Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
LogisticsEyes
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 januari 2014

Powertraining: Klantenservice, een vak apart!

12 november 2014

In December en Januari geven wij weer de powertraining: Klantenservice, een vak apart!!

In deze 2,5 uur durende powertraining leert u hoe u uw servicegraad kan verhogen, wat de voorschriften zijn aangaande transport, betalen, garantie en uw voorwaarden. Daarnaast kunt u van te voren vragen indienen waar u graag antwoord op zou willen hebben.
Tevens is er een mogelijkheid tot netwerken met de andere kandidaten.

We proberen de powertraining zo dicht mogelijk bij u in de buurt te geven, zodat uw reistijd minimaal is.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via info@logistics-eyes.nl

Wanneer u zich opgeeft voor 30 november opgeeft voor de powertraining kunt u profiteren van de actie 2 voor de prijs van 1. Oftewel u betaald voor 1 persoon, maar komt met 2 personen.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Powertraining: Klantenservice, een vak apart!

12 november 2014

Lijkt me niet onbelangrijk om de prijs voor die eerste persoon dan te vermelden.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Powertraining: Klantenservice, een vak apart!

12 november 2014

en om te tikken
u betaalt in plaats van u betaald
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Powertraining: Klantenservice, een vak apart!

12 november 2014

In December en Januari geven wij weer de powertraining
Zijn er ergens ervaringen van de eerste sessies te lezen zodat ik een beetje kan zien wat ik zoal kan verwachten van deze powertraining?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht