Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

1
De webwinkel Vakdagen biedt een overzicht aan leveranciers met een breed aanbod van producten en diensten om u online op de beste wijze te presenteren. Parallel aan de beurs vindt er een uitgebreid lezingenprogramma plaats dat gratis toegankelijk is voor de bezoeker.

Wenst u ook informatie over:

* Het opzetten / uitbreiden van een webwinkel
* Hoe u uw product op de juiste tijd op de juiste plaats krijgt
* Hoe u meer bezoekers trekt naar uw website
* Hoe u de conversie en loyaliteit onder de bezoekers van uw winkel vergroot
* Hoe u uw backoffice effectief inricht
* Manieren te ontdekken om betere klantenservice te bieden
* Nieuwe producten, diensten en/of leveranciers,

Breng dan 26 & 27 januari een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen 2011 in de Jaarbeurs Utrecht.

Gratis registreren als bezoeker
De entreeprijs voor het bezoeken van de Webwinkel Vakdagen bedraagt € 25,-. Wanneer u zich vooraf registreert is de entree gratis.

Zie ook hier: http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/home

3
Ik zal denk ik de laatste dag aanwezig zijn, dat is meestal de rustigste dag.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

9
Het is op zich niet anders dan een willekeurige andere beurs; standhouders laten zien wat zij voor jouw kunnen betekenen en wat zij voor producten of diensten aanbieden.

Ik ben elke editie van de Webwinkel Vakdagen aanwezig geweest. Ik kan er dit over vertellen;

Vooral voor beginners is het een heel interessante beurs. Er staan allerlei bedrijven voor logistiek, marketing, software, juridische zaken en ander diensten voor je webshop. Je krijgt wel een stortvloed aan informatie en slang (moeilijke, vaak inhoudsloze termen) over je heen. Daar moet je een beetje door heen zien. Ook zijn er twee ruimtes waar lezingen gegeven worden. Vooral over deze lezingen is men enthousiast, al ben ik zelf nooit bij zo'n lezing aanwezig geweest.

Zeker visitekaartjes mee nemen om uit te wisselen met interessante mensen of leuke bedrijven op de stands. Zo kan je je netwerk uitbreiden.

Ikzelf ga er vooral heen om meerdere afspraken te kunnen combineren op 1 dag, dat scheelt mij een hoop tijd en reizen. Ik denk dat ik ook donderdag zal gaan maar dat kan nog altijd gewijzigd worden.

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

17
Ik ga denk ik ook donderdag.

Zal zien of ik vooraf een tijd kan bepalen of dat het weer een laatste moment actie wordt

Frans

Wellicht handig om je favo lezingen te posten?

voor mij in ieder geval als ik het allemaal op tijd red

[*]Donderdag: 12:00 - 12:30, Arena C Verhoog de conversie van uw webshop in slechts vier stappen
[*]Donderdag: 12:45 - 13:15, Arena B , fonqy Monkey op avontuur! (patrick Kerssemaker, fonq)
[*]Donderdag: 15:30 - 16:00, Arena A B2B e-Commerce binnen de multichannel strategie van Fabory

Tussen 2& 3 wellicht Arnout Engelfriet nog even meepakken, rondlopen en evt anderen ontmoeten.
[url=http://www.lockershop.nl/categorie/lockers.aspx]lockers[/url] en [url=http://www.lockershop.nl/categorie/garderobekasten.aspx]garderobekasten[/url] bestel je bij Lockershop

Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari

29
Ruudd schreef:Interessant, ben wel héél erg nieuw op de markt. Is het wel wat als je eenwebwinkel onder licentie hebt?
Nee dit is alleen voor mensen die handelen met open source software...

Natuurlijk is het dan ook wat voor jou! Bekijk de website en het programma eens! Alles over verkopen op afstand wordt besproken. Interessante cases van huidige webwinkeliers, interessante aanbieders van techniek. Het is echter wel meer een netwerking gebeuren dan dat je er echt veel van leert. De beurs is gratis en dat heeft tot gevolg dat de meeste info gesponsord/commercieel getint is. De stands proberen te verkopen en de workshops zijn vooral interessant als je toevallig met dat onderwerp bezig bent.
Nu op mijn weblogs: