Thuiswinkel Awards (Stem op Wouter?)

1
De genomineerden zijn weer bekend! Op donderdag 24 maart is er weer het gala en iemand die ik graag eens in pak op zo'n foto zou willen zien is onze eigen moderator Wouter Hol. En dat idee is dichterbij dan je denkt want ik zie net dat Wouter zijn webwinkel is genomineerd voor zo'n prachtige prijs.

Dus ik stel voor dat iedereen die Wouter en zijn positieve manier van ondernemen kan waarderen even een stem geeft. Want de concurrentie in de rubriek zijn niet de minsten.
Nu op mijn weblogs:

Re: Thuiswinkel Awards (Stem op Wouter?)

3
Heb ook gestemd. (had vroeger al eens op zijn website gekeken)
Weet ondertussen via dit forum dat hij alles zal doen om tevreden klanten te hebben.

Zal wel druk zijn.
En toch nog hier de mensen op het forum helpt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Thuiswinkel Awards (Stem op Wouter?)

11
De tussenstand is trouwens live te volgens op internet. Ik weet niet zeker of dat de bedoeling is van de Thuiswinkel.org -ansiatie. Heb ze even getwittert, als ik daar geen reactie op krijg dan zal het wel geen probleem zijn als ik die link in deze context online plaats.

Re: Thuiswinkel Awards (Stem op Wouter?)

16
Hoi, ff voor de duidelijkheid, was ook wat ik bedoelde. Ik lees vaak een snel, eerlijk en deskundig antwoord op vragen door Wouter en dat waardeer ik, vandaar mijn stem:)

@Peter, succes op de beurs, voor je naamsbekendheid is het heel goed, neem ook kleine dingetjes mee zoals plakband, schaar, pleistertje etc. En misschien een kleine aktie, in ruil voor uw email adres, een ..... o.i.d. En ik heb zelf op (grote) beurzen gestaan (toen nog voor bazen..:) en het is zeer vermoeiend (stoel meenemen!!) maar het is ook heel erg leuk om met al die mensen te praten!!

SUCCES,

BEN
www.vloerenoutletstore.nl. Vloeren en alles voor uw vloeren.

Re: Thuiswinkel Awards (Stem op Wouter?)

17
Ik heb ook gestemd (heb ooit een prijs gewonnen bij kabeltje :D )

Wel wazig dat email "vangen" in de laatste stap. Is niet duidelijk dat het niet verplicht is.
Hoef je dus niet in te vullen. Beetje tuiswinkel.org onwaardig..

Dat email "vangen" is zo fout. Laat dat toch. Mensen trappen er niet meer in. De meeste hebben al een "vuil" email adres waar ze nooit naar kijken.

En zelfs Tuiswinkel.org ziet niet dat dit averechts werkt.... Deze pol wordt er zo niet objectiever op.