Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

1
Ze komen er weer aan, de Webwinkel Vakdagen. De grootste beurs voor webwinkeliers.

Zoals elk jaar wordt de beurs gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht. Entree is gratis als je je via de site aanmeldt.

Zie de site voor meer informatie en de exposanten.

Ik ben er in elk geval met een stel van mijn collega's. Wie gaan er nog meer heen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

6
Vooralsnog hou ik het op donderdag 26 januari, komt voor mij beter uit met de planning. Maar kan ook zijn dat het op laatste moment nog veranderd, is afhankelijk van escalaties, standby diensten, werkrooster, opdrachten, en thuisfront agenda's... ;-)

Ben benieuw of er op dit forum ook nog exposanten aanwezig zullen zijn op de beurs?

Interessante onderwerpen:

Internetservices
Webshop software
Webdesign
Content Management
Hosting
Internet service providers
Web statistieken
Beveiliging
Full service webwinkels

Marketing & promotie
Vergelijkingssites
Search
Affiliate marketing
Online marketing
Social media
Email
Mobile
Internationalisering

Betaling & incasso
Betaalsystemen
Incasso
Debiteuren en crediteurenbeheer
Banken
Juridische adviesbureaus

Logistiek & distributie
Post & pakketbezorging
Fulfilment
Voorraadbeheer

Social Media & M-commerce
F-commerce
Sociale Netwerken
Mobiele sites & apps
Webcare
Social Commerce

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

8
De tweede dag is in de regel een stuk rustiger dan de eerste dag. Dat was voor mij altijd reden om de tweede dag te gaan, maar misschien ga ik nu juist wel de eerste dag.

Zelf exposeer ik niet, maar ik zal waarschijnlijk veel bij de stand van Nic.Oud rond hangen, dat is toch een beetje mijn tweede thuis.

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

24
Wij gaan er dit jaar ook heen. Afgelopen jaren is het er niet van gekomen, maar nu gaan we toch echt.
Weet nog niet welke dag. Ik begreep hierboven dat de donderdag t rustigst is. Misschien moeten we dat maar doen dan.

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

26
Misschien een idee voor het webwinkelforum om als forum aanwezig te zijn op de webwinkel vakdagen?

Verder mis ik eigenlijk bij de exposanten iets van verzekeringen, internetverzekering, webwinkelverzekeringen e.d. Vreemd dat deze markt als zodanig nog niet echt ondekt is, gat in de markt zou ik denken.

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

27
BeOriginal schreef:Misschien een idee voor het webwinkelforum om als forum aanwezig te zijn op de webwinkel vakdagen?

Verder mis ik eigenlijk bij de exposanten iets van verzekeringen, internetverzekering, webwinkelverzekeringen e.d. Vreemd dat deze markt als zodanig nog niet echt ondekt is, gat in de markt zou ik denken.
Elk initiatief om als forum aanwezig te zijn ontbreekt hier overal nog..

Re: Webwinkel Vakdagen 2012: 25 & 26 januari

29
BeOriginal schreef:Misschien een idee voor het webwinkelforum om als forum aanwezig te zijn op de webwinkel vakdagen?
Hoe had je dat precies bedacht? Een stand oid. is niet te betalen voor dit forum.

Op zich zijn er onderling, of in elk geval met mij, wel afspraken gemaakt om op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek te zijn om elkaar te ontmoeten. Dat kan prima, toch?
Verder mis ik eigenlijk bij de exposanten iets van verzekeringen, internetverzekering, webwinkelverzekeringen e.d. Vreemd dat deze markt als zodanig nog niet echt ondekt is, gat in de markt zou ik denken.
Er is vanuit de webwinkeliers zelf volgens mij weinig tot geen vraag naar zulke verzekeringen..