Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Shopem
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 maart 2013

Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Te koop wegens alle 47 andere projecten een leuke game webwinkel;

URL : http://goo.gl/KaYxVh

Informatie over de webshop
De webwinkel betreft alle game gerelateerde producten via twee leveranciers zowel dropship als eigen voorraad wordt geacepteerd. Deze twee leveranciers worden meegeleverd.

Omzet : € 454,55 (2 BTC betalingen)
Voorraad : Inclusief 20 games zowel nieuw als gebruikt met verkoopwaarde van +- 600,00
Bezoekers : Analytics wordt sinds 5 september bijgehouden. Totaal : 261 bezoekers

Wat krijg je bij overname?
- Volledig support, wij helpen je waar nodig is.
- 20 Games zowel nieuws als gebruikt.
- Twee leveranciers
- Licentie op webwinkel systeem en template.
- Volledige database
- Hosting tot 31-12-2015 (ruim 1 jaar dus)
- Domeinamen : .nl / .be


Prijs
Vraagprijs : € 999,00 excl. btw

Meer informatie via het forum, pm, e-mail of telefoon.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Te koop wegens alle 47 andere projecten [...]
Ontworpen voor verkoop noemen we dat.
 
Shopem
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 maart 2013

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Te koop wegens alle 47 andere projecten [...]
Ontworpen voor verkoop noemen we dat.
Hey Ward,

Je mag het noemen wat je wilt, mocht je naast je ongegronde oordeel geintereseerd zijn in de complete vertaling van de rede dan hoor ik het graag. Gezien je andere opmerkingen in diverse topics begrijp ik dat je graag alles 'juist' wil hebben daar dragen dit soort reacties (gebaseerd op wat?) niet aan bij.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Ongegrond? Die grond noem je zelf:
Bezoekers : Analytics wordt sinds 5 september bijgehouden. Totaal : 261 bezoekers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Even wat onderbouwing:
Bekijk profiel - Shopem
Aantal berichten: 	19
[0.03% van alle berichten / 0.03 berichten per dag]
Meest actief in het forum: 	Vraag & Aanbod - Handel
[ 18 berichten / 94.74% van de gebruikersberichten ]
Bij Over ons - Colofon lees ik:
Het forum heeft tot doel webwinkeliers meer interactie en informatie te bieden op het gebied van online ondernemerschap.
Oftewel je voegt op deze manier eigenlijk niets toe aan het forum naar mijn idee. Je komt alleen langs voor eigen gewin.

Of zie ik dat verkeerd?
 
Shopem
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 maart 2013

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Ongegrond? Die grond noem je zelf:
Bezoekers : Analytics wordt sinds 5 september bijgehouden. Totaal : 261 bezoekers
Ook dit is gebaseerd op een mening. Kijk de reg datum van de domeinnaam dit is al iets eerder geweest. De intentie is geweest om er wat van te maken, maar door het opzetten van een nieuwe V.O.F. waar we +- 40 nog te realieren projecten/ideen hebben staan gaat deze webwinkel de verkoop in.
Oftewel je voegt op deze manier eigenlijk niets toe aan het forum naar mijn idee. Je komt alleen langs voor eigen gewin.

Of zie ik dat verkeerd?
Ja en nee, veelal van mijn berichten zijn in dit subforum geweest correct, als ik op een ander gebied niet veel heb bijtedragen dan slechts een mening zal ik dit ook niet doen.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Uit de forumregels dan maar:
Webshop te koop aanbieden
Ook is het mogelijk hier een bestaande webshop te koop aan te bieden.
De volgende gegevens zien wij graag terug bij het te koop aanbieden van een webshop:
- indicatie verkoopprijs
- indicatie maandelijkse bezoekers
- welke branche
- indicatie omzet
- indicatie winst
- indicatie waarde voorraad
- oprichtingsdatum
- conversie percentages

Ben je een ontwikkelaar van webwinkels en/of heb je een webwinkel gemaakt puur voor de verkoop van de complete webwinkel, dan verwijzen wij je graag naar sitedeals of andere sites waar programmeurs hun werkjes aan elkaar kunnen aanbieden.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Ja en nee, veelal van mijn berichten zijn in dit subforum geweest correct, als ik op een ander gebied niet veel heb bijtedragen dan slechts een mening zal ik dit ook niet doen.
Als je niets hebt bij te dragen (zoals je zelf schrijft); wat kom je dan doen naast eigen gewin?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

29 september 2014

Laten we vooral geen ruzie maken over iets dat er blijkbaar volgens sommigen niet helemaal toe doet. Jan, jouw reactie gaat ook wat offtopic hier.

Verder ben ik het eigenlijk wel eens met Ward die hier terecht de voorwaarden aanhaalt. Online software waarop de omzet vooral uit die van jouw moeder en tante (agaath) bestaat hoort hier eigenlijk nog niet thuis. Handel in webwinkels betekent hier vooral de werkelijke retail. Ik vind het nu niet direct problematisch, maar dan weet je dat mochten de andere 47 projecten in een vergelijkbaar stadium bevinden.
 
Shopem
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 maart 2013

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

30 september 2014

Laten we vooral geen ruzie maken over iets dat er blijkbaar volgens sommigen niet helemaal toe doet. Jan, jouw reactie gaat ook wat offtopic hier.

Verder ben ik het eigenlijk wel eens met Ward die hier terecht de voorwaarden aanhaalt. Online software waarop de omzet vooral uit die van jouw moeder en tante (agaath) bestaat hoort hier eigenlijk nog niet thuis. Handel in webwinkels betekent hier vooral de werkelijke retail. Ik vind het nu niet direct problematisch, maar dan weet je dat mochten de andere 47 projecten in een vergelijkbaar stadium bevinden.
Ruzie zal er niet komen, ik zal mij de komende tijd wat meer onderbrengen in andere sub-fora om te kijken of ik toch wat kan bijdragen.
 
Fluffy
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 april 2014

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

01 oktober 2014

Ja en nee, veelal van mijn berichten zijn in dit subforum geweest correct, als ik op een ander gebied niet veel heb bijtedragen dan slechts een mening zal ik dit ook niet doen.
Als je niets hebt bij te dragen (zoals je zelf schrijft); wat kom je dan doen naast eigen gewin?
Jemig lijkt wel of iedereen altijd onder druk gezet word en gelijk behandeld word als topcrimineel hier.
Ik heb persoonlijk ook nog niet zo veel te melden maar het is toch handig om jezelf te registeren zodat je nog wel is iemand een Pb kan sturen enz.
Ach ja persoonlijk vind ik dit forum de laatste tijd wel wat verhit over komen :roll: Jerry Jerry.

Meestal hebben de mensen die reacties plaatsen nog wel gelijk misschien? maar vaak liggen de oordelen al klaar in veel topics waardoor dit forum er voor iemand zoals ik. Die er dagelijks op kijkt, wat vijandig overkomt.
Zo lijkt het steeds minder gezellig te worden :lol:
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Game webwinkel te koop met NLG en BTC intergratie

01 oktober 2014

Ik heb idd geprikkeld gereageerd. Niet altijd de beste optie, het waarom heb ik al uiteen gezet.
Iedereen kan wat toevoegen aan dit forum, hoe groot of klein ook.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht