Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.Wij maken al onze producten zelf, dus daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Wat bedoel je daar precies mee.Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.
Leg de nadruk meer op de kaarsen. Dáár wil je op klikken, díé wil je bestellen. Dat kan met een kleurloos chroom (alles is grijs, behalve de onderdelen waarop je kunt klikken), maar ook met subtielere complementaire kleuren.Je geeft aan dat jij de kleuren combinatie op z'n zachts gezegd niet aanstaat. Daar kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar wat zou jij persoonlijk dan adviseren?
Dat laatste, inderdaad. Er zijn ongetwijfeld kopers die "effe gauw" kaarsen nodig hebben. Maar je benut de U van de USP nog niet! Deze kaarsen zijn "handgemaakt", "ambachtelijk", "uit eigen fabriek", noem maar op. Aangezien je al weet wat een USP is én je de kaarsen zelf maakt, kun je dat veel beter invullen dan wij dat zouden kunnen.Met betrekking tot:Wat bedoel je daar precies mee. Zou je adviseren dat we dat meer profileren op onze website?? Alszijnde een USP...Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Precies.Is dat nu niet een vorm van 'je eigen markt kapot concurreren' ? Doordat je niet ronduit verteld dat het allemaal handgemaakt is heeft het voor de mensen ook totaal geen meerwaarde tegenover een merk X of Y kaars. En daarom willen ze dan ook niet meer betalen. Je houdt zelf het idee die de mensen hierbij hebben in stand en houdt ook mede zelf de prijs laag. Je veroorzaakt dus in wezen je eigen probleem
Dit gaan we inderdaad maar even aanpassen, dat staat inderdaad wel wat netter.Er zijn een aantal productgroepen die leeg zijn.
Deze zou ik weg halen totdat hier ook producten aan zijn toegevoegd.
Jouw kaars is niet zomaar een kaars! Het is een ambachtelijke kaars die langer brand dan die zooi van merk X of Y. Beetje meer krediet voor je eigen product kweken?Aan Mieke en Meesleepbeest.
Ik weet niet of er sprake is van onze eigen markt kapot cioncurreren. Een kaars blijft naturrlijk een kaars en die moet een ding doen en dat is branden. Dat doen zowel onze eigen gemaakte kaarsen als kaarsen die machinaal worden gefabriceerd.
Overtuigen kun je ook alleen maar als je het ze verteld...
Het is wellicht verstandiger inderdaad om bij ons meer de nadruk te leggen op het feit dat alles door ons zelf gemaakt wordt en de producten kwalitatief beter zijn dan de producten in de normale winkel. Hier zal je je klanten van moeten overtuigen en dat gaat helaas niet van zelf. daarnaast moeten zij ook nog eens bereid zijn om voor onze producten dan meer geld te bepalen en daar haken de meeste uiteindelijk af.
Beste Retired Member,Wat iedereen al roept is laat kaarsen zien. Je navigatie en SEO en vertrouwen is wat over dreven.
Als je zulke goede producten maakt waarom geef je dan per kaars er geen "imago" aan. Klinkt een beetje vreemd maar ik denk dan aan Bv "Yoga" met bepaalde geur. "actie" geeft je kracht of wat dan ook. Nu geef je ze de naam van de vorm....
Je kunt dan alles verzinnen, "Game" (voor de concentratie) verzin het maar
Je hebt gelijk, ik heb de tags onderaan de pagina verwijderd, dit staat wat rustiger.Als ik op je site kom zie ik alleen maar bruin en veel logo's Maar geen kaarsen.
Onderin de footer worden de menu's weer herhaald dat lijkt een seo ding. Ik vind het veel te druk. Kijk meer naar sfeer en kwaliteit en plaats al die logo's op een aparte pagina. Of enkele belangrijke logo's is de footer / header.
En werk ook aan de leesbaarheid. Bruin met witte letters dat leest niet lekker.
Allereerst bedankt voor je reactie.Wouw ik zie nu pas hoeveel energie er in je site zit!
Er zit zelfs een vergelijker in. Op kaarsen?
Een vergelijker is erg goed als het om techniek gaat maar wat wil ik vergelijken bij kaarsen? Je noemt ze vierkant of rond moet ik dat vergelijken?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar denk meer in wat je verkoopt en denk na over je doelgroep. Simpel ik wil een kaars.... en wat wil ik zien. Vergeet alle adviezen, ik mis je eigen ding. Stop met denken in Google.
Ik vind stuiterballen.com een geweldige site Heerlijk simpel, helder en duidelijk. Ik wil een stuiterbal en wat zie ik een stuiterbal.
Bv. je productpagina kijk daar eens goed na. Ik klik op een kaars en zie van alles, het beweegt er staan zelfs "tags" in de productbeschrijving. Weg zijn ze, ze verdwalen gewoon op je site.
En je hebt maar een paar seconden om ze te "pakken"
Wat te doen weet ik niet. Maar, je hebt er weer een advies bij