games2buy

1
Hallo allemaal,

Wij zouden graag feedback krijgen over onze game shop.

We hebben een aantal punten waar van wij willen weten wat jullie nou denken.

1*: Wat vind je van het uiterlijk van de webshop.
2*: Wat vind je van het navigatie systeem.
3*: Beoordeel onze indeling op onze website.

Alvast bedankt voor alle meningen.

http://www.games2buy.nl

Re: games2buy

2
Je vraagt om een aantal dingen te bekijken, maar ook deze punten vallen op:

- geen algemende voorwaarden.
- geen achteraf betaalmethode
- wel heel karige vraag en antwoord, klanten willen informatie.
- Hoe werken retouren?
- je geeft aan dat ook bedrijven kunnen bestellen, maar zie hier geen informatie over.
- Duidelijke categorieen, kunnen de subcategorieen nog ingeklapt worden? Nu moet je naar beneden scrollen voordat je alles kan lezen.
- Uiterlijk is erg eenvoudig, maar wel meteen duidelijk dat het om een gameshop gaat. Je zal waarschijnlijk meer mannelijke bezoekers hebben, naar mijn idee is het daar op gericht.
- De verzendkosten zijn bij de vraag en antwoord E. 4.50 maar in het winkelmandje E. 5,50.
- duidelijk en overzichtelijk winkelmandje.


Succes. :wink:

Re: games2buy

3
Ik vind het uiterlijk erg mooi, op het logo na, het is erg vervelend om te lezen door de strepen erin. Persoonlijk vind ik dat er ook wat amateuristisch uit zien. Ik zou ook even een eigen favicon maken (het kleine vierkante plaatje dat bovenin de browser staat bij elke website), deze die je nu hebt van shoppagina heeft niets met je webwinkel zelf te maken. Verder een overzichtelijke site. Heb je je trouwens al aangemeld bij vergelijkingssites? Omdat er een enorme markt is voor games is dat wel belangrijk. Mocht ik een keer een game vinden die bij jou goedkoop te krijgen is, kom ik zeker nog eens langs :)
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!

Re: games2buy

4
Hallo,

Even de site gekeken best leuk, lukt het om er tussen te komen (moelijk denk ik).

Dit Vraag: Kan iedereen in de webshop bestellen ?
Antwoord: Ja iedere particuliere klant kan bij ons producten bestellen. Voor bedrijven gelden er andere regels.
Nou ik ben een bedrijf en nu?
En heb je al die producten op voorraad? Of doe je ook aan dropshipping?

Voor de rest een leuke site hoor, denk om je SSL. SSL is verplicht, laat je goed informeren.
Groet Rob,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: games2buy

5
Als gamer wil ik een dubbele selectie kunnen maken van platform + genre (of omgekeerd genre + platform). Als ik nu bijvoorbeeld PlayStation 3 kies, moet ik door tientallen games bladeren. Hier mis ik dus de mogelijkheid om de selectie verder te filteren.
StoreCore.io

Re: games2buy

6
bedankt voor de feedback !

Ik was zelf al op de hoogte van het uiterlijk van de webshop. Wij zelf vonden dit ook niet echt passen bij ons zelf. Ik weet van de punten af ( uitleg en informatie en algemene voorwaarden etc, dit hebben we express nog niet gemaakt om dat we eerst wat krietiek wilde ontvangen, hier voor onze dank.

We zijn uit eindelijk maar over gestapt op magento, en deze website is nog in de maak. Zodra deze online is, zal ik een nieuwe topic openen zo dat jullie het op nieuw kunnen bekijken.

bedankt voor alle feedback.

Re: games2buy

7
Ward schreef:Als gamer wil ik een dubbele selectie kunnen maken van platform + genre (of omgekeerd genre + platform). Als ik nu bijvoorbeeld PlayStation 3 kies, moet ik door tientallen games bladeren. Hier mis ik dus de mogelijkheid om de selectie verder te filteren.

Dat gaan we zeker nog oplossen in de nieuwe website, Straks kun je bladeren door platform, genre en dan ook nog eens op prijs zoeken.

bedankt voor je feedback.

Re: games2buy

10
Bedankt.

Ja klopt. We zijn inderdaad over gestapt naar Magento. Ik vind
dat magento websites gewoon veel strakker zijn en het is best wel gebruiks vriendelijk ook.

De nieuwe website is nog niet helemaal af, er moeten wat puntjes van kritiek gedaan worden, maar het werkt al wel en het is zeker een leuk totaal plaatje geworden vind ik zelf.

http://www.games2buy.nl

take a look.