Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

2
De bestelknoppen zijn wel érg standaard ZenCart (nogal lelijk) Vraag eens aan GetZenned of ze ook css-knoppen in de aanbieding hebben :wink:

Jammer dat ik mijn Led-TL buizen al een tijdje geleden ergens anders had besteld!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

5
Hoi,

Als leek (en vrouw) heb ik geen idee waar ik deze lampen voor zou kunnen gebruiken.
Die termen zeggen me niets..

Wellicht dat ik niet tot jullie doelgroep behoor, maar ik wil wél het liefst de meest milieuvriendelijke lampen in mijn huis.
Kortom, een duidelijker beeld van je product zou mooi zijn.

Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

6
Hallo,

Ik heb de volgende suggesties en opmerkingen voor je:

- Er staat geen kvk nummer op je site (of ik kan m niet vinden)
- Maak je url's zoekmachine vriendelijk
- bij verzend en betalen gebruik je verschillende kleuren (grijs/zwart) voor kopjes, maak daar 1 kleur van
- Ik lees het volgende in de winkelwagen:
Hier kan u uitleg plaatsen voor het gebruik van het winkelwagen [includes\languages\dutch\shopping_cart.php].
- zorg dat ook klanten kunnen inloggen zonder account
- Zijn alle afbeeldingen van de TL's nu gelijk ?

Ik hoop dat je wat met deze opmerkingen en suggesties kunt. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. Veel succes met je webwinkel.
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu lid

Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

7
Bedankt voor je opmerkingen!

Ik zal hieronder het 1 en ander verduidelijken waar iets staat of mijn gedachte er achter.
webwinkeladviseur schreef: - Er staat geen kvk nummer op je site (of ik kan m niet vinden)
Staat precies waar die minimaal moet staan: Algemene Voorwaarden
webwinkeladviseur schreef: - Maak je url's zoekmachine vriendelijk
Aangezien Google en Bing beiden hebben aangegeven dat zij dynamische sites net zo goed indexeren als statisch heb ik bewust gekozen voor het kleine beetje extra snelheid
webwinkeladviseur schreef: - bij verzend en betalen gebruik je verschillende kleuren (grijs/zwart) voor kopjes, maak daar 1 kleur van
Zwart is voor de 'hoofdstukken': Verzenden, Retouren en Betaalmiddelen, de grijze zijn subkopjes. Vandaar gekozen om dit ook visueel te verduidelijken. Misschien beter 1 kleur en verschillende font-size. Zal er over nadenken. :)
webwinkeladviseur schreef: - Ik lees het volgende in de winkelwagen:
Hier kan u uitleg plaatsen voor het gebruik van het winkelwagen [includes\languages\dutch\shopping_cart.php].
Helemaal gelijk, moet ik aanpassen. Ben ik vergeten... *oops*
webwinkeladviseur schreef: - zorg dat ook klanten kunnen inloggen zonder account
Op dit moment bewust niet geïmplementeerd (functie is al wel ingebouwd maar nog niet geactiveerd). Ik sta nog in dubio.
webwinkeladviseur schreef: - Zijn alle afbeeldingen van de TL's nu gelijk ?
Ja die zijn gelijk, het enige verschil tussen de TL buizen is de lengte en het soort LED's dat gebruikt word. De buitenkant is in alle gevallen gelijk, behalve de gelaserde tekst dan.
webwinkeladviseur schreef: Ik hoop dat je wat met deze opmerkingen en suggesties kunt. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. Veel succes met je webwinkel.
Nogmaals bedankt!

Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

8
Mar schreef:Hoi,

Als leek (en vrouw) heb ik geen idee waar ik deze lampen voor zou kunnen gebruiken.
Die termen zeggen me niets..

Wellicht dat ik niet tot jullie doelgroep behoor, maar ik wil wél het liefst de meest milieuvriendelijke lampen in mijn huis.
Kortom, een duidelijker beeld van je product zou mooi zijn.
Dat is een goede. In de aanloop naar de webwinkel zoveel gelezen en gepraat over TL buizen, voordelen van LED TL eventuele nadelen van LED TL etc. dat dit helemaal niet op de site staat.

Het is namelijk zo eenvoudig:
LED TL buis vervangt de traditionele TL buis en in dit geval heel simpel, oude TL buis er uit, starter er uit, LED TL buis er in en je bespaard energie en geld.

Moet nog even kijken hoe en waar ik dit kenbaar maak.

Re: [www.ledtldiscount.nl] graag feedback

9
Waarom een raar 087 nummer (voor 35cpm)?
Daar verdien jij niets aan, dan kun je beter een 0900 nummer nemen.
Of gewoon een nummer welke bij je plaats hoort.?

Misschien een kort montage filmpje er bij maken, als het vervangen zo simpel is, is een filmpje ook zo gemaakt ;)
En staat ook leuk.

En die cookie control is irritant (maar dat kan ook aan mij liggen)