Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ChecklistWebwinkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 maart 2013

Checklist Webwinkel Themadagen Marketing + Wet & Regelgeving

07 maart 2013

Dit voorjaar organiseert Checklist Webwinkel twee praktische themadagen over marketing en wet- & regelgeving. Lezers van Webwinkelforum profiteren van 20% inschrijfkorting! Beide themadagen worden begeleid door professionals uit de praktijk. Zij weten exact waar de webwinkelier dagelijks mee worstelt en kunnen hen ter plekke voorzien van goede raad.

Themadag Marketing – 28 maart in Utrecht
Op deze dag staan drie marketinguitdagingen centraal. Hoe werf ik meer klanten? Hoe verkoop ik meer aan mijn bestaande klanten? Hoe behoud ik mijn klanten? Stap voor stap beantwoordt de docent deze vragen door stil te staan bij de mogelijkheden van de nieuwsbrief, online adverteren, zoekmachinemarketing, social media en marketinguitingen op het product en in de eigen webshop. Een complete marketingstrategie in maar één dag!

Themadag Wet- en regelgeving – 25 april in Rotterdam
U bent een webwinkel gestart om producten te verkopen en vast niet omdat u alle wetten en regeltjes zo interessant vindt. Deze themadag maakt het webwinkeliers gemakkelijk, zij worden in één dag volledig bijgepraat over belastingtips, algemene voorwaarden & geschillen en cookies & privacy. De themadag zit boordevol antwoorden op vragen die direct uit de praktijk komen. Tijd is kostbaar. Steek daarom alleen energie in wet- en regelgeving die u echt verder helpt!

Inschrijven
Deelnemers ontvangen vooraf een digitaal dossier met maar liefst 20 relevante artikelen. Deelnemers ontvangen 10% extra korting wanneer zij zich in één keer voor beide themadagen aanmelden.

Schrijf u in via http://www.checklistwebwinkel.nl/themad ... tiekorting.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht