Webwinkel(s) te koop GEVRAAGD

1
Ik ben op zoek naar een of meerdere webwinkels om over te nemen.
Cash middelen zijn ruimschoots voldoende aanwezig. Graag alleen serieuze reacties.

Profiel:
Product: onbelangrijk
Dropshipping: Ja, bij voorkeur. Is echter geen vereiste.
Fase: Bestaand, lopend, reeds omzet
Omzet range: 30.000- 200.000,- per jaar
Marges: branchegemiddeld

Re: Webwinkel(s) te koop GEVRAAGD

2
Hoi Kevin.

Ik heb een webshop (http://www.hoesjescentrum.nl).
Ik ben nog niet aan de start gekomen ivm dat ik minder jarig ben en geen zakelijke rekening kan krijgen..
Dus ik dacht misschien wel iemand die het wilt kopen?
Je krijgt van mij de vooraad.
Nog een jaartje hosting en domein.
En een super mooie website!
Als je interesse hebt zou ik zeggen doe een mooi bod

Groetjes

Re: Webwinkel(s) te koop GEVRAAGD

3
Beste HKaayeb,

De door jou aangeboden webwinkel voldoet niet helemaal aan waar ik naar op zoek ben.
Overigens erg vervelend dat je moeite hebt met het openen van een zakelijke rekening.

Hiervoor zijn een aantal oplossingen waarvan ik weet dat deze kunnen/en voorkomen (kom zelf uit de bancaire sector):

1. Ouders laten meetekenen (misschien Rabo)
2. Inschrijving KVK ook op naam van een ouder (gezamenlijk dus)
3. Volmacht geven aan ouder (ABN)

Het is zeker niet onmogelijk en het vraagt wellicht wat doorzettingsvermogen om langs de "baliemedewerker" te komen en bij iemand met meer verstand van zaken bij de bank maar wanneer je echt wilt gaat het zeker lukken.
Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel(s) te koop GEVRAAGD

6
Beetje laat antwoord wellicht maar wij verkopen ook sinds kort onze webshop, draaien tussen de 200 en 500 omzet per maand zonder al te veel moeite. Inclusief voorraad en alles erop en eraan.
We scoren ook goed op google, enorm veel potentie wat dat betreft

Doe een mooi bod zou ik zeggen ;)

http://goo.gl/jrWCp