste plastic covers, kapotte doos.
Weer proberen te bellen, maar natuurlijk geen contact. Via de mail protest gemaakt tegen deze manier van oplossen van een garantieprobleem.
Nu dagen later nog geen enkel reactie.

Ik ben uitermate ontevreden over de manier waarop weekstunter met klanten omgaat.
Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen om mijn recht op een nieuw product af te dwingen.