Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

[www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en meer

08 januari 2013

Beste mensen,

Enkele jaren geleden hebben we de webwinkel DeHangmat.nl overgenomen. Deze was toen nog gebouwd in OSCommerce, waar ik nog weinig tot geen ervaring mee had. We hebben ook een partij ingeschakeld om meer te leren over Google SEO en SEA. Momenteel ben ik dat dan ook aan het leren, om te zorgen voor betere conversie en posities in Google.

Eind vorig jaar heb ik de website omgezet in Magento, een compleet nieuw design gegeven en uiteraard is daarmee de gehele backoffice gewijzigd, de manier van code en de werking van de website. Er zijn nog wel enkele fouten waar ik zelf al op de hoogte van ben, namelijk dat o.a. enkele producten nog in het Duits worden weergegeven (wij hebben meerdere multistores onder de Magento installatie).

Echter ben ik zeer geïnteresseerd in de mening van u. Heeft u opmerkingen, commentaar, tips o.i.d.? Ik zou ze graag van u horen.

URL: DeHangmat.nl
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.
 
Peer
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 december 2012
Locatie: Huissen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

08 januari 2013

Hoi Claudia

Ik vind de layout van de site er erg goed en professioneel uitzien.
Ik heb er eens doorheen zitten skippen en op zich wijst de site zichzelf.
Bovendien er mooie foto's van de producten!
Maar je moet inderdaad snel wat doen aan dat Duits. Dat is denk ik jouw eerste prioriteit.
Zodra ik op "toebehoren" klik zit ik ineens op een Duitse site en terug gaan naar Nederlands lijkt bijna geen optie.
 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

08 januari 2013

Bedankt voor de feedback!

Ik heb zelf ook nog eens zitten kijken, omdat je meldde dat je op de Duitse website terechtkomt. Nu zie ik dat dat bij meerdere categorieën is. Fijn dat je het even zegt, want dat is wel even een probleem. Ga er snel mee aan de slag.
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.
 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

08 januari 2013

Hoi,

Prima webshop, mooi design.
Ik had niets op te merken, totdat ik wilde afrekenen.
Artikel in het winkelwagentje gelegd en vervolgens op afrekenen geklikt.
Ik moet mijn gegevens invullen terwijl ik een SSL beveiliging mis.
Dit is verplicht voor webshops. Op elke pagina waar een klant gegevens moet invullen moet met een SSL certificaat beveiligd zijn.
Ook is je afrekenpagina half Engels/half Nederlands. Je kunt dit vrij simpel wijzigen.
Bijvoorbeeld "Please enter your full address to obtain a shipping quote.", "NAME & ADDRESS" &
"PLACE ORDER NOW".
Zelfde geldt voor je footer, want daar staan ook Engelse woorden.
Je hebt de linkse sidebar vol staan met blokken. Overweeg eens om een van die blokken ondet het winkelwagentje te zetten.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
webwinkeladviseur
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 januari 2012
Locatie: Nistelrode
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

08 januari 2013

Hallo,

Je webwinkel zier er goed uit. Een paar kleine opmerkingen en suggesties:

- Probeer je USP tot een stuk of 3/4 te beperken (meer wordt er toch niet onthouden)
- Je hebt u en jij door elkaar op de site
- De link in de footer Over ons / Blog gaat alleen naar over ons ?
- Je anchor text (interne links) kunnen beter (gebruik niet de woorden "hier" of "klik hier"
- Referenties / Links -: ik zou de links verwijderen en alleen je referenties laten staan
- er werkt een foto niet bij hangmatten ophangen
- In je footer staan nog engelse teksten
- het is me onduidelijk wat de 2 vakjes onder de button in winkelwagen doen ?
- verander het aantal 0 naar 1 bij producten (weer een stap minder voor je klant)
- verbeter de snelheid van je website

Ik hoop dat je wat aan deze opmerkingen / suggesties hebt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid
 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

11 januari 2013

Bedankt voor de feedback! Inmiddels zijn de problemen met de Duitse website en producten verholpen. We gaan nu o.a. aan de slag met de vertalingen en alle overige opmerkingen.
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

11 januari 2013

Mooie website maar het woord hangmat wordt echt in elke zin gebruikt en het lijkt alsof er puur zinnen verzonnen worden om maar zoveel mogelijk het woord hangmat te promoten.
Het leest niet lekker en al helemaal niet als je die woorden ook nog eens vetgedrukt maakt.

Dat verhaal van die Fair Trade voelt voor mij een beetje op inhaken op de hype. Als je daadwerkelijk elk jaar naar Brazilië kan gaan dan betaal ik volgens mij te veel voor mijn hangmat ;)
Ik persoonlijk zou het weghalen. De omstandigheden bij Foxconn zijn ook niet al te best maar nog slapen mensen voor de winkel om een iPhone te bemachtigen.
 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

15 januari 2013

Bedankt voor het commentaar. Ik heb de opmerkingen en dergelijke aan mijn baas voorgelegd en wacht nog op terugkoppeling. Daarnaast zijn alle Duitse opmerkingen, producten en pagina's verwijderd van de website en/of vertaald. Ook de afreken-pagina is inmiddels vertaald en we hebben ook een Cookie-extensie geïnstalleerd.

Zijn er nog meer mensen met feedback? We zijn altijd geïnteresseerd in het verbeteren van onze website.
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.
 
webwinkeladviseur
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 januari 2012
Locatie: Nistelrode
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

15 januari 2013

Hallo,

Zoals ik al vermeld had, probeer de snelheid van je webwinkel wat te verbeteren.

Met een paar simpele aanpassingen heb je deze zo sneller.
kijk eens op https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights daar kun je je url invoeren en krijg je meteen advies!

zorg dat je de site helemaal in orde hebt en begin daarna aan de SEO.

Succes met je webwinkel en mocht je vragen hebben stel ze gerust.

mvg,
Patrick
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid
 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

15 januari 2013

Uiteraard. Bedankt voor de URL. Ik ga er morgen mee aan de slag om de snelheid te verbeteren. :)
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.
 
DeHangmat
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 januari 2013
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: [www.dehangmat.nl] Winkel in hangmatten, hangstoelen en

28 januari 2013

Beste,

Het is inmiddels weer een tijdje geleden, maar we zijn natuurlijk nooit gestopt met het verbeteren van onze website. Op gebied van snelheid kan er nog wel het één en het ander worden verbeterd.

@frafra, je hebt helemaal gelijk! De teksten die vetgedrukt waren, hebben we weggehaald. Het las erg vervelend en opvallend.
Lekker relaxen in een hangmat? Bekijk http://www.dehangmat.nl/.