Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Webinar over Live Chat

17 maart 2015

Een beetje aan de late kant maar voor de geïnteresseerde geven we om 16:00 17/03/2015 een webinar over live chat met Userlike.

We laten zien hoe Live Chat het beste gebruikt kan worden om uw Webshop conversie te verhogen. We laten U de ins en outs van de Userlike software en koppeling met SEOshop zien, behandelen case studies en de optimale setup voor uw shop, en geven tips voor het succesvol afhandelen van een chat gesprek.

Inschrijven kan hierhttp://www.seoshop.nl/userlike-webinar/
 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Webinar over Live Chat

17 maart 2015

P.s. Als u mee doet aan dit webinar ontvangt u coupon waarmee u de eerste drie maanden 100% korting op Userlike ontvangt.
 
Robin de Wit
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Webinar over Live Chat

20 maart 2015

Dit webinar is inmiddels gegeven, u kunt hem hier terug kijken: https://www.youtube.com/watch?v=X4xmjab0pw8

De korting coupon voor 3 maanden ongelimiteerd gebruik van Userlike, gegeven aan het einde van het webinar (min: 46:27), is geldig tot en met 31/03/2015
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Webinar over Live Chat

20 maart 2015

hmm
0-9:30 intro voorstellen persoon en bedrijf
9:31-20:21 tekortkomingen huidige websites
20:22-31:59 generiek wat chat kan doen
32:00-39:01 wat jullie doen
39:02 tot einde callcallcall om voor al nu met de aanbieding te kopen.
Ik bedoel; het lijkt wel of iedereen zo'n webinar moet neerzetten; standaard Eelco of Arjan format. Ik heb je niet gezien maar je mag wat mij betreft dat ook in 0:59 doen en dan je aanbieding in de tekst nogmaals eronder. Volgens mij bereik je daarmee meer in minder tijd :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.