Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RodneyO
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 maart 2013

[28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernemers

07 mei 2013

Eind juni is er in het centrum van Rotterdam een beurs voor webshopondernemers.
Misschien iets voor de ondernemers hier.

http://www.webshopstogo.nl
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: nieuw evenement voor webshopondernemers

07 mei 2013

Gratis entree voor de bezoekers! Eindelijk een evenement dat het snapt. En in het centrum van een grote stad. Dit kan nog wel eens werken. Ben benieuwd hoeveel een stand kost. Wat kost dat, Rodney?
 
Bouw
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 april 2013
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

07 mei 2013

Zie zo de prijzen niet staan, maar ben bang dat het geen "zachte" zijn! Het geld moet toch ergens vandaan komen..
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

07 mei 2013

Laten we niet al te vlug conclusies trekken.

Vergelijkbare evenementen in grote beurshallen zijn, voor zo ver ik weet allemaal, geflopt. Daar moesten bezoekers, consumenten, 10 euro of nog meer entree betalen, en dan moesten ze ook nog naar de beurshal komen en parkeergeld betalen.

Dit evenement is al midden in een stad en de entree is gratis, dus de drempel voor de consument is in elk geval alvast minimaal. Ze lopen zo even naar binnen als ze toch al in de stad zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
RodneyO
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 maart 2013

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

09 mei 2013

Een stand is 9m2 en kost €390,- ex. Niet gering..maar welke beurs is tegenwoordig wel goedkoop..
Meeste kosten zitten meestal in stands, locatie en reclame. Hoe beter de locatie hoe duurder.
Opzet ziet er goed uit. Er is blijkbaar aan veel gedacht. Gratis entree, standtapijt, goodiebags, beursmagazine (bezoekers nemen dus je info mee naar huis..
En is het weekend dat iedereen weer geld heeft gekregen (salaris ofzo) en de stad extra druk is. :D
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

09 mei 2013

Ik vind de prijs best meevallen. Ik geloof dat Webshop till you drop (in de jaarbeurs) ongeveer 500 euro voor 4m2 was, als ik me niet vergis.

Op de site staat bij de plattegrond "Stands zonder nummer zijn nog beschikbaar.". Moet dat niet zijn "Stands met nummer zijn nog beschikbaar."? Of is daadwerkelijk alleen het mooiste plekje, voor de entree, nog beschikbaar? Zo niet, hoeveel exposanten heb je nu al?
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

10 mei 2013

1tje, staat ook op de website
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

10 mei 2013

De prijs is zeker redelijk, gratis toegang is perfect. Maar dan mogen ze wel opschieten, want het evenement is al eind juni. Meestal is al zo'n 70% van de deelnemers bekend, anderhalve maand van te voren.
Ik heb er ook nog helemaal niets van gehoord, terwijl ik toch onder de rook van Rotterdam woon en ik wel regelmatig aanbiedingen krijg van andere beurzen.

Ik vraag me af of het wat gaat worden. Bestaande fairs en beurzen hebben het al moeilijk om deelnemers te trekken. Als ik kijk naar de beurzen waar ik wel eens aan heb deelgenomen, dan zie ik dat er nu zeker 20% minder standhouders zijn dan een paar jaar geleden.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

10 mei 2013

Het is inderdaad kort tijd. Vandaar dat ik hoop dat de site nog bijgewerkt moet worden en dat ze al meer dan de ene vermelde standhouder hebben.

Het voordeel van deze beurs is dat het midden in de stad is. Ze hoeven niet persee mensen aan te trekken; er lopen dagelijks al duizenden mensen langs het gebouw. Gewoon een grote banner buiten met "kijk hierbinnen voor tientallen webwinkels!" ofzoiets zou al moeten zorgen dat mensen even binnen gaan gluren. Zou ik in elk geval wel doen als ik toevallig langs het gebouw liep. Misschien een paar vrijwilligers/uitzendkrachten die flyeren in de stad en het zou dan denk ik wel moeten lukken.

Bij beurzen in de jaarbeurs of rai dan moeten mensen echt speciaal voor de beurs in de auto/trein/fiets stappen om er heen te gaan. Dan is het veel moeilijker om bezoekers te trekken.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

10 mei 2013

Heb ik ineens een uitnodiging in mijn mailbox zitten... :lol:
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

22 mei 2013

Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat, al vrees ik slecht nieuws vanwege het uitblijven van enige updates met namen van standhouders. Over een goede maand is het al zo ver.
 
Hilda
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

27 mei 2013

Ik had een week of twee geleden iets hierover gelezen op een beurs-agenda online, maar kon nergens, maar dan ook nergens een link vinden met meer informatie. Zelfs via google kon ik niks vinden, dus erg bedankt voor de link!
 
RodneyO
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 maart 2013

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

28 mei 2013

Het wordt idd nog spannend als het doorgaat. Ondernemers tonen wel interesse, maar zijn jammer genoeg door de grote teleurstelling in Webshop Till You Drop heel erg afgeschrikt voor soortgelijke evenementen.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

28 mei 2013

Hier op dit forum zit precies jou doelgroep. Ik denk zeker dat als je wat meer meepraat in dit topic dat dat je ook standhouders op levert of op had kunnen leveren.. Nou moest ik zo'n beetje alle informatie uit jou trekken terwijl je juist pro-actief moet informeren.
 
RodneyO
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 maart 2013

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

10 juni 2013

Je hebt volkomen gelijk. Ik was me niet goed bewust van de kansen die dit forum biedt en wat er allemaal toegestaan is. Mijn excuses voor het niet actief deelnemen. De gevolgen hiervan ondervind ik helaas zelf.
Dit evenement zal niet doorgaan vanwege te weinig belangstelling, maar na het contact met de beheerder van de locatie dat deze week zal plaatsvinden, zal er weer een nieuwe datum worden gepland.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

19 juli 2013

Mocht het nog een keer doorgaan, ben ik wellicht als leverancier van webwinkel diensten ook al geïnteresseerd om er te staan.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
moineau
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 juni 2013

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

02 september 2013

Ziet er niet goed uit, de website is offline...
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: [28 juni - 30 juni] nieuw evenement voor webshopondernem

03 september 2013

Zoals te lezen valt in dit topic, is het evenement uiteindelijk niet doorgegaan.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht