Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hansvl
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 maart 2011
Contacteer:

31 okt. Training linkbuilding voor webwinkels (kostenloos)

27 oktober 2014

A.s. vrijdagmiddag 31 oktober organiseer ik in Eindhoven een training linkbuilding voor webwinkels.

Veel webwinkeliers begrijpen dat linkbuilding essentieel is voor een constante stroom bezoekers naar je webwinkel. Slechts weinig webwinkels doen dit echt goed. Tijdens deze training gaan we kijken naar het belang van linkbuilding. In de tweede helft laat ik je zien hoe je zelf creatieve linkbuildingideeën bedenkt aan de hand van een casus.

Inmiddels is linkbuilding al ruim 7 jaar mijn vak, maar ik heb nooit actief mijn kennis gedeeld. Omdat dit de eerste keer is dat ik deze training geef, is de toegang kosteloos. Van de deelnemers wordt verwacht dat ze input leveren en na de sessie uitgebreid feedback geven op de training. Hiermee kan ik de training verbeteren.

In het kader van ‚ken je talent’ werk ik voor de organisatorische kant van deze training samen met Sandra Mastboom. Sandra is naast ondernemer/investeerder en organisatie talent, vooral bekend als logistiek interimmanager.

We hebben nog enkele plekken over. Aanmelden kan via het formulier op deze pagina: http://www.vanleersum.biz/training-link ... ebwinkels/

Vol=vol!
 
mauriceb
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 juni 2014
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: 31 okt. Training linkbuilding voor webwinkels (kostenloo

10 november 2014

Zijn er tools die handig zijn om te gebruiken bij het linkbuilden, als je er op gaat googelen blijken er enorm veel te zijn. Heb je hier tips voor?
 
Hansvl
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 maart 2011
Contacteer:

Re: 31 okt. Training linkbuilding voor webwinkels (kostenloo

12 november 2014

Wat wil je bereiken, welk probleem wil je oplossen met een 'tool'?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht