Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

18 januari 2011

Admin, ben jij ook van de partij?
Jazeker!
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

19 januari 2011

NOg meer afgevaardigden van het forum? gaan we ergens afspreken?
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

19 januari 2011

Als je het topic had gelezen had je gezien dat er meerdere gingen op donderdag en dat een meet zeker de bedoeling is. :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

22 januari 2011

Zijn er al concrete plannen dan??
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

22 januari 2011

Ik ga er even achteraan :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

22 januari 2011

Ik heb een flinke groep mensen uit dit topic priveberichten gestuurd. Ik wacht nog even op antwoord :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
BeelduitHolland
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 februari 2010
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Ik moet helaas verstek laten gaan.... :evil: :cry: Paar weken geleden mijn auto total-loss gereden (nou ja, gegleden was het meer) en mezelf een whiplash bezorgd. (klote ijzel! :evil: ) Nog niet helemaal boven Jan(tien) om een dag op de beurs rond te hobbelen. Had er zeer graag naar toe gewild vanuit het hoge Noorden! Er staan interessante partijen die ik graag had willen spreken.
Beeld uit Holland- Leuke fotogeschenken voor aan de muur!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Ik moet helaas verstek laten gaan.... :evil: :cry: Paar weken geleden mijn auto total-loss gereden (nou ja, gegleden was het meer) en mezelf een whiplash bezorgd. (klote ijzel! :evil: ) Nog niet helemaal boven Jan(tien) om een dag op de beurs rond te hobbelen. Had er zeer graag naar toe gewild vanuit het hoge Noorden! Er staan interessante partijen die ik graag had willen spreken.
Damn dat is kloten. Beterschap. Misschien staan de workshops later wel online.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
BeelduitHolland
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 februari 2010
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Damn dat is kloten. Beterschap.
Dank!
Misschien staan de workshops later wel online.
Volgens mij wel, ze staan er nu ook nog op van vorig jaar. Fijne service van WV! :D
Beeld uit Holland- Leuke fotogeschenken voor aan de muur!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Het schijnt al zeer druk te zijn heb ik begrepen via #WWVD op twitter. Meestal is de eerste dag stukken drukker dan de tweede dag, ik hoop dat dit jaar ook zo is. Veel drukker dan het nu is wil je het eigenlijk niet hebben denk ik.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Het schijnt al zeer druk te zijn heb ik begrepen via #WWVD op twitter. Meestal is de eerste dag stukken drukker dan de tweede dag, ik hoop dat dit jaar ook zo is. Veel drukker dan het nu is wil je het eigenlijk niet hebben denk ik.
Weinig van gemerkt maar ik heb weinig tijd gehad voor de presentaties. Sommige stands waren overvol (Shopfactory en Mijnwinkel hadden een veel te kleine stand, veel te weinig mensen!) maar over het algemeen kon ik vrij gemakkelijk de mensen vinden die ik zocht. Ik heb er aardig wat kunnen spreken.

Net als vorig jaar weer een bizar commercieel gebeuren trouwens. Als je vooraf geen idee hebt wat je er gaat zoeken en gewoon even komt kijken, dan heb je er volgens mij niets te zoeken. Dus bedenk goed welke bedrijven, mensen, of presentaties je daar wilt zien / ontmoeten / volgen voor je heen gaat, zodat je in het doolhof werkelijk er wat uit kunt halen.
 
offshore
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

26 januari 2011

Jammer dat ik pas vandaag dit forum heb gevonden, anders was ik er zeker naartoe gegaan.
Kan me niet meer vrijmaken.
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 januari 2011

Wij zijn er gisteren geweest, het was inderdaad behoorlijk druk maar wederom nuttig.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 januari 2011

We zijn er op dit moment. Inderdaad heel erg nuttig. Volgend jaar weer.

Zijn nu bij presentatie over de kansen en mogelijkheden van e-commerce op smartphones.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 januari 2011

Zijn nu bij presentatie over de kansen en mogelijkheden van e-commerce op smartphones.
Terwijl je dit bericht aan het typen ben op je smartphone? :D

Ik heb ook weer erg veel mensen gesproken op de beurs, helaas niet iedereen. Weinig mensen van dit forum gezien. Volgende keer beter!

Inhoudelijk over de beurs zelf; de stands brachten weinig nieuws eigenlijk. Wat me erg tegen viel is dat we bij de stand van de Thuiswinkel.org gewoon genegeerd werden! Niet dat de mensen op die stand het zouden kunnen weten, maar wij zijn lid van hen en ik denk niet het kleinste lid wat ze hebben. Erg jammer dat ze wat jongere ondernemers met wat grotere shops kennelijk nog niet voor vol aan zien. Het blijft een organisatie voor grijze mannetjes in een pak ben ik bang. Dat duurt nog wel een jaartje of 40 voordat ik zo ver ben!

Hoe dan ook, verder was het erg gezellig!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 januari 2011

Zijn nu bij presentatie over de kansen en mogelijkheden van e-commerce op smartphones.
Terwijl je dit bericht aan het typen ben op je smartphone? :D
Uiteraard :P
Ik heb ook weer erg veel mensen gesproken op de beurs, helaas niet iedereen. Weinig mensen van dit forum gezien. Volgende keer beter!
Ik vind het serieus jammer dat ik jou niet gezien heb. Gelukkig wel bij een paar anderen het gezicht achter de naam gezien. Altijd leuk!

Inhoudelijk over de beurs zelf; de stands brachten weinig nieuws eigenlijk. Wat me erg tegen viel is dat we bij de stand van de Thuiswinkel.org gewoon genegeerd werden! Niet dat de mensen op die stand het zouden kunnen weten, maar wij zijn lid van hen en ik denk niet het kleinste lid wat ze hebben. Erg jammer dat ze wat jongere ondernemers met wat grotere shops kennelijk nog niet voor vol aan zien. Het blijft een organisatie voor grijze mannetjes in een pak ben ik bang. Dat duurt nog wel een jaartje of 40 voordat ik zo ver ben!

Hoe dan ook, verder was het erg gezellig!
Vond ik ook. Volgend jaar ga ik zeker weer en dan misschien wel beide dagen!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 januari 2011

Ik vond die lezing over conversie verhoging erg interessant, buiten dat verkooppraatje van ´Wij van Wc Eend adviseren WC eend´ Er zaten erg nuttige tips bij die ikzelf op misschien iets andere wijze ga toepassen! Ik moest vanwege privéomstandigheden té vroeg weg! Had graag even met jullie gepraat over het een en ander. Volgend jaar weer van de partij!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

28 januari 2011

Voor mij de eerste en laatste keer... iig als bezoeker dan... ;)

Te veel Magento en te veel kijk ons eens goede service bieden terwijl je weet dat het niet waar is...

De lezingen waren daarentegen interessant, vooral ICTRecht en De Nieuwe Zaak, de presentatie van iDEAL/Currence was verschrikkelijk de beste man had ons beter het rapport in handen kunnen drukken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

28 januari 2011

Het nadeel aan die lezingen is dat ze met doeken zijn afgedekt in een toch al bedompte warme zweterige ruimte. Zelfs bij de beste presentaties heb ik altijd weer een opgelucht gevoel als ik weer naar buiten mag. Persoonlijk misschien.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

28 januari 2011

Mijn werkkamer is ongeveer dezelfde atmosfeer alleen voeg dan nog sigarettenrook toe... ben dus wel wat gewent... :P
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Wouterjan
Berichten: 596
Lid geworden op: 10 juni 2011
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

10 november 2011

Wat is nu concreet nuttig op zo'n beurs? Kan iemand daar wat meer over vertellen>
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

27 november 2011

De stands zijn interessant voor als je nog niet bekend bent met wat er allemaal bij een webwinkel wilt kijken, of als je kennis wilt maken met een bedrijf waarmee je misschien zaken wilt doen. Zo'n beetje alle grote bedrijven die diensten of producten leveren aan webwinkels die staan daar.

Verder is het natuurlijk erg makkelijk netwerken als iedereen op 1 plek aanwezig is.

Ik ga trouwens even het topic voor de volgende editie aanmaken. Praten we daar verder :)
 
pyjamaonline.nl
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 oktober 2011
Contacteer:

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

07 januari 2012

Echt super handig! Daar gaan we zeker even naar toe, je weet nooit wat voor een nieuws je op kunt steken. Ook bedankt voor de extra info die ik niet zo makkelijk op de website terug kon vinden, zoals de toegangsprijs.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 08 januari 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dit is het topic voor vorig jaar ;)
http://www.pyjamaonline.nl
Dé site voor betaalbare nachtmode van goede kwaliteit
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht