Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

Hallo allemaal,

Ik wil als eerste mijn complimenten aan dit forum in zijn geheel geven en aan een ieder die hier bereidt is om zijn kennis te delen met "iedereen" die er maar om vraagt. Inmiddels geruime tijd volger, maar wil nu ook graag gebruik maken van de aanwezige expertise.

Sinds ruim 1 jaar zijn wij gestart met de webshop http://www.kaarswinkel.nl en sindsdien veel aan veranderingen doorgevoerd en assortiments uitbreidingen gedaan. Deze webshop is voort gevloeid uit een uit de hand gelopen hobby, maar wij zijn wel voornemens hier een goed lopende zaak van te maken. Dit kost uiteraard veel tijd en moeite maar dat hebben wij er zeker voor over.

Wij maken al onze producten zelf, dus daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Gaarne willen wij weten wat jullie van onze webshop vinden en of jullie nog verbeter punten zouden hebben. Dan kunnen wij deze doorvoeren omzodoende meer bezoekers en uiteindelijk klanten te kunnen aantrekken.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

De kleurencombinatie bruin-blauw-paars vind ik, voorzichtig uitgedrukt, niet zo mooi. Blauw is bovendien de standaardkleur voor een hyperlink, waardoor niet in een oogopslag duidelijk is waar je nu wel of niet kunt klikken.
Wij maken al onze producten zelf, dus daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

Beste Ward,

Dank je voor je antwoord.

Je geeft aan dat jij de kleuren combinatie op z'n zachts gezegd niet aanstaat. Daar kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar wat zou jij persoonlijk dan adviseren?

Met betrekking tot:
Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.
Wat bedoel je daar precies mee.
Zou je adviseren dat we dat meer profileren op onze website?? Alszijnde een USP...

Ik hoor graag van je.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

Je geeft aan dat jij de kleuren combinatie op z'n zachts gezegd niet aanstaat. Daar kan ik me enigszins iets bij voorstellen, maar wat zou jij persoonlijk dan adviseren?
Leg de nadruk meer op de kaarsen. Dáár wil je op klikken, díé wil je bestellen. Dat kan met een kleurloos chroom (alles is grijs, behalve de onderdelen waarop je kunt klikken), maar ook met subtielere complementaire kleuren.
Met betrekking tot:
Waarom dóé je daarmee nog helemaal niets in de webwinkel? Voor ambachtelijk vakmanschap-meesterschap bestaat vast wel een markt en "liefde voor het vak" is meer in het algemeen een sterk verkoopargument.
Wat bedoel je daar precies mee. Zou je adviseren dat we dat meer profileren op onze website?? Alszijnde een USP...
Dat laatste, inderdaad. Er zijn ongetwijfeld kopers die "effe gauw" kaarsen nodig hebben. Maar je benut de U van de USP nog niet! Deze kaarsen zijn "handgemaakt", "ambachtelijk", "uit eigen fabriek", noem maar op. Aangezien je al weet wat een USP is én je de kaarsen zelf maakt, kun je dat veel beter invullen dan wij dat zouden kunnen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

Beste Ward,

Tot zover bedankt voor je adviezen, we gaan er zeker naar kijken, zeker m.b.t. de kleuren combinatie en de nadruk op de producten die juist op moeten vallen.

Tevens zullen we eens kijken hoe we inderdaad onze U-points beter tot zijn recht kunnen laten komen.

Daarnaast zijn we ook benieuwd hoe andere bezoekers tegen onze site aankijken. Wij zien onze shop dagelijks en zien daardoor de wellicht benodigde verbeterpunten niet meer.

Ieder commentaar is welkom, want hopelijk kunnen we op deze manier onze prestaties verbeteren en een gebruiksvriendelijke website opmaken.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 augustus 2011

Zijn de kaarsen die ik op de homepage zie, ook zelfgemaakt? Dan zijn ze wel heél goedkoop. Is dat wel rendabel?
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Alle kaarsen die wij verkopen worden door ons zelf gemaakt. Dat kost inderdaad veel tijd en moeite!!
Wellicht vind jij het goedkoop, maar indien wij concurrerend willen zijn met grote fabrieken zoals wel bekend Bolsius of kaarsen bij de Xenos, dan zullen we toch scherp geprijsd moeten zijn.

Het grote verschil met machinaal gemaakte kaarsen is dat de kwaliteit van onze kaarsen gewoon beter is door het gebruik van betere grondstoffen, waardoor onze kaarsen een langere brandduur hebben. Maar ja probeer daar mensen maar eens van te overtuigen.
Ze gaan blijkbaar toch liever voor wat goedkopere kaarsen die dan sneller op zijn dan onze ambachtelijke kaarsen.

Over het feit of het rendabel is. Doordat wij natuurlijk zelf de grondstoffen zoals was en stearine in enigszins grotere hoeveelheden bestellen lukt dat nog steeds wel hoor. Alleen zou het wel wenselijk zijn als het volume van de verkopen omhoog zou gaan.

Maar ja dat gaat helaas niet van zelf :(
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Is dat nu niet een vorm van 'je eigen markt kapot concurreren' ? Doordat je niet ronduit verteld dat het allemaal handgemaakt is heeft het voor de mensen ook totaal geen meerwaarde tegenover een merk X of Y kaars. En daarom willen ze dan ook niet meer betalen. Je houdt zelf het idee die de mensen hierbij hebben in stand en houdt ook mede zelf de prijs laag. Je veroorzaakt dus in wezen je eigen probleem :wink:
 
Jelle du Chatenier
Berichten: 165
Lid geworden op: 14 oktober 2010
Locatie: Delft (Z-H)

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Er zijn een aantal productgroepen die leeg zijn.
Deze zou ik weg halen totdat hier ook producten aan zijn toegevoegd.

Ook heb ik mooi artikel op je website gelezen over het zelf maken van kaarsen.
dan zou ik ook was gaan verkopen en alles wat erbij komt kijken om kaarsen te maken.
Ik denk dat daar ook een erg leuke kans in ligt.
Nu verwijs je namelijk naar een hobbyspeciaalzaak (kwijt als klant).
Alle producten om een kaars te maken heb je toch al in voorraad.

Zeker omdat jullie handwerk verrichten is het leuk om mooie foto's te maken van het proces hoe jullie de kaarsen maken en op de website plaatsen
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Is dat nu niet een vorm van 'je eigen markt kapot concurreren' ? Doordat je niet ronduit verteld dat het allemaal handgemaakt is heeft het voor de mensen ook totaal geen meerwaarde tegenover een merk X of Y kaars. En daarom willen ze dan ook niet meer betalen. Je houdt zelf het idee die de mensen hierbij hebben in stand en houdt ook mede zelf de prijs laag. Je veroorzaakt dus in wezen je eigen probleem :wink:
Precies.
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Aan Mieke en Meesleepbeest.

Ik weet niet of er sprake is van onze eigen markt kapot cioncurreren. Een kaars blijft naturrlijk een kaars en die moet een ding doen en dat is branden. Dat doen zowel onze eigen gemaakte kaarsen als kaarsen die machinaal worden gefabriceerd.

Het kost ons uiteraard alleen meer tijd, maar uiteindelijk kunnen we het er wel voor doen.
Op dit moment zijn het niet onze enige inkomsten :P

Het is wellicht verstandiger inderdaad om bij ons meer de nadruk te leggen op het feit dat alles door ons zelf gemaakt wordt en de producten kwalitatief beter zijn dan de producten in de normale winkel. Hier zal je je klanten van moeten overtuigen en dat gaat helaas niet van zelf. daarnaast moeten zij ook nog eens bereid zijn om voor onze producten dan meer geld te bepalen en daar haken de meeste uiteindelijk af.

In ieder geval bedankt voor je reactie en we gaan er zeker iets mee doen. Waarschijnlijk meer benadrukken waar wij voor staan: ambachtelijke vervaardigde producten met goede kwaliteit!!


Aan Jele du Chatenier
Er zijn een aantal productgroepen die leeg zijn.
Deze zou ik weg halen totdat hier ook producten aan zijn toegevoegd.
Dit gaan we inderdaad maar even aanpassen, dat staat inderdaad wel wat netter.

Aan het verkopen van producten voor het zelf maken van kaarsen hebben wij eerder al nagedacht, maar we zijn er nog niet uit of wij ons daar op willen richten. Het is zeker een markt en er is ook vraag naar want we krijgen af en toe het verzoek hiervoor.
Echter lopen wij hier wellicht weer een risico doordat mensen die zelf kaarsen maken geen behooefte hebben aan ons eigen assortiment gemaakte kaarsen :?

Maar goed ik ga er maar van uit dat dit percentage zo klein zal zijn dat het wellicht het overwegen waard is om dit in ieder geval een kans te geven en het een tijd te proberen en kijken of die producten aanslaan. Echter worden deze producten voor het zelf kaarsen maken veelvuldig verkocht via m*rktpl**ts, en daar kunnen wij helaas niet tegen op.

In ieder geval bedankt voor je toelichting en het staat genoteerd.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Ikzelf ben ook bezig om een webwinkel te maken met ambachtelijk gemaakte houten hebbedingetjes en speelgoed.
Je moet veel duidelijker laten zien dat het ambachtelijk gemaakt is en dat de kwaliteit beter is dan de gewone massaproductie. Vertel er over en je komt automatisch ook hoger in Google door je "content".
De website ziet er professioneel uit, maar de kleuren bruin en blauw geven de website een niet uitnodigende look.

Laat ook wat foto's zien van een brandende kaars in het schemer in een mooie omgeving.
Dan creëer je juist de sfeer van een kaars (de mooie gloed en schaduw op de achtergrond, ...). Nu komt het kil over en lijkt het ook meer op een massaproductie kaars.

En waarom niet ook dure kaarsen proberen te verkopen, echte speciale /grote kaarsen.
Dan zien ze tenminste dat ze ambachtelijk gemaakt zijn.
Doe inspiratie op bij websites zoals Etsy of gewoon via google bij afbeeldingen.
Of het maken van kaarsen op bestelling (met naam of tekening/vorm van een dier, ...)

Ik zou ook het materiaal verkopen om zelf kaarsen te maken (zijn meestal toch andere klanten dan die kaarsen gaan kopen)
Misschien dan ook een weblog maken over het ambachtelijk maken van de kaarsen en weetjes over kaarsen?
Hierin zou je ook uitleg kunnen geven voor de mensen die dan producten kopen om kaarsen te maken.

Fijn om te zien dat er nog mensen proberen iets ambachtelijk te verkopen.
Ik herinner me als klein kind (lang geleden) dat we met restjes van kaarsen kleurrijke kaarsen maakten met vormen van mooie puddingpotjes :-)
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Dat het aangeboeden wordt op marktplaats betekent niet dat jij het daarom niet aan zou bieden. Er zijn nog zoveel mensen die marktplaats niet vertrouwen, die kun jij dan misschien voor je winnen :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Ik was laatst trouwens in een sociale werkplaats waar gehandicapten kaarsen maken die ze ook verkopen in hun eigen winkeltje. Ik denk dat je dit ook mooi moet laten zien. Ik zou ook YouTube filmpje maken met uitleg en dergelijke. Is erg leuk werk!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Aan Mieke en Meesleepbeest.

Ik weet niet of er sprake is van onze eigen markt kapot cioncurreren. Een kaars blijft naturrlijk een kaars en die moet een ding doen en dat is branden. Dat doen zowel onze eigen gemaakte kaarsen als kaarsen die machinaal worden gefabriceerd.
Jouw kaars is niet zomaar een kaars! Het is een ambachtelijke kaars die langer brand dan die zooi van merk X of Y. Beetje meer krediet voor je eigen product kweken? ;)

Het is wellicht verstandiger inderdaad om bij ons meer de nadruk te leggen op het feit dat alles door ons zelf gemaakt wordt en de producten kwalitatief beter zijn dan de producten in de normale winkel. Hier zal je je klanten van moeten overtuigen en dat gaat helaas niet van zelf. daarnaast moeten zij ook nog eens bereid zijn om voor onze producten dan meer geld te bepalen en daar haken de meeste uiteindelijk af.
Overtuigen kun je ook alleen maar als je het ze verteld...
Ik ken genoeg mensen die 1,50 betalen voor een mini kaarsje omdat die van was is gemaakt ipv normaal kaarsvet. Wellicht ook eens in een iets andere hoek zoeken dan de 'standaard' klant. In de antroposofische hoek (schrijf ik dat goed? Niet mijn hoek nog ;) ) betalen mensen grof meer.

Je zult inderdaad wel moeten bepalen waar een omslagpunt is, dat je een lager aantal kunt verkopen met dezelfde winst en of dit goed realiseerbaar is.

En zeker je klanten geen info onthouden dus :)

Ik ben zelf ook iemand die gewoon meer betaald voor iets simpels, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik koop geen meel in de super maar wandel hier gewoon even naar de molen, prachtig toch. Tja, zegt niet iedereen wat, maar er is wel degelijk een markt voor ambachtelijke producten. Zet er misschien eens een nieuwe site naast, los van de huidige en speerpunt daar bovenstaande punten in. Kijken of je markt er voor is. A/B testen.
 
Jelle du Chatenier
Berichten: 165
Lid geworden op: 14 oktober 2010
Locatie: Delft (Z-H)

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Helemaal gelijk,
Ik ben niet zo van het marktplaats,

Inderdaad ik haal net als meesleepbeest mijn meel bij de molen vandaan ondanks dat ik daar toch wel een tijdje voor in de auto moet zitten.
Je betaald er meer voor maar merkt het kwaliteitsverschil.
(Het merk wat ze in de molens verkopen hebben ze niet in de supers)
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl
 
Willie Wortel
Berichten: 195
Lid geworden op: 26 februari 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Wat iedereen al roept is laat kaarsen zien. Je navigatie en SEO en vertrouwen is wat over dreven.

Als je zulke goede producten maakt waarom geef je dan per kaars er geen "imago" aan. Klinkt een beetje vreemd maar ik denk dan aan Bv "Yoga" met bepaalde geur. "actie" geeft je kracht of wat dan ook. Nu geef je ze de naam van de vorm....

Je kunt dan alles verzinnen, "Game" (voor de concentratie) verzin het maar :-)
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Wij zullen in navolging van jullie antwoorden trachten meer de nadruk te gaan leggen op onze ambachtelijke vervaardigde producten die wij te koop aanbieden.
Hopende dat hiermee inderdaad een hogere conversie wordt bereikt, want dat is uiteindelijk waar we allemaal naar streven of niet :?:

Mocht iemand nog opbouwende kritiek hebben over onze website of dingen die daarmee samenhangen of wellicht tips, dan horen wij dat graag.

Tot zover bedankt voor de adviezen, we gaan er wat mee doen!!
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Wat iedereen al roept is laat kaarsen zien. Je navigatie en SEO en vertrouwen is wat over dreven.

Als je zulke goede producten maakt waarom geef je dan per kaars er geen "imago" aan. Klinkt een beetje vreemd maar ik denk dan aan Bv "Yoga" met bepaalde geur. "actie" geeft je kracht of wat dan ook. Nu geef je ze de naam van de vorm....

Je kunt dan alles verzinnen, "Game" (voor de concentratie) verzin het maar :-)
Beste Retired Member,

Wij kunnen je even niet volgen met wat je bedoeld dat ons navigatie en SEO en "vertrouwen" wat overdreven zijn? Gaarne je toelichting daarop want ik ben wel benieuwd naar wat je daar precies mee bedoeld.
Mbt tot het schetsen van een imago voor iedere soort kaars, dat lijkt mij in ieder geval iets te ver gaan...We benoemen inderdaad nu de soort kaars omdat daar al juist zoveel soorten van zijn. Al zouden wij onze kaarsen anders gaan benoemen dan weten onze klanten al helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken. Dit zal overigens de vindbaarheid van onze producten op google ook niet ten goede komen denk je ook niet?

Ik zou ook niet eens weten hoe hier een juiste invulling aan te geven maar dat even terzijde

Ik verneem graag van je.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 augustus 2011

Ik mis toch voornamelijk de standaard 'kleuren'. Wit, beige, zand etc. De meeste kleuren zijn nu wat donker/grauw en flets. Wit(achtigen) is toch nog de meestverkochte kleur denk ik, en die zie ik juist niet terug.
 
Willie Wortel
Berichten: 195
Lid geworden op: 26 februari 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

18 augustus 2011

Als ik op je site kom zie ik alleen maar bruin en veel logo's Maar geen kaarsen.

