Google Adwords tegoedbon

1
Hoi allemaal,

Ik kom net tijdens het opruimen een Google Adwords coupon twv. 50 euro tegen. Deze bon is inwisselbaar tot 31-12-2010. Wie kan ik blij maken met deze bon en wie heeft er iets leuks voor terug in de vorm van een linkje of iets dergelijks? De bon is alleen geldig voor nieuwe gebruikers.

Richard.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Google Adwords tegoedbon

6
Per account mag je toch maar eenmalig een bon gebruiken?

Ik had er namelijk twee van 50€, echter kwam bij de tweede bon een error dat ik al een bon had verbruikt.

Re: Google Adwords tegoedbon

7
RicardoV schreef:Per account mag je toch maar eenmalig een bon gebruiken?
Klopt, alleen kun je wel vrienden, bekenden en familieleden reclame laten maken voor je webwinkel met die andere tegoedbonnen. Is ergens wel omslachtig veel werk, maar bij een kleiner reclamebudget helpen alle beetjes.
StoreCore.io

Re: Google Adwords tegoedbon

9
Zal Google moeilijk doen als je elke keer een nieuw mailadres aan zou maken?
zou jij moeilijk doen als je een bon hebt die per e-mail adres ingevuld kan worden en dan blijkt dat je steeds gratis iets naar hetzelfde adres stuurt?

En dan heb je later mensen die roepen dat ze een ban van Google hebben en nooit iets fout gedaan hebben...