Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

26 januari 2015

Wilt u meer leads en verkopen genereren? Kom nu meer te weten over het gebruik van incentive based marketing op uw website! Corey Snow – Sales VP bij Justuno – en SEOshop discussiëren enkele effectieve strategieën die u zullen helpen website bezoekers te converteren in nieuwsbrief abonnees, fans en kopende klanten. Ook laten we u zien hoe enkele SEOshop webwinkels de innovatieve technologie van Justuno toepassen om het effect van hun on-site marketing en promotionele strategieën te maximaliseren.

Nu Aanmelden

Dit webinar vindt plaats op 17 februari om 16.00 uur.

Let op: de webinar word gegeven in het Engels.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

26 januari 2015

En aan het eind van het liedje een dikke verkooppraatje voor zichzelf? :twisted:
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

26 januari 2015

Wil u meer leads en verkopen genereren ?

Mooi voorbeeld van een voorgeprogrammeerde vraag waar 99,9% met ja op zal antwoorden.
Dit soort verkooppraatjes zit vaak vol met dat soor vragen c.q antwoorden om je in een stemming te brengen. Je zegt vaak ja en hoe vaker je ja zegt des te meer geloof je het verhaal.
Kenmerkend is een heleboel tekst, praten voorbeelden maar eigenlijk is de inhoud er niet. Het lijken een soort politici, met het verschil dat idd aan het einde willen ze je iets verkopen.

Veel mensen kopen ook omdat ze eerst in de mood gebracht zijn, daar draait het hele verhaal om.
slim concept en net als met piramidespelen, time share werkt het nog steeds en zal het over 10 jaar in iets andere vorm ook blijven werken.
 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

27 januari 2015

Beste bbob en Zyra,

Ik snap wat jullie bedoelen maar deze webinars zijn enkel educatief bedoeld. We organiseren deze puur om de Justuno software te laten zien en hoe deze samen werkt met ons platform.

Ook handig om te weten, de koppeling die SEOshop heeft met Justuno is gratis en de Justuno software zelf is ook altijd gratis tot 30 conversies.

kom gerust mee doen ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

27 januari 2015

Beste Robin de tijd van gratis is al lang voorbij. Natuurlijk het doen geloven dat het gratis is kan sommige mensen verleiden. Daarnaast neem ik aan dat jij ook een boterham wil eten liefst met iets er op.

Je gebruikt een aantal keer gratis maar sluit dan af met tot 30 conversies. Dan komt de aap uit de mauw er moet natuurlijk gewoon betaald worden. Dat is op zich niet verkeerd dat je voor iets moet betalen. Allen het verkopen als gratis en we doen het als service klink leuk maar de waarheid is gewoon ook jij wil geld verdienen en doet het niet voor niets.

Niet is educatief, het doel is leuke software dat wil ik ook en zie daar dat kan bij jou en je moet er dan na 30 conversies, heel weinig gewoon voor betalen.
 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

27 januari 2015

Beste bbob,

Dit is onderdeel van mijn baan dus mijn boterham word hier niet dikker van, en SEOshop verdient er ook niet aan.

Zoals eerder gezegd, dit webinar is puur educatief om webwinkeliers de tools te laten zien waarmee ze, in dit geval, de conversie kunnen verhogen.

De Justuno software is inderdaad niet volledig gratis, maar het is redelijk makkelijk te redeneren dat als het limiet van 30 gratis conversies behaald is dat een maandelijkse investering in de software makkelijk kan worden terug verdient.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

27 januari 2015

Zoals eerder gezegd, dit webinar is puur educatief om webwinkeliers de tools te laten zien waarmee ze, in dit geval, de conversie kunnen verhogen.

De Justuno software is inderdaad niet volledig gratis, maar het is redelijk makkelijk te redeneren dat als het limiet van 30 gratis conversies behaald is dat een maandelijkse investering in de software makkelijk kan worden terug verdient
Sorry maar je spreekt jezelf tegen.

Het webinar is puur bedoel om tools te laten zien (de tool die jullie promoten) om conversie te verhogen. Je sluit dan af met een maandelijkse investering die terugverdient kan worden.

Het is niet educatief bedoeld, het is bedoeld om mensen te trekken die daarna maandelijks gaan betalen. Daar komt jou boterham vandaan, tenminste die moet ergens vandaan komen tenzij je op lucht leeft.

Ik begrijp het idee en heb er geen probleem mee dat er verdiend wordt. Probleem is alleen als je zaken als educatief en gratis gaat roepen, want dat is het niet. Het doel, jou doel is maandelijkse investeringen krijgen. Ben gewoon duidelijk als je iets brengt en blijft niet roepen educatief, gratis.
 
LuukKomen
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 februari 2015

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

05 februari 2015

Beste Bob,

Wat een negativiteit! Lijkt me echt niet nodig. Het educatief promoten van een al dan betaalde feature waarmee je omzet kunt vergroten dien je inderdaad in een commercieel daglicht te plaatsen. Het is echter geenszins de bedoeling om je over te halen ergens voor te betalen. Die keuze mag je zelf maken mocht de applicatie Justuno je bevallen. Bevalt deze je niet? Dan schaf je de applicatie niet aan. Het gaat erom wat het jou kan opleveren.

Ons idee met het webinar was een applicatie promoten waarmee je je omzet kunt vergroten. That's all. Jammer dat onze opzet klaarblijkelijk door jou anders wordt gezien. We waarderen je feedback uiteraard en zullen deze meenemen in de communicatie aangaande toekomstige webinars.

Met vriendelijke groeten,

Luuk
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

05 februari 2015

Beste Luuk,

Negatief of realistisch. Termen als je omzet vergroten kom ik te pas en te onpas tegen bij allerlei bedrijven. Doe je dit hup zo veel % omzet erbij, doe je dat weer zo veel % er bij. Al je alle goede adviezen samen zou nemen was ik nu al miljonair geweest en zou mijn omzet 1000% hoger liggen.

Dat je enthousiast bent in je eigen product is positief. Waar het om gaat is dat er onder het mom van een webinar gewoon reclame wordt gemaakt voor een betaalde dienst. Ik hou van duidelijkheid vooraf. Maak je reclame ben dan duidelijk. Het is uiteindelijk je eigen keuze hoe je het doet.
 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Webinar over conversie optimalisatie met Justuno

18 februari 2015

Dit webinar is inmiddels gegeven, u kunt hem op deze link terug kijken:
https://www.youtube.com/watch?v=hq9E8vA ... e=youtu.be