Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Leon Eikenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 september 2021

Sponsors gezocht

13 september 2021

Mijn naam is Leon Eikenaar en ben woonachtig in Emmeloord. Ik doe al ruim 10 jaar aan onweerjagen en dit doe ik met plezier! Ik heb een eigen website (www.art-of-thunders.nl) waar ik foto's, weerberichten deel en verschillende weerkaarten heb staan. Sinds dit jaar zoek ik sponsors die willen adverteren op mijn website voor een kleine prijs.

Art of Thunders groeit steeds meer naar bekendheid! Omdat extreem weer in Nederland steeds vaker voorkomt groeit ook het aantal bezoekers op mijn website, ook wordt de website via Google en andere platforms sneller gevonden en bezocht. Maandelijks trekt de website gemiddeld 17.000 bezoekers. Op jaar basis is dit al over de 100.000 bezoekers. Hierdoor vergroot de kans dat bezoekers ook een kijkje nemen bij u! Op deze manier kan de site blijven draaien en krijgt u daar extra klandizie voor terug.

Reclame op mijn auto
Doordat de auto uitgerust is met meetapparaten en een bijzondere uitstraling heeft, is deze goed zichtbaar op de weg! Onderweg kijken veel voorbijgangers nieuwsgierig naar onze bijzondere auto en sommigen maken zelfs een foto van die even later terug te zien is op het internet. Ook media bedrijven vinden de auto fascinerend waardoor deze geregeld op het nieuws te zien is. Ideale manier voor u als bedrijf om extra zichtbaar te zijn en een nog groter publiek naar u toe te kunnen trekken.

Heeft u interesse? Stuur mij een mail via art_of_thunders@hotmail.com

Groetjes
Leon
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht