Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

The Next Event 1 september 2012

19 juni 2012

Vanuit het ondernemersforum Higherlevel.nl, waar ik ook erg actief ben, wordt twee keer per jaar een bijeenkomst georganiseerd voor de leden. Dit was altijd 's avonds in de vorm van een BBQ of diner. Sommige leden, waaronder ikzelf, vonden dat te kort om iedereen te kunnen spreken. Daarom hebben we besloten om een dagvullend evenement te gaan organiseren.

The Next Event
Het evenement heet The Next Event. Het is een evenement voor de ambitieuze ondernemer die naar "the next level" wilt met zijn onderneming. Naast een paar zeer leuke sprekers en workshops, zijn er ook activiteiten zoals quad rijden, paintball en dergelijk te doen. Ook ben je vrij om je eigen workshop of activiteit te organiseren. Er is ook de mogelijkheid om je eigen bedrijf (in ons geval, webwinkel) te presenteren en/of zelfs producten te verkopen.

De dag is geheel verzorgd inclusief lunch, BBQ, drinken de gehele dag en wat snacks on the side. Dit alles voor 65 euro entree, excl. eventuele extra kosten voor activiteiten waar je aan deel wilt nemen. Inschrijven voor het evenement kan via de website. Op de website zie je tevens meer informatie over het evenement, de activiteiten, sprekers en workshops.

Het evenement wordt 1 september georganiseerd in Valburg, op locatie Watergoed van Omnivents. Het evenment is non profit en wordt door mij en een aantal andere vrijwilligers georgnaiseerd.

Webwinkeliers meeting
Nou dacht ik er gelijk een webwinkeliers meeting aan vast te knopen. Vorig jaar was zo'n meeting die ik georganiseerd had zeer succesvol en vooral erg gezellig. We zouden bijvoorbeeld elkaars site live van feedback kunnen voorzien, samen kunnen brainstormen over e-commerce of gezamelijk klagen over iDeal, PostNL en andere partijen waar vaak over geklaagd wordt, onder het genot van een satespies en een koud biertje.

Wat denken jullie er van? Zie ik jullie daar?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

20 juni 2012

Mochten jullie ideeën hebben voor op het evenement dan hoor ik dat uiteraard ook graag! :)
 
FeetT
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 september 2011
Locatie: Mierlo
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

20 juni 2012

onder het genot van een satespies en een koud biertje.

Wat denken jullie er van? Zie ik jullie daar?
Het biertje doet het hem...Ik ben van de partij als er meer webshops komen.

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

20 juni 2012

Wat sowieso interessant is voor webwinkeliers, is dat Karen Romme komt vertellen. Zij is bekend van haar boeken Calimeromarketing en natuurlijk Calimeromarketing 2.0, over online marketing voor de kleine ondernemer, freelancer en zzper. Volgens mij zeer nuttig voor veel van onze leden! :)

En er is een biertap en de catering is afgekocht, dus om een biertje hoef je niet verlegen te zitten!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Het zou voor mij 1 uur en 10 min rijden zijn, dus ik denk dat ik pas het laatste moment zou beslissen of ik er heen zou gaan.

Vind het wel een leuk initiatief!

Misschien ook een idee om wat sponsoren te werven zodat de 65 euro ook een beetje omlaag kan en de drempel zo nog lager word.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Er wordt al best flink gesponsord. De eigenlijke kosten liggen rond de 150 euro per persoon. De huidige sponsor hoeft niet zo nodig een grote vermelding ergens te hebben. De kosten vallen mij erg mee hoor. Voor 65 euro onbeperkt eten en drinken de hele dag en nacht, faciliteiten en activiteiten zoals kano's, waterfietsen, volleybal, dure sprekers etc. Erg tof, al zeg ik het zelf!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Maar voor die €65,- kun je dus niet meedoen met bv paintball of zit dat er wl in? Volgens de openingspost niet maar jouw laatste post wel :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Paintball en andere activiteiten waar begeleiding bij nodig is of waar dure apparaten gebruikt worden zijn niet gratis, de kosten daarvan worden 1 op 1 doorgerekend. Activiteiten als de kano's, waterfietsen, volleybal zijn gratis. Verder is er een hal afgehuurd waar je je eigen stand neer kan zetten om je bedrijf onder de aandacht te brengen etc.

Verder zijn er ook een hoop gratis activiteiten die door deelnemers zelf georganiseerd worden. Zo zijn er onder andere sessies waarbij de online aanwezigheid van iemand als case gebruikt kan worden. Deze sessie wordt gegeven door Karen Romme. Dat lijkt me erg leerzaam. Ook wordt er een workshop growthfunding/crowdfunding en fondsenwerving georganiseerd door Rick Kleverlaan en er wordt er met een klein groepje face to face aquisitie geoefend. Dat laatste is voor webwinkels wat minder van toepassing, maar lijkt mij wel een leuke eigenschap om te oefenen. Deze workshops alleen al kosten normaal gesproken een veelvoud van de entree van Next Event.

Zie ook de geupdate pagina http://www.thenextevent.nl/themas/

Kortom, 65 euro is niet duur, maar juist goedkoop. Ben je het daar nog steeds niet mee eens, dan is het misschien niet het evenement voor jou. :)
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Je hebt gelijk 65 euro is niet duur voor een hele dag.

En de kans dat je een aantal forum leden met verf ballen kunt beschieten trekt mij ook wel over de streep.

Misschien is het wel handig om de prijzen van de events te vermelden of kun je met ideal betalen ? :P
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

De prijzen staan er bij toch?

Je kan inderdaad met iDeal betalen, maar dat gebeurd in een later stadium. Stel dat er zich maar 2 mensen zich aanmelden voor paintball, dan zal dat niet door gaan. Vandaar :)
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

Lijkt me erg leuk.
Toch lijkt het me een persoonlijk beetje raar om daar tussen alle ervaren personen rond te lopen als 'rookie', anders had ik me zeker aangemeld..
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

22 juni 2012

De doelgroep is juist de beginnende ondernemer of de ondernemer die wilt (door)groeien. Er zullen zat andere jonge ondernemers bij zijn. Ook zelfs mensen die nog moeten beginnen met hun bedrijf. Laat je daar in elk geval niet door tegenhouden, het is geen wedstrijd wie het grootste, oudste of bekendste bedrijf heeft. Het moet een gezellige en leerzame dag worden, maar vooral gezellig! :)
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

10 juli 2012

Ik zat even door de aanmeldingen te bladeren, maar ik zag nog niet zo veel leden van het webwinkelforum er tussen zitten!

Houdt er rekening mee dat de deadline voor het aanmelden voor de sportieve ("betaalde") activiteiten 1 augustus is. De deadline voor aanmelding van het evenement zelf -zonder betaalde activiteiten- is 13 augustus.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Het evenement is iets afgeslankt; nu is het gewoon 1 prijs voor onbeperkt alles (workshops, sprekers, eten drinken). Enkele betaalde activiteiten zijn geschrapt.

Wat zouden jullie graag zien op het evenement qua inhoud?
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Ik denk dat voor meeste webwinkeliers de volgende onderwerpen interessant zijn:

Bezoekers
Conversie
Webwinkel software ( front + back end )
Wetgeving
Importeren
Uitbreiden naar het buitenland
Succes verhalen van andere webwinkeliers


Vind het jammer dat het paintballen niet door gaat.

Ik kom voor 87% zeker. Moet alleen nog even kaarten kopen
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Er was echt te weinig animo voor het paintball. Ik was de enige die zichzelf had opgegeven voor paintball. Er is daarom besloten om alle extra (betaalde) activiteiten te schrappen, zodat het een duidelijker en eenvoudiger opzet wordt.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Watjes allemaal zeg, die ondernemers. ;)
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Ik denk dat mensen graag op het laatste moment een kaartje kopen ( ik wel iig ) Misschien ga ik een weekje weg of zie ik een verjaardag over het hoofd. 31 augustus heb ik beter zicht op 1 september :)

Kun je ook kaarten aan de deur kopen trouwens? :P

btw als ik had geweten dat paintball geschrapt zou worden had ik wel al 2 kaarten gekocht.

Misschien handig om hier een intentie lijstje te maken. Wie heeft de intentie om te komen op 1 sep?

Wouter
ik
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

16 juli 2012

Waarschijnlijk gaat het wel mogelijk zijn om aan de deur een kaartje te kopen, denk ik. Maar dit zullen misschien maximaal een tiental kaarten zijn. Er moet van namelijk te voren doorgegeven worden voor hoeveel mensen er vlees op de BBQ gelegd moet worden. Als er opeens 50 man meer voor de deur staat, wordt het een erg karige BBQ :P
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 september in Valburg

28 juli 2012

Als je voor 1 augustus reserveert mag je voor de "early bird fee" naar binnen; 20 euro korting! Voor 45 euro mag je dan van het gehele programma gebruik maken, incl. eten en drinken de hele dag.

Afhankelijk van hoeveel webwinkeliers zich aanmelden zal ik ook een sessie in elkaar zetten om met elkaar te sparren, gedachten uit te wisselen en het ei van columbus te leggen.
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

28 juli 2012

Laat beslissen heeft me een voordeel van 40 euro opgeleverd :P

Moet ik nu instappen of nog even wachten? :P
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

29 juli 2012

Laat beslissen heeft me een voordeel van 40 euro opgeleverd :P

Moet ik nu instappen of nog even wachten? :P
Heb je de zwarte markt al geprobeerd? ;)
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

29 juli 2012

nee, nog niet. Heb je wat aan te bieden?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

30 juli 2012

Laat beslissen heeft me een voordeel van 40 euro opgeleverd :P

Moet ik nu instappen of nog even wachten? :P
Alle bestaande reserveringen zijn omgezet naar 45 euro, dus je had sowieso 40 euro verdient ;)
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

30 juli 2012

Oke, ben aangemeld.
 
Casper Ehrencron
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 juli 2012
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

31 juli 2012

Wouter super leuk initiatief, ook ik heb mij aangemeld bij Higherlevel.nl

Ik ga het e.e.a. even afstemmen en verwacht er ook bij te kunnen zijn.

Hoeveel mensen komen er tot nu in ieder geval?

Dit hoor je z.s.m. van mij.

Gr.
Casper
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

31 juli 2012

We zijn in elk geval met een mannetje of 50 tot nu toe, we hopen tot aan 100 man te komen.
 
Casper Ehrencron
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 juli 2012
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

01 augustus 2012

Wouter, helaas staat er al een weekend weg gepland voor het eerste weekend van september. Ik was er anders heel graag bijgeweest, de volgende keer ben ik er zeker bij.

Gr.
Casper
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

01 augustus 2012

We gaan vast nog meer van dit soort evenementen organiseren als de bezoekers het leuk gehad hebben, dus dat komt goed! :)
 
Casper Ehrencron
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 juli 2012
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: The Next Event - 1 sept. Reserveer voor 1 aug = €20 kort

02 augustus 2012

Ok gelukkig want het leek mij namelijk wel heel er leuk.
De Partywinkel: ieder feest begint hier. PartyWinkel.nl steunt KIKA. http://www.partywinkel.nl