+1Eerste gedachte: de website straalt geen luxe en design uit.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Iets te donker. Ik krijg oogpijn van te lang te moeten kijken op de website en dan weer rond om mij heen. Dit schrikt klanten naar mijn weten echt af omdat het niet lijkt zoals hun vertrouwde omgeving (google, facebook...)
Bij deze opmerking ontgaat mij iedere objectiviteit.Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Zoals eerder vermeld zijn wij geen luxe website...wij verkopen luxe cadeau artikelen.
Als ik een horloge van 1000 euro koop dan sla ik iedere mijnwebwinkel of shopkarretje e.d. over. Simpelweg omdat het niet bij elkaar past.
Dit is jouw persoonlijke mening en daar zijn de meningen over verdeeld
Heb je ooit al een juwelier gezien die een winkelopstelling heeft zoals deze bij de zeeman en wibra zijn te zien? Nee. En volgens mij zit daar ook een duidelijke reden achter.
In ieder geval blij dat de meeste wel luisteren naar de feedback. Alhoewel, ze het natuurlijk niet voor ons hoeven te doen maar voor hun eigen bestwil.Wil je wel feedback?
Beste Rob,Hallo,
- Geen ssl.
- About Us je bent Nederlands webshop en toch is klachten afhandeling en het Engels.
- Bravo Kado respecteert de privacy van klanten en gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de verstrekte persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe kan je dit nu garanderen, als je niet eens een paar tientjes uitgeeft aan een juiste ssl certificaat.
- En ik deel ook de menig van de anderen met de kleur, je kan het zelf wel heel erg mooi vinden, maar als je geld wil verdienen moet je niet van je zelf uitgaan. Ik zou gewoon even peilen wat de bezoekers er van vinden, en zult zien dat je met deze kleuren niet op de goede weg zit. En het feedback forum is niet om je af te kraken maar om je te helpen. Ik heb zelf wel tien keer geswitch van kleur, met iedere keer er twee weken tussen. En ik kan nu zien dat deze kleuren het beste passen bij het product, maar misschien ga ik nog wel een keer kijken naar een andere kleur.
Dus nog een hoop te doen, en onthoudt we zijn er niet om je af te zieken maar om je te helpen.
Groet Rob
Mee eens!Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Als ik een horloge van 1000 euro koop dan sla ik iedere mijnwebwinkel of shopkarretje e.d. over. Simpelweg omdat het niet bij elkaar past.
Heb je ooit al een juwelier gezien die een winkelopstelling heeft zoals deze bij de zeeman en wibra zijn te zien? Nee. En volgens mij zit daar ook een duidelijke reden achter.