Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Klantcontact uitbesteden? 1850contactcenter.nl

Nick1309

AllesVoorApple.nl te koop

08 augustus 2017

Bij deze bied ik AllesVoorApple.nl te koop aan.
Opgericht in september 2012, maar sinds ongeveer 1,5 jaar inactief wegens persoonlijke omstandigheden.
Wij hebben nu geen zin en tijd meer om het weer op te pakken en kijken naar de mogelijkheden om de webshop te verkopen.
Eventueel alleen verkoop van de voorraad is ook prima.

AllesVoorApple.nl verkoopt wat de naam zegt: accessoires voor Apple producten en dan met name hoesjes voor de iPhones en iPads.
Vanwege de inactiviteit loopt het assortiment van iPhone 4 t/m 6s (plus), iPad 2 t/m Air 2 en kleine voorraad voor iPod en MacBook. Voor de nieuwste modellen iPhone (7 en 7 plus) en iPad (pro) zijn er geen hoesjes op voorraad.

In principe is de webshop gericht op de verkoop van kwaliteitsproducten. Dat wil zeggen bekende merken en geen 'goedkope troep'. Hoesjes variëren tussen de €10 en €100 verkoop.
Ook zijn er altijd erg goede klantbeoordelingen geweest. De laatste in november 2016.

Gedurende de inactieve periode heeft de webshop nog wel gedraaid. Er wordt alleen niet meer geadverteerd en daardoor komen er nauwelijks bestellingen binnen.
Op dit moment gemiddeld 1 bestelling per week :-) Contracten met en accounts bij distributeurs lopen nog.

Wat valt er verder nog te vermelden...
De webshop draait op Magento en gebruikt iDeal via Sisow (betalen per transactie).
Op de site kan je zien wat de actuele voorraad is.

Ik zou zeggen: neem bij vragen contact met mij op via nick@allesvoorapple.nl of doe een leuk bod.

Met vriendelijke groet,
Nick - AllesVoorApple.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht