Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Eriks
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 oktober 2012
Locatie: Ede
Contacteer:

Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

26 oktober 2012

Praktijkmiddag met 2 workshops:

• Hoe verwerk ik op efficiënte wijze mijn weborders?
• Hoe richt ik als webshop mijn klantenservice in?

Workshop Efficiënt weborders verwerken
Het beheer van uw voorraad, het afdrukken van verzendlabels, uw klant informeren over de levertijd, het verwerken van retouren, het afhandelen van balietransacties etc.. Het kunnen voor een webshop hoofdbrekens zijn. Tijdens de workshop leert u wat u kunt bereiken met een efficiënt orderverwerkingsproces. Hierbij wordt vanuit een praktijkcase verteld hoe Webshop-ERP-software (Sherpa) gekoppeld kan worden met uw webshop en hoe uw klant over alle handelingen van de order geïnformeerd wordt. U kunt zelfs meekijken in het magazijn waar dagelijkse orders worden verwerkt van verschillende webshops.

Workshop klantenservice voor webshops door Jan Lukkien, eigenaar van o.a. vlieger-planet.nl, diaboloplanet.nl etc.
Hoe zorg ik ervoor dat de klantenservice minimaal wordt belast. En hoe zorg ik voor een optimale informatievoorziening naar de klant indien er toch een vraag blijkt te zijn. De webshops van Jan Lukkien maken daarbij allen gebruik van Zendesk, online software met meer dan 15.000 gebruikers. De vraag is hoe Zendesk door uzelf is in te richten en hoe u dit kunt verweven met uw webshop en met uw klantenservice. Tijdens de workshop leert u hoe u kostenefficiënt uw klantenservice inricht en hoe u een optimale klanttevredenheid creëert.

Te gast bij Lumisa
De 2-in-1-middagsessies vinden plaats in Elst (gld) bij Lumisa. Lumisa werkt voor o.a. de volgende webshops: PlanetXL, Miss Lipgloss, Comfortkousen, Jelly Belly Shop en Bergsportwinkel. Op deze locatie heeft Lumisa beschikking over een eigen magazijn (met een aantal sublocaties) en een eigen showroom.

Lumisa is gevestigd op bedrijventerrein de Merm in Elst (Gld). Dat ligt tussen Arnhem en Nijmegen.

Datum: ochtendsessie: dinsdag 11 december 2012
Aanvang: 10:00 uur
Einde: 13:00 uur + lunch
Plaats: Marithaime 7, Elst (Gld)
Route: http://www.planet-xl.nl/klantenservice/ ... haalbalie/

Datum: middagsessie: Donderdag 13 december 2012
Aanvang: 13:00 uur + lunch
Einde: 16:00 uur + borrel
Plaats: Marithaime 7, Elst (Gld)
Route: http://www.planet-xl.nl/klantenservice/ ... haalbalie/

Kosten:
Deelname aan de 2-in-1 sessies is gratis.
Aanmelding via e-mail: erik.sloof@sherpaan.nl
www.sherpaan.nl helpt webshops verder groeien.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

26 oktober 2012

Wat leuk! Daar ga ik me waarschijnlijk wel voor aanmelden.
 
Gebruikersavatar
Eriks
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 oktober 2012
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

26 oktober 2012

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zie graag je mail naar welke dag je voorkeur uitgaat en/of je gebruik wil maken van de lunch.
www.sherpaan.nl helpt webshops verder groeien.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

26 oktober 2012

Zeker leuk. Toevallig vanmiddag contact met uw bedrijf gehad om een afspraak te maken. Deze dag lijkt mij een ideale mogelijkheid om de functies in de praktijk te bekijken. Ik zou maandag teruggebeld worden en zal dan ook direct doorgeven welke dag ik kom.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

26 oktober 2012

Had laatst de website van Sherpa al gezien, vind het ook interessant en zal me waarschijnlijk nog aanmelden voor de ochtend sessie.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

27 oktober 2012

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zie graag je mail naar welke dag je voorkeur uitgaat en/of je gebruik wil maken van de lunch.
Heb beide dagen nog vrij staan. Maar zou graag ook eens kennismaken met Rudy of frafra. Dus mijn voorkeur qua dag is wanneer de meeste forummers komen. ;-)
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

27 oktober 2012

Kan best zijn dat ik er ook bij ben. Laat het nog weten :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

28 oktober 2012

Maar zou graag ook eens kennismaken met Rudy of frafra. Dus mijn voorkeur qua dag is wanneer de meeste forummers komen. ;-)
Ik ga eventueel voor de middag sessie op 13 december. Het is nog niet helemaal zeker want als ik al voor die tijd beslist heb om toch niet met de software te gaan werken heeft het geen zin meer. Eerst binnenkort een afspraak maken bij Sherpaan voor wat meer informatie.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Event: Kijk mee in de keuken van diverse webshops

12 december 2012

Ik was er gisteren bij, en kan een volgende dag zeker aanraden. Zie hier mijn verslagje!