Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Graag feedback www.bravokado.nl

16 november 2012

Hallo allemaal,
sinds vandaag is onze webwinkel Bravokado online. Bravokado is een webshop met luxury en design cadeau artikelen die zich voornamelijk richt op het hoger segment. Natuurlijk zijn wij er trots op en hebben wij er met heel veel plezier en liefde aan gewerkt. Wij weten wel wat wij ervan vinden maar wij zijn natuurlijk niet geheel objectief. :D Vandaar dat wij graag jullie feedback zou willen horen over onze site.
Alvast bedankt voor de moeite.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

16 november 2012

Eerste gedachte: de website straalt geen luxe en design uit.
Met name het groene blokje ziet er erg goedkoop uit.

Ik vind de uitstraling van de website niet passen bij het product assortiment, wat oa wijnen van 250 euro zijn of manchetknopen van 100 euro.
 
Instinct
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 oktober 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

16 november 2012

Eerste gedachte: de website straalt geen luxe en design uit.
+1

De foto van de zwarte piet ziet er ook heel knullig uit, net als de foto van de parfumfles.
 
ErwinR
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 november 2012
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

19 november 2012

En registeren voor het zien van de prijs? Hier haken veel bezoekers af denk ik...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

19 november 2012

De klantenservice is erg onduidelijk, je moet je door heel de tekst heen worstelen om een antwoord te vinden op je vraag. Daarnaast staat de klantenservice helemaal onderaan de pagina vermeld, zou ik duidelijker in beeld zetten.

Wat ik persoonlijk heel vervelend vind is dat je pas na het invullen van je gegevens ziet hoeveel je kwijt bent in totaal. Dus inclusief verzendkosten.
 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

20 november 2012

Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

20 november 2012

Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.

Als ik een horloge van 1000 euro koop dan sla ik iedere mijnwebwinkel of shopkarretje e.d. over. Simpelweg omdat het niet bij elkaar past.

Heb je ooit al een juwelier gezien die een winkelopstelling heeft zoals deze bij de zeeman en wibra zijn te zien? Nee. En volgens mij zit daar ook een duidelijke reden achter.
 
william.verscheuren
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 november 2012
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

21 november 2012

Iets te donker. Ik krijg oogpijn van te lang te moeten kijken op de website en dan weer rond om mij heen. Dit schrikt klanten naar mijn weten echt af omdat het niet lijkt zoals hun vertrouwde omgeving (google, facebook...)
 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Iets te donker. Ik krijg oogpijn van te lang te moeten kijken op de website en dan weer rond om mij heen. Dit schrikt klanten naar mijn weten echt af omdat het niet lijkt zoals hun vertrouwde omgeving (google, facebook...)

Zoals beschreven op de home pagina willen wij niet opgaan in de massa. Dus is dit een persoonlijke keus en neem je risico's. Veel mensen vinden het juist wel aansprekend. E ja inderdaad dat is een kwestie van smaak.
 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.

Zoals eerder vermeld zijn wij geen luxe website...wij verkopen luxe cadeau artikelen.

Als ik een horloge van 1000 euro koop dan sla ik iedere mijnwebwinkel of shopkarretje e.d. over. Simpelweg omdat het niet bij elkaar past.

Dit is jouw persoonlijke mening en daar zijn de meningen over verdeeld

Heb je ooit al een juwelier gezien die een winkelopstelling heeft zoals deze bij de zeeman en wibra zijn te zien? Nee. En volgens mij zit daar ook een duidelijke reden achter.
Bij deze opmerking ontgaat mij iedere objectiviteit.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Wil je wel feedback?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Wil je wel feedback?
In ieder geval blij dat de meeste wel luisteren naar de feedback. Alhoewel, ze het natuurlijk niet voor ons hoeven te doen maar voor hun eigen bestwil.

Zo was http://www.fuva.nl/ eerst ook pikzwart. Toch een stuk beter hoe het nu is.

@Happy, natuurlijk je eigen keus om het zwart te laten allemaal met een felgroen blokje. Maar mijn feedback was en is dat het niet slim is om dit te behouden. Natuurlijk hoef je het niet voor mij te veranderen.
 
Rob Pater
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 augustus 2012
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Hallo,

- Geen ssl.
- About Us je bent Nederlands webshop en toch is klachten afhandeling en het Engels.
- Bravo Kado respecteert de privacy van klanten en gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de verstrekte persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe kan je dit nu garanderen, als je niet eens een paar tientjes uitgeeft aan een juiste ssl certificaat.
- En ik deel ook de menig van de anderen met de kleur, je kan het zelf wel heel erg mooi vinden, maar als je geld wil verdienen moet je niet van je zelf uitgaan. Ik zou gewoon even peilen wat de bezoekers er van vinden, en zult zien dat je met deze kleuren niet op de goede weg zit. En het feedback forum is niet om je af te kraken maar om je te helpen. Ik heb zelf wel tien keer geswitch van kleur, met iedere keer er twee weken tussen. En ik kan nu zien dat deze kleuren het beste passen bij het product, maar misschien ga ik nog wel een keer kijken naar een andere kleur.

Dus nog een hoop te doen, en onthoudt we zijn er niet om je af te zieken maar om je te helpen.

Groet Rob
Groet Rob,
 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Hallo,

- Geen ssl.
- About Us je bent Nederlands webshop en toch is klachten afhandeling en het Engels.
- Bravo Kado respecteert de privacy van klanten en gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de verstrekte persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Hoe kan je dit nu garanderen, als je niet eens een paar tientjes uitgeeft aan een juiste ssl certificaat.
- En ik deel ook de menig van de anderen met de kleur, je kan het zelf wel heel erg mooi vinden, maar als je geld wil verdienen moet je niet van je zelf uitgaan. Ik zou gewoon even peilen wat de bezoekers er van vinden, en zult zien dat je met deze kleuren niet op de goede weg zit. En het feedback forum is niet om je af te kraken maar om je te helpen. Ik heb zelf wel tien keer geswitch van kleur, met iedere keer er twee weken tussen. En ik kan nu zien dat deze kleuren het beste passen bij het product, maar misschien ga ik nog wel een keer kijken naar een andere kleur.

Dus nog een hoop te doen, en onthoudt we zijn er niet om je af te zieken maar om je te helpen.

Groet Rob
Beste Rob,
bedankt voor je tips en we hebben al heel wat gedaan met de tips die andere gegeven hebben, dus doen wij er ook wel wat mee. Maar ook wij kunnen niet alles tegelijk. Met de ssl gaan we ook aan de slag. Wat betreft de kleur is het niet zo eenvoudig maar er wordt wel over nagedacht. Ik vind jouw feedback ook iets waar ik wat mee kan. Maar sommige zijn niet zo objectief en dat vind ik jammer. Je moet geen appels met peren vergelijken. Ik heb zelf om de feedback gevraagd en doe er ook zeker iets mee als het kan en de mening door meerdere mensen wordt gedeeld.
Ik snap dat jou reactie zeker niet is bedoeld om af te zieken nogmaals dank ervoor.
 
Instinct
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 oktober 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Toch kan een donkere website er heel mooi uitzien. Bekijk bijvoorbeeld maar eens de webshop van Bernd Damme: http://www.eye-wear.nl/
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Probeer zo veel mogelijk naar andere te luisteren. Dit zal ervoor zorgen dat je site beter wordt.


Dat heb ik ook bij mijn webshop, http://www.Fuva.nl, gedaan.
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

22 november 2012

Site is veel te donker en dat groen oogt niet echt goed. Dure producten in een Cheap ogende shop. Had hetzelfde probleem. Veel feedback vragen zal goed doen.
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
Rob Pater
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 augustus 2012
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

23 november 2012

Oké nou goed om te horen dat er wat mee gedaan wordt, ik zou je als advies mee willen geven ga het meten wat je bezoekers doen. Ik gebruik hier zelf tracé watch voor, ben liever niet bij Google. Maar dat is misschien iets persoonlijkst. Ik zal de topic even in de gaten houden, ik vindt het wel erg moedig dat je zo'n markt probeert, daarvoor alvast mijn hulde. Ik denk niet dat het makkelijk voor je wordt in deze markt, klant zijn keiskeurig en ze zitten op de centen (zo zegen wij dat in Grunn)

En ik denk ook persoonlijk dat je te groot begint, ik dacht ook in het begin zoveel mogelijk producten er op maar dit heeft helemaal geen effect. Je kan beter 10 goede producten hebben met goede omschrijving er bij dan 100 met een omschrijving er bij die eigenlijke crtl-c / crtl-v is gedaan. Want heb je bijvoorbeeld alles op voorraad, of werk je met dropshipping? Want ik zie ook heel erg veel dubbele content op webshop, google ziet dit ook en ziet het dan als 1 pagina. Dus dit is voor je ranking waardeloos, je red het niet alleen meer met keywords. heb je er nu ook zicht op wat de robots doen met je website?

Helaas moet ik door privé omstandigheden stopen. Maar ik wil nog wel graag mijn kennis overdragen.

En dan nog even iets werd bij webshop keur toegelaten zonder SSL?

Nou weer een hoop stof om over na te denken, maak de juiste stappen. En laat eens een leek iets bestellen, dit geeft je zelf vaak ook een hele hoop andere inzichten.

Voorbeeldje Tracé watch, dit is wat 1 klant op mijn site doet. (normaal staat er dan nog een smuiger frame om)

2012 November 22 23:59:39Referrer: https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... rce=web&cd...
Internet ExplorerUA String: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; Avant Browser)
NederlandIP: ip4da2258f.direct-adsl.nl

/90-graden-hdmi-connector-3301
1s

/favicon.ico
1s

/
41s

/index.php?route=information/contact
2s

/favicon.ico
30s

/90-graden-hdmi-connector-3301
1s

/
42s

/index.php?route=checkout/checkout
34s
Groet Rob,
 
lipgloss
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 november 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

10 januari 2013

Op zich vind ik persoonlijk de website niet te donker. Alleen ik denk dat het 'type mensen' die je wilt trekken (mensen met heel veel geld), niet op dit soort type* webwinkels komen of blijven.

*lay out, ontwerp, uitstraling

Als ik deze webwinkel zie dan denk ik op zich wel aan luxe maar absoluut niet aan producten van honderden euro's. Misschien een partij inhuren om 'je look' te laten ontwerpen?

En de producten sluiten niet echt op elkaar aan.. parfum en wijn.. ? En i pad covers die dan weer heel goedkoop zijn.. 29 euro.. je hebt sieraden van 1200,- euro er ook op. En dan ook nog fotoshoots.. er zit niet echt een verband... van zowel prijsklasse als producten

En wat ik jammer vind is dat kika gesteund wordt. Je geld gaat grotendeels linea directa naar (arme) dierproeven. Dan zou ik eerder voor een neutraal goed doel kiezen.
 
ErwinR
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 november 2012
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

14 januari 2013

Dank jullie wel voor jullie feedback. Hier hebben wij zeker iets mee gedaan of gaan dat nog doen.
- wij gebruiken op de site de term luxury en dat houd in dan er ook dure artikelen worden aangeboden. Het is dus ook geen luxe website.
- Wij hebben de foto van zwarte Piet eruit gehaald en vervangen. Het paste inderdaad niet bij onze site.
-Wat betreft het registreren voor het zien van de prijs is inderdaad jammer maar dit is een eis van de leverancier
- de klantenservice wordt aan gewerkt
Dat kan wel zo zijn. Maar dat neemt niet weg dat je website géén luxe hoeft uit te stralen.

Als ik een horloge van 1000 euro koop dan sla ik iedere mijnwebwinkel of shopkarretje e.d. over. Simpelweg omdat het niet bij elkaar past.

Heb je ooit al een juwelier gezien die een winkelopstelling heeft zoals deze bij de zeeman en wibra zijn te zien? Nee. En volgens mij zit daar ook een duidelijke reden achter.
Mee eens!

De website straalt niet uit dat er luxe producten verkocht worden. Bij het verkopen van dure producten hoort een topwebsite. Deze moet ook luxe uitstralen.
 
Happy2cu
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Graag feedback www.bravokado.nl

14 april 2013

Beste feedbackers,
We hebben al jullie commentaren van de afgelopen maanden nauwkeurig bekeken en toegepast in de website. De belangrijkste verbetering is wat ons betreft de bescherming van onze klanten met een SSL certificaat. Je kan de blog over de onderwerp hier bekijken: http://bravokado.blogspot.nl/2013/02/we ... icaat.html

Nogmaals bedankt voor jullie hulp bij de inrichting van webshophttp://Bravokado.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht