Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
J Vondenhoff
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 april 2015

Presentatie ondernemingsidee Student 29 mei

21 mei 2015

Hallo leden van webwinkelforum,

Mijn naam is Joyce Vondenhoff en ik ben een student van het Citaverde College in Heerlen.
Dit jaar is mijn eindexamen van start gegaan voor de opleiding 'Dier en management'.
Voor dit examen moet ik een ondernemingsplan schrijven voor een bedrijf door mijzelf bedacht.

Ik heb ervoor gekozen om een dierendrogisterij in de vorm van een webshop (fictief) op te starten.

Op vrijdag 29 mei moet ik hierover een presentatie geven op mijn school en voor deze presentatie moet ik twee ondernemers uitnodigen.
Helaas heb ik tot op heden nog geen tweede ondernemer kunnen vinden om mijn presentatie op deze dag bij te wonen.

Ik vroeg mij af of iemand van jullie wellicht tijd en/of zin heeft om tijdens mijn presentatie op deze dag aanwezig te zijn?
Ik weet dat het zeer kortaf is, dus begrijp het wanneer geen van jullie aanwezig kan zijn.

Toch hoop ik alsnog iemand te kunnen vinden door overal eens goed rond te vragen.

Hieronder de informatie over deze dag:
Iedere ondernemer zal meerdere presentaties op deze dag bijwonen, zowel die van mij als mijn klasgenoten.
starttijd: 9:00
Eindtijd: 13:00
Plaats: Heldevierlaan 12 Heerlen
Er is een mogelijkheid tot eten en drinken wanneer de presentaties voorbij zijn.

Ik hoop van iemand te mogen horen.

Met vriendelijke groet,

Joyce Vondenhoff