Re: Graag feedback voor mijn webshop www.laptopsencomputers.

2
Je maakt er een hoop werk van; maar mijn commentaar is niet over het uiterlijk. Ben bang dat het moeilijk wordt om te overleven in dit segment als je het verkoop verhaal niet aanpast.

Ik heb even een random product genomen een grafische kaart. Die staat op de site voor 55 euro, met verzendkosten is hij Euro 61. Dezelfde kaart staat bij Kieskeurig voor Euro 38-41 inclusief verzendkosten. Dat is ~ 50% duurder.

Wat zijn de verkoop argumenten dat ik bij jouw website zou bestellen?

After sales service ? Je helpt thuis bij het installeren?
http://foury.nl -- Foury – Mode en Geschenken voor jou

Re: Graag feedback voor mijn webshop www.laptopsencomputers.

3
Hallo Martijn,

Bedankt voor je reactie, ik doe mijn best met de site.
Wat betreft mijn prijzen ik gebruik beslist.nl om mijn prijzen te vergelijken.

En ja het klopt dat ik niet de goedkoopste ben.
idd probeer ik met aftersale een stuk service te verlenen.

Misschien een idee om iets met de verzendkosten te gaan doen
dan zal ik mogelijk met dropshipping moeten gaan werken.

Re: Graag feedback voor mijn webshop www.laptopsencomputers.

4
Volgens mij is het gewoon sowieso lastig om op te boksen tegen:

alternate.nl
zercom.eu
azerty.nl
4launch.nl

etc.

Je website is te simpel (alleen je header al) en straalt zoals vele webwinkels de looks uit van een hobbyshop waardoor ik mijn dure aankoop van 500€+ liever bij een van bovenstaande winkels zou plaatsen.

Je specs bij productoverzichten zijn onoverzichtelijk.

Ik vind bij zulke aankopen het belangrijk dat ik weet dat er een professioneel bedrijf achter zit als het om garantie e.d. gaat. Ook weet ik niet wat de levertijd is.

Ook een vreemde constructie:
wij verzenden uitsluitend op maandag, woensdag en vrijdag!
Hoeveel heb je al verkocht sinds eind augustus? Tenzij je van plan bent om een professionelere uitstraling van de website te maken zou ik er niet verder mee gaan..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.