Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
van der veen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 februari 2012

[dehorloge.nl] Horloge webshop

19 februari 2012

Goeden dag mensen,

Wij zijn een jong bedrijf dat net een webshop is begonnen in horloges.
We zijn druk bezig om linken te plaatsen, maar misschien zijn er nog leuke andere tips
waar jullie ons mee zou kunnen helpen, om onze klandizie om hoog te kunnen krijgen.
Of een frisse blik in onze shop zou willen werpen, voor eventueel op of aan merkingen. Zodat wij ons kunnen gaan verbeteren.
Wij hopen graag op een reactie terug waar wij wat aan kunnen hebben voor onze horloge shop.

Groetjes Van der veen

http://www.dehorloge.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Horloge webshop

19 februari 2012

Eens vlug gekeken, enkele puntjes
De foto op de homepage , geen enkele horloge te bespeuren bij die vrouw en man????

"ons assortment van +1000 horloges"
ik tel er maar +/- 280
Dus dat geeft geen vertrouwen als je op de eerste pagina al gaat liegen.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Horloge webshop

19 februari 2012

Buiten bovenstaande, je verwijst in je voorwaarden naar de Stichting Thuiswinkel maar volgens mij ben je daar niet bij aangesloten. Dit kan misleidend gezien worden.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Horloge webshop

20 februari 2012

Buiten bovenstaande, je verwijst in je voorwaarden naar de Stichting Thuiswinkel maar volgens mij ben je daar niet bij aangesloten. Dit kan misleidend gezien worden.
Er wordt verwezen naar de Stichting Thuiswinkel Certificaat (www.thuiswinkelcertificaat.nl), niet naar de Thuiswinkel Waarborg (www.thuiswinkel.org). Inderdaad verwarrend, ik zou zo'n keurmerk alleen daarom al nooit nemen, maar of het ook echt misleiding is?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

20 februari 2012

Die 2 foto's zie ik inderdaad ook niets in.

Wat is trouwens jou propositie tov je concurrenten? Ik ben zelf een slechte klant van je; heb in m'n leven hooguit 5 verschillende horloge's gehad.
Wat ik dus zoek is een stuk advies, ik wil namelijk een duurzaam horloge waarin ik niet voor een merknaam hoef te betalen.
 
icd
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 januari 2012
Contacteer:

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

20 februari 2012

oké kort antwoord.

website ziet er niet gelikt en aantrekkelijk uit.
niet professioneel.

mijn feedback is persoonlijk het kan zijn dat jij of zij er hier niet specifiek met mijn feedback eens is. het zou kunnen dat er een persoon aanwezig is op dit discussieonderwerp dat afwijkt van mijn feedback, hetgeen dan ook een persoonlijke mening betreft.
 
@noukbos
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 november 2011
Contacteer:

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

20 februari 2012

"Na het ontvangen van de betaling wordt het product binnen 3 werkdagen verwerkt en opgestuurd"
Waarom duurt dat 3 werkdagen? Kan dat niet sneller..?

Verder, zoals al gezegd, ziet 't er beetje slordig uit overal:
http://www.dehorloge.nl/index.php?route ... ation_id=5 is een lege pagina

Allerlei lettertype's door elkaar, de foto's op de homepage zien eruit alsof je van google hebt geplukt qua frisheid (pixel-achtig zie ik ze), ik heb last van een verspringende lay-out als ik het menu beneden bekijk.

Wat ik wel mooi vind is zijn de individuele blokken met artikelen op de homepage (nieuw en aanbiedingen). Dit ziet er een stuk professioneler uit dan de rest.
 
van der veen
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 februari 2012

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

20 februari 2012

Goede avond mensen,

Mag ik jullie bedanken voor jullie reacties, wat wij erg op prijs stellen.
Wij hebben al een paar aanpassingen gedaan aan onze webshop.
Misschien zouden jullie het leuk vinden om weer even te kijken en te zeggen wat jullie ervan vinden.

Groetjes Van der veen

http://www.dehorloge.nl
 
Peavey
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 oktober 2010

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

20 februari 2012

Jullie beheren denk ik twee gelijksoortige websites? Op de ´about us´ pagina (waarom in het Engels en de rest niet?)staat nl. ´Als klant van Watch4life.nl kan je rekenen ...´ En Watch4life.nl ziet er (bijna) hetzelfde uit.
 
Jeroen-k
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 november 2010

Re: [dehorloge.nl] Horloge webshop

27 februari 2012

Er zijn al de nodige tips gegeven... Deze is ter aanvulling:

In het drop down menu 'merken H-O' noemen jullie het merk 'Just Cavelli'. Dit moet 'Just Cavalli' zijn. In de productnaam staat dit dan wel weer goed. Komt erg slordig over.

Succes met de shop!!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht