Re: Nieuwe layout zonnebrillen/contactlenzen webshop!

2
Hallo Freek,

Je website ziet er goed uit, toch een paar 'kleine' opmerkingen om je site nog beter te maken:

- Je hoofdpagina oogt nogal druk, probeer dat wat rustiger te houden
- Als ik contactlenzen kies dan staat het rechteroog al ingesteld op -10.00 sterkte even aanpassen zodat deze gelijk is aan het linkeroog.
- Probeer zo min mogelijk te vragen tijdens de checkout, heb je die info echt allemaal nodig ?
- optimaliseer je afbeeldingen
- Laat klanten ook afrekenen zonder account
- Het lettertype bij contactlenzen is bijna niet te lezen
- Laat de twitter feed weg op de hoofdpagina

Dat waren een paar opmerkingen van mij uit. Veel succes met je webwinkelm en mocht je vragen hebben dan hoor ik deze graag.

mvg,
Patrick
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: Nieuwe layout zonnebrillen/contactlenzen webshop!

3
Ziet er top uit Freek.
Die twitter dingen moeten echt weg. Neemt veel, onlogische ruimte in en heeft verder geen meerwaarde voor de klant die al op de site is.

Ik vind die drukte zelf niet heel storend omdat het toch in dezelfde stijl is gebleven en ik mijn weg heel prima kan vinden.

Maar ook ik snap niet waarom je op een site voor mensen die wellicht lenzen nodig hebben, je een piepklein lettertype gebruikt. Denk aan je doelgroep zou ik zeggen.

wanneer je aan de linkezijde het linken rijtje hebt voor zonnebrillen in de
DKNY - DY4069
Home> Zonnebrillen> DKNY> DKNY groep, werken die linkjes niet. Ik krijg gewoon blanco pagina's terwijl er echt een hele rits aan linkjes staat:

DKNY - DY4058
DKNY - DY4073
DKNY - DY4048
DKNY - DY4076
DKNY - DY4052
DKNY - DY4069
DKNY - DY4073
DKNY - DY4076
DKNY - DY4078B
DKNY - DY4079
DKNY - DY4072
DKNY - DY4083
DKNY - DY4084
DKNY - DY4085
DKNY - DY4086
DKNY - DY4087
DKNY - DY4088
DKNY - DY4089
DKNY - DY4090
DKNY - DY4092
DKNY - DY4093
DKNY - DY5068
DKNY - DY5069
DKNY - DY5070

Het kan natuurlijk zijn dat je die modellen niet hebt maar dan zou ik die linkjes ook weglaten denk ik.

Re: Nieuwe layout zonnebrillen/contactlenzen webshop!

4
Mooie site je kunt zien dat er aandacht aan besteed is.
Ben het met de voorgangers eens dat die twitterlink niet veel toegevoegde waarde heeft,
er staat ook een typefout in je bericht trouwens.
Wat ik echter mis is wat meer achtergrond informatie waar jouw deskundigheid in wordt toegelicht.
Zou voor mij als consument belangrijk zijn te weten dat er een deskundig iemand achter de shop zit het gaat tenslotte om je ogen.
De artikelomschrijving van de producten kan ook meer/ spannender, waarom zou ik nou net die bril moeten kopen.
Bij de Persol zonnebril PO2381S staat wel een omschrijving echter in het engels en ik denk niet compleet.
Verder vind ik het jammer dat je bij je producten in de linkerkolom een opsomming van artikelnummers laat zien.
Al met al een mooie site die alleen nog maar beter kan worden!
http://www.unspokenbeauty.nl/ Jouw online beautyadres!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.