Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vagshop|Vw&Audi
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Volendam
Contacteer:

Meeting webwinkeliers

18 februari 2010

Ik dacht deze ochtend ineens, is het niet een idee om eens wat webwinkeliers te ontmoeten enzo ervaringen etc uitdelen. Ik denk dat ieder wel zo zijn eigen manieren heeft en in een middag 'sparren'met elkaar lijkt me dit een mooie bijeenkomst. Natuurlijk zijn er ook officiele bijeenkomsten, echter de ondernemers onder elkaar kunnen vaak heel wat betekenen voor elkaar.

Bij genoeg animo ( ik denk aan plus minus 8 - 10 ondernemers ) kunnen wij een datum en locatie kiezen.

1 ) Vagshop
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

19 februari 2010

Grappig. Ik dacht gisteren hetzelfde nadat ik 2 forumleden zag schrijven dat ze bij elkaar in de buurt woonden. Het forum wordt actiever en misschien is een keer een "Webwinkelforum borrel" of lunch een leuk idee?

Ik kan wel een locatie regelen in het centrum van het land.
 
Maureen Visscher
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 februari 2010
Locatie: Hengelo
Contacteer:

19 februari 2010

Zal leuk zijn ik ben net bezig om en webwinkel op te zetten dus tips zijn welkom ik woon in het Oosten van het land.
GR Maureen Visscher
 
Vagshop|Vw&Audi
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Volendam
Contacteer:

19 februari 2010

Super, dan hebben we dus

1)Mike
2)Admin
3)Maureen

Zal wel een soort agenda maken voor die middag, lijkt me wel zinvol van 11.00 tot 16.00 of zo? Tijd gaat snel genoeg, of als jullie andere voorstellen hebben...

Het lijkt juist zinvol, zeer zinvol ja om te brainstormen met elkaar, de eens is wat langer bezig dan de andere, de een is technischer sterker, de andere weer wat verstand van marketing...:) Welicht wordt het wel een kwartaal terugkerend iets...
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
db
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 maart 2010
Locatie: eibergen

01 maart 2010

Ik ben hier nieuw en kom ook uit het Oosten van het land...ik heb zeker interesse!!
 
Vagshop|Vw&Audi
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Volendam
Contacteer:

01 maart 2010

Dan zitten we op 4, nog minimaal 4 te gaan:)
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi
 
ThomasR
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 april 2010
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

16 april 2010

+1!

Praat graag over m'n werk... :lol:
 
johnnyboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 april 2010

01 mei 2010

Ik ben zeker geïnteresseerd om zo'n ontmoeting mee te maken.

Ik maak echter graag eerst de afweging of het voor de meer ervaren ecommerce mensen interessant is om vooral met starters rond de tafel te gaan zitten. Ik ben bang dat de tijd dan vol zit met het beantwoorden van vragen, zoals op dit forum, over hoe en wat op te starten, welke software beter is, enz.

Ik gun ieder zijn (voor)deel natuurlijk maar zou er zelf toch ook graag wat van op willen steken als webwinkelier met meer als 12 jaar ervaring.

Misschien is het een idee om zulk een samenzijn te splitsen in groepen?

Groetjes,
John
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

07 juni 2010

Afhankelijk van de locatie houd ik mij aanbevolen.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
 
BeelduitHolland
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 februari 2010
Locatie: Groningen
Contacteer:

09 juni 2010

Afhankelijk van de locatie houd ik mij aanbevolen.
Hier idem
Beeld uit Holland- Leuke fotogeschenken voor aan de muur!
 
ariebruinsma
Berichten: 116
Lid geworden op: 09 november 2009
Locatie: Sint Nicolaasga
Contacteer:

09 juni 2010

Op zich houd ik me ook aanbevolen, al ben ik dan zelf geen webwinkeleigenaar. Ik kan er wel een beetje over meepraten.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]