Onderin de footer worden de menu's weer herhaald dat lijkt een seo ding. Ik vind het veel te druk. Kijk meer naar sfeer en kwaliteit en plaats al die logo's op een aparte pagina. Of enkele belangrijke logo's is de footer / header.

En werk ook aan de leesbaarheid. Bruin met witte letters dat leest niet lekker.
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

18 augustus 2011

Als ik op je site kom zie ik alleen maar bruin en veel logo's Maar geen kaarsen.

Onderin de footer worden de menu's weer herhaald dat lijkt een seo ding. Ik vind het veel te druk. Kijk meer naar sfeer en kwaliteit en plaats al die logo's op een aparte pagina. Of enkele belangrijke logo's is de footer / header.

En werk ook aan de leesbaarheid. Bruin met witte letters dat leest niet lekker.
Je hebt gelijk, ik heb de tags onderaan de pagina verwijderd, dit staat wat rustiger.

Je hebt het over de kleur bruin die je alleen maar ziet. Komt deze kleur niet goed tot zijn recht op een webpagina of zeg je dat het te veel van het goede is en dat we beter een iets neutralere basiskleur kunnen gebruiken?

Voor wat betreft de logo´s ga ik mee aan de slag. Is wellicht een beetje too much of a good thing :D

Wederom bedankt voor je mening...
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
jupiter
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 februari 2011

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

18 augustus 2011

ik vind het menu leen beetje druk/chaotisch : je hebt eerst een paar kopjes met informatieve dingen,dan je producten en dan weer informatie.
Ik zou dat wat meer scheiden/organiseren, ik haak erg snel af als ik eerst een menu goed moet doorkijken voor ik kan klikken wat ik wil zien...
 
Willie Wortel
Berichten: 195
Lid geworden op: 26 februari 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

18 augustus 2011

Wouw ik zie nu pas hoeveel energie er in je site zit!
Er zit zelfs een vergelijker in. Op kaarsen?

Een vergelijker is erg goed als het om techniek gaat maar wat wil ik vergelijken bij kaarsen? Je noemt ze vierkant of rond moet ik dat vergelijken?

Ik durf het bijna niet te zeggen maar denk meer in wat je verkoopt en denk na over je doelgroep. Simpel ik wil een kaars.... en wat wil ik zien. Vergeet alle adviezen, ik mis je eigen ding. Stop met denken in Google.

Ik vind stuiterballen.com een geweldige site :D Heerlijk simpel, helder en duidelijk. Ik wil een stuiterbal en wat zie ik een stuiterbal.

Bv. je productpagina kijk daar eens goed na. Ik klik op een kaars en zie van alles, het beweegt er staan zelfs "tags" in de productbeschrijving. Weg zijn ze, ze verdwalen gewoon op je site.

En je hebt maar een paar seconden om ze te "pakken" :?

Wat te doen weet ik niet. Maar, je hebt er weer een advies bij :D
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

19 augustus 2011

Wouw ik zie nu pas hoeveel energie er in je site zit!
Er zit zelfs een vergelijker in. Op kaarsen?

Een vergelijker is erg goed als het om techniek gaat maar wat wil ik vergelijken bij kaarsen? Je noemt ze vierkant of rond moet ik dat vergelijken?

Ik durf het bijna niet te zeggen maar denk meer in wat je verkoopt en denk na over je doelgroep. Simpel ik wil een kaars.... en wat wil ik zien. Vergeet alle adviezen, ik mis je eigen ding. Stop met denken in Google.

Ik vind stuiterballen.com een geweldige site :D Heerlijk simpel, helder en duidelijk. Ik wil een stuiterbal en wat zie ik een stuiterbal.

Bv. je productpagina kijk daar eens goed na. Ik klik op een kaars en zie van alles, het beweegt er staan zelfs "tags" in de productbeschrijving. Weg zijn ze, ze verdwalen gewoon op je site.

En je hebt maar een paar seconden om ze te "pakken" :?

Wat te doen weet ik niet. Maar, je hebt er weer een advies bij :D
Allereerst bedankt voor je reactie.

Deze opties, zoals de vergelijker, worden standaard geleverd vanuit het webhostingpakket waarop wij draaien. Dat dit wellicht ten overvloeide is op onze site van kaarsen heeft wellicht een kern van waarheid. Iemand die kaarsen zoekt hoeft uiteraard geen vierkante met ronde te vergelijken, deze optie is helaas standaard en kunnen wij niet uitschakelen.

Wij hebben inmiddels het een en ander gewijzigd c.q. aangepast en zouden willen vragen of dit een vooruitgang is?

Er moet nog een hoop gebeuren, maar dit konden wij op korte termijn snel aanpassen. De vele logo's e.d. hebben wij enigzins aangepast en andere header met "meer sfeer". Althans dat vinden wij...

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

21 december 2011

Beste Forumleden,

Het is inmiddels weer even geleden, maar is is de afgelopen tijd een hoop gebeurd.

We hebben veel gedaan met de gegeven adviezen en hebben veel dingen inmiddels ook toegepast. Zo zijn wij inmiddels ook met de verkoop gestart van de benodigdheden voor het zelf kaarsen maken en ik moet zeggen dat we daar inderdaad best veel response op krijgen.

Daarnaast hebben we de site enigzins aangepast en daarmee proberen meer sfeer te creëren en hopelijk is dat gelukt.

Wij zouden graag vernemen wat jullie er op dit moment van vinden en of jullie eventueel nog opmerkingen hebben en wellicht tips waardoor het nog beter zou kunnen.

Alvast bedankt voor de moeite .
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
jeanscentrale
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 augustus 2011
Locatie: Roden
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

21 december 2011

Zoals enige tijd geleden al aangegeven werd is de kleurencombinatie van de blauwe en de bruine kleur. Ik zou de blauwe kleur dan iets zachter doen, dit knalt er echt uit. Verder zie ik heel vaag rechts boven 3 linkjes staan. Wellicht kun je die wit maken zodat het meer opvalt ??

Verder leuke site. Succes met de verkoop!
 
Advil
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 november 2011

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

21 december 2011

Iets wat mij direct opvalt is de grote header. Een plaatje van bijna 400kb
http://assets.webshopapp.com/kaarswinkel/header.png?7

Naast het feit dat dit fors is voor een plaatje als header, is deze ook bijna 300 pixels hoog. Op een 1024x768 scherm betekent dit dat je al bijna het halve scherm opvult met je header. Mensen zien dan eerst je header ipv. je producten. Een klein logo, in gewone letter van b.v. 75 pixels hoog is al genoeg!

Naast een klein logo is het goed om daar ook te laten terug komen dat het handgemaakte, ambachtelijke kaarsen betreft.

Dus iets als

Kaarsenwebwinkel.nl - Ambachtelijke handgemaakte kaarsen thuisbezorgd....
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

16 januari 2012

Tot op heden weinig tijd gehad om de aan- en opmerkingen te verwerken.
Uiteindelijk vandaag de tijd genomen om met de nieuwe adviezen aan de slag te gaan.

Inmiddels is de header enigszins aangepast en kleiner gemaakt. Wij zij echter van mening dat indien wij hem nog verder verkleinen dit ten koste gaat van de totale weergave van onze header. Veel kleiner zou niet gaan.

Daarnaast ook enige tekst toegevoegd zodat men ook direct ziet wat voor producten wij verkopen. Alle kaarsen worden namelijk door ons ambachtelijk gemaakt.

Verder weten we niet echt wat we met onze "call to action" buttons moeten doen. Deze vallen op dit moment uit de toon bij ons totale kleurbeeld, maar dat is juist de bedoeling zodat mensen deze buttons goed kunnen vinden. Welke kleur adviseren jullie eventueel zodat het beter past in het totaal kleurbeeld van onze shop.

Tot op heden hebben wij veel aan de gegeven adviezen gehad en willen iedereen die tot nu toe een bijdrage heeft geleverd dan ook hartelijk danken.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
 
Webshop Informatie
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 januari 2012

Re: Gaarne Feedback over www.kaarswinkel.nl

17 januari 2012

Weet je wat ik over het hoofd zag? De social media. Ik denk dat er flink meer uitgehaald kan worden m.b.v. facebook / twitter. Het is er wel maar er wordt weinig mee gedaan.
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht