[puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

1
Beste mensen,

Enige tijd geleden zijn wij voor de eerste keer op het forum geweest met de vraag over een nieuwe naam voor onze fysieke- en webwinkel. Wij zijn verheugd te melden dat de naam vanaf februari Pure Sfeer gaat worden. Onze site is sinds een week in de lucht. Graag zouden we van jullie wat feedback krijgen.

Wat kunnen we doen om onze vindbaarheid te vergroten. En, ook niet geheel onbelangrijk, wat vinden jullie van de site?

We zijn iedere dag bezig om de website te verbeteren, maar nu toch maar eens de vraag wat jullie er van vinden.

En wat is jullie mening over het gebruik van Google adwords, tips hierover zijn ook erg welkom.

http://puresfeer.nl

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Groet,
Johan
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

8
Hallo sylviaenjohan,

Hierbij mijn duit in het zakje:

De site ziet er netjes uit, logo is netjes en je site straalt sfeer uit, sjappo

alleen dan, hierbij mijn puntjes:
- werk aan de snelheid van je site, is echt veels te traag.
- Geen metatags en Meta description
- die banner is echt overal, op de hoofdpagina ook, maar voor de rest...
- Geen zoekmachine vriendelijke url's -- echt aanpassen
- Vertel een leuk verhaaltje bij je producten
- Zet je navigatie (categorieën) naar links
- moet ik me registreren ?
- Ik zie geen algemene voorwaarden

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Veel succes met je webwinkel!
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

9
webwinkeladviseur schreef:Hallo sylviaenjohan,

Hierbij mijn duit in het zakje:

De site ziet er netjes uit, logo is netjes en je site straalt sfeer uit, sjappo

alleen dan, hierbij mijn puntjes:
- werk aan de snelheid van je site, is echt veels te traag.
- Geen metatags en Meta description
- die banner is echt overal, op de hoofdpagina ook, maar voor de rest...
- Geen zoekmachine vriendelijke url's -- echt aanpassen
- Vertel een leuk verhaaltje bij je producten
- Zet je navigatie (categorieën) naar links
- moet ik me registreren ?
- Ik zie geen algemene voorwaarden

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Veel succes met je webwinkel!
Bedankt voor deze opmerkingen. (iedereen trouwens)
Algemene voorwaarden zijn toegevoegd. Wat betreft vriendlijke url's ???????????????????
Site wordt bijna dagelijks aangevuld. De snelheid van de site zal een probleem blijven. De foto's heb ik al verkleind maar ze zijn van een hoge resolutie. Vandaar
Je kunt je registreren, hoeft niet. Wel wanneer je een product koopt, dan is het natuurlijk belangrijk om de gegevens van de klant te hebben.
Mocht er nog wat binnen schieten hoor ik het graag! :D

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

10
eentje schreef:En weer het standaard riedeltje.... *zucht*

- beveiligde verbinding ontbreekt
- Algemene Voorwaarden niet (makkelijk) vindbaar
- geen achteraf betaalmogelijkheid?

dus weer de drie o's.

O! O! O! :)
Dank voor je input.
Wij willen geen achteraf betaalmogelijkheden. Wij hebben er voor gekozen om bij afleveren direct te laten betalen. Dit is overigens overal zo. Zo niet vooraf.
Beveiligde verbinding is alleen nodig bij betaling.
Algemene voorwaarden zijn toegevoegd.
Als er nog dingen zijn horen wij het graag!!

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

11
Advil schreef:Ik ben heel erg benieuwd, kopen mensen dingen van 5.000+ EURO online? En kunnen ze die gewoon met Ideal afrekenen?
Volkomen mee eens. Het is echter wel mogelijk om dit te doen. De nadruk zal zijn om mensen naar de winkel te krijgen. Maar mochten ze het willen kunnen ze natuurlijk on line bestellen. De site is nu veel voller en krijg je ook een beter beeld van onze winkel. Kom eens langs :lol:

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

12
Als ik klik op "winkel" dan zie ik geen enkele foto van je stenen winkel.
Geef geen vertrouwen, dan krijg je de gedachte van "het zal dan wel een winkel zijn die niet veel voorstelt"

Dus best een paar foto's van je winkel erop zetten ipv. foto's van fabrikanten

Re: [puresfeer.nl ]Feedback nieuwe website

13
sylviaenjohan schreef:
En wat is jullie mening over het gebruik van Google adwords, tips hierover zijn ook erg welkom.
Adwords inzetten voor online conversies kan altijd interessant zijn. Zeker met de bedragen waar het bij jouw producten om gaat kan je een mooie ROI realiseren. Je moet je er wel goed in verdiepen, anders verlies je geld zonder resultaat en kijk je er waarschijnlijk nooit meer naar om

Gewoon goed meten / analyseren, dan weet je op een gegeven moment precies wat voor investering het heeft gekost om een product te verkopen.
Tree Online