Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

24 april Webshop Wednesday Utrecht

18 april 2013

Op 24 april, dus na de Multichannel-beurs voor diegenen die daarheen gaan, is er bij Fonq.nl een speciaal event voor webwinkeliers. Patrick Kerssemakers, mede-eigenaar van Fonq.nl, vertelt in een College Tour-achtige setting alles over het succes achter zijn onderneming.

Webshop Wednesday is tot nu toe altijd in Amsterdam gehouden maar deze editie voor het eerst bij een webwinkel zelf. Deelname is gratis voor webwinkeliers, en doordat er enkele extra plekken zijn geregeld zijn er weer plekken beschikbaar. Schrijf je snel in als je interesse hebt!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: 24 april Webshop Wednesday Utrecht

25 april 2013

Het was erg interessant vond ik! Patrick vertelde enthousiast en eerlijk over zijn bedrijf. Ook veel herkenbare dingen als dat er soms gewoon geen tijd is om alles wat beter is te doen, zoals bijvoorbeeld alles A/B testen of iedereen gepersonaliseerde e-mails sturen. En dat hij ook dingen doet gewoon omdat hij dat leuk of fijn vind, en niet omdat dat nou persee geld oplevert, zoals bijvoorbeeld de tweejaarlijkse papieren catalogus die uit komt.

Volgende keer wil ik wel weer zo'n "College Tour" setting en spreker met een webwinkel van vergelijkbare omvang als Fonq!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: 24 april Webshop Wednesday Utrecht

25 april 2013

Het was erg interessant vond ik! Volgende keer wil ik wel weer zo'n "College Tour" setting en spreker met een webwinkel van vergelijkbare omvang als Fonq!
Haha, dank. Zoals je weet was ik mede-organisator en is dit dus erg leuk te horen! Of we nog eens een College Tour doen weet ik eerlijk gezegd niet. Patrick is erg eerlijk en dat maakt zo'n setting leuk. Bij andere sprekers past misschien weer beter een ingestudeerde presentatie? Iets om te evalueren in ieder geval!

Zelf ook een topavond gehad. Straks even blogje publiceren :)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht