21 augustus 2013
Dag Sofie,
Een frisse homepage is mijn eerste reactie. Overzichtelijk en helder.
Dan gaat mijn kritische radar aan en zie ik als eerste een bullet met - Verzending in Belgie en Nederland. Betekent dat iemand uit Duitsland niet bij je kan bestellen?
Als ik verder klik, zie ik ook dat er verschillende foto's worden gebruikt. Misschien een idee om zelf de fotografie te gaan doen zodat alles gelijk is en het rustig blijft. Als ik bij de accessoires kijk, dan zie ik bijvoorbeeld dat er ook geen afbeelding beschikbaar is terwijl dit juist zo belangrijk is. Het wekt ook geen vertrouwen op bij de klant.
Ik ben ook erg benieuwd wie erachter de shop zit. Ik zou daarom een kopje 'over ons' toevoegen. Dit staat ook wel onder In de media genoemd maar is nou niet waar iedereen direct zou gaan kijken om meer info te krijgen.
Ik hoop dat je iets aan mijn opmerkingen hebt. Zojuist heb ik ook mijn webshop op dit forum geplaatst. Ben heel erg benieuwd naar jouw feedback!
Groetjes en heel veel succes!