Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bvanderburght
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Webwinkel Marketing Seminar 20 mei in Amsterdam

10 mei 2010

U hebt een webwinkel en stopt er veel energie in maar de bezoekers en of verkopen blijven uit. Of u wilt een webwinkel beginnen en vraagt zich af wat er allemaal bij komt kijken om deze webwinkel tot een succes te maken.

Tijdens de webwinkel seminar lopen we door de wereld van online marketing, maar dan wel toegespitst op E-commerce. We gaan bekijken hoe u er voor kunt zorgen dat u juist die bezoekers in uw webwinkel krijgt, die ook daadwerkelijk op zoek zijn naar uw product. Bezoekers aantrekken is een ding. De juiste bezoekers aantrekken is weer een hele andere uitdaging. Deze middag krijgt u antwoord op vragen als: Waar moet mijn webwinkel technisch aan voldoen om gevonden te worden in zoekmachines als Google? Hoe bereik ik de mensen in mijn niche? Wat is affiliate marketing en hoe kan in het efficiënt inzetten? Hoe haal ik meer rendement uit mijn Adwords campagne?

Check www.webwinkel-marketing.nl voor meer informatie en inschrijvingen.

Vriendelijke groet,

Bram
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

19 mei 2010

Hallo Bram,

Ik heb je website bestudeerd over het webwinkel marketing seminar van morgen. Ik twijfel nog steeds of ik zal komen of niet.
Heb je misschien nog wat meer informatie en tot hoe laat duurt het?
Is het echt helemaal gratis?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht