Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
van Klink
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 maart 2012
Contacteer:

Winterfair in Leimuiden! (tussen Schiphol & Alphen a/d rijn)

12 november 2013

Goedenavond,

Hopelijk staat deze op het juiste gedeelte van het forum. Anders graag verplaatsen.

Ik heb afgelopen maanden al meerdere keren webshops voorbij zien komen die het een en ander proberen met marktjes. Bij deze; ik organiseer er 1!

Op zaterdag 7 december vanaf 15:00 tot ongeveer 22:00 uur organiseert Wijn-moment.nl in samenwerking met Kampeerboerderij de Straat-Hof in Leimuiden een winterfair! Een gezellige middag met muziek, verschillende soorten kraampjes, kampvuurtjes en natuurlijk een hapje & een drankje.

Oftewel, een hele gezellige middag in wintersfeer! Ik sta er uiteraard zelf met een kraampje en er zijn nog wat bedrijfjes die komen staan. Maar.. ik nodig jullie graag uit om jullie producten mee te nemen en ook bij ons er een gezellige middag van te maken!

Dit is het eerste jaar dat we dit organiseren en zijn erg benieuwd of er een beetje mensen op af komen, wij kunnen dus niks beloven. Daarom is het dan ook helemaal kosteloos!

Wij kunnen in overleg zorgen voor een 'kraampje' voor jullie.

Stuur me even een berichtje als je geintresseerd ben! Meer info kijk op: https://www.facebook.com/events/653343134709872/?ref=22
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Winterfair in Leimuiden! (tussen Schiphol & Alphen a/d r

12 november 2013

Leuk! Is het een buitengebeuren?
En eigenlijk het belangrijkste: wat doe je aan de promotie van het evenement?
 
van Klink
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 maart 2012
Contacteer:

Re: Winterfair in Leimuiden! (tussen Schiphol & Alphen a/d r

13 november 2013

Jep! In principe is het buiten! Maar met slecht weer kunnen we naar binnen, ruimte genoeg! Buiten is gezelliger dus hoop op mooi winterweer!

Promotie loopt via facebook uiteraard. Maar we hebben ook flyers (A3 & A4) hangen hier in het dorp en bij bedrijfjes in de buurt. Verder nog aan het uitzoeken welke manieren van promotie werkt. Oa. contacten met wat verenigingen in de buurt over hoe we elkaar kunnen helpen.

Bovendien werft ieder bedrijf dat zich aansluit bij ons en met een standje wil komen staan voor zich natuurlijk! Heb je interesse?!

Heerlijk winters genieten!
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Winterfair in Leimuiden! (tussen Schiphol & Alphen a/d r

13 november 2013

Ik denk er nog over na.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.