Webwinkel Vakdagen 23-24 januari 2013

1
Ik heb me net ingeschreven voor de Webwinkel vakdagen 23 en 24 januari 2013.
Wie gaat er ook?
Misschien is het leuk om een soort bijeenkomst te organiseren op 23 januari? En aperitief in een kroeg in Utrecht.
Wat vinden jullie daarvan?
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 19 november 2012, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast naar juiste naam van het evenement en een link er in geplakt :)
Als het regent, roep dan de hulp in van SuperPlu! http://www.super-paraplu.nl

Re: Webwinkel Vakdagen 23-24 januari 2013

2
Ik ben er ook aanwezig. Op 1 van de twee dagen mag ik een verhaaltje vertellen. Ik weet nog niet welke dag dat is, dat moet de organisatie nog laten weten. Die dag ben ik in elk geval aanwezig. Misschien dat ik de andere dag er ook nog rond loop, maar dan met een pet van WebwinkelFM op.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel Vakdagen 23-24 januari 2013

5
Hopelijk met microfoon en een camera voor een beeld en audio verslag, ja :)

Even wat bezoekers en standhouders interviewen, als dat lukt.

Mandy, je kon je zelf ook opgeven via de site. Ik weet niet of dat nog steeds kan en of er eventueel kosten aan verbonden zijn. Vroeger moest je als sponsor betalen om eens spreker aan te leveren. Ik denk dat zoiets nog steeds wel mogelijk is, want ik zie dat sommige mensen twee keer een presentatie geven over iets wat wel heel erg naadloos aansluit op het product dat ze verkopen.

Re: Webwinkel Vakdagen 23-24 januari 2013

10
Heeeeel misschien dat ik er volgend jaar (2014) met een stand sta. Dan loop ik wel heel erg vooruit op de successen van WebwinkelFM. Maar wieweet dat we iets kunnen regelen met de organisatie van de beurs icm. dit forum en wat sponsors. Een "webwinkelforum" stand met WebwinkelFM plus wat sponsors, bestaande uit wat vaste "leveranciers" leden van dit forum? Ik noem maar wat, maar op zich lijkt het me een geinig idee.

Re: Webwinkel Vakdagen 23-24 januari 2013

25
Is wel een opvallende plek dit jaar, denk ik. Weet alleen niet of ze dit jaar ook catering daar hebben.

Donderdag loop ik met de mic van WebwinkelFM rond, leden van het forum mogen zich als enige verkopen via mijn mic. Als je dat leuk vind natuurlijk. Misschien leuk voor op je facebook, ik weet niet.