Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Thico
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 december 2014

Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende nich

05 december 2014

Drie webshops (ook per stuk) voor een spotprijs te koop!!

Unieke kans voor de beginnende ondernemer. Drie webshops te koop vanwege het feit dat ik ga verhuizen naar Indonesië. Om de kwaliteit van de webshops hoog te houden is verkoop helaas noodzakelijk. Vanwege drukte wil ik de overname snel rondkrijgen en vraag ik geen hoofdprijzen!

Alle 3 de webshops draaien al omzet, hebben (op sterke zoekwoorden) nummer 1 posities in google en hebben al een grote database aan klanten. Webshops worden als totaalpakket verkocht. Domeinnaam, shop, voorraad, social media etc.

Facebook pagina’s webshops:
Studs; 10.532 likes // 4500+ nieuwsbrief inschrijvingen
Suit & Tie; 3842 likes
ROOKIE; 619 likes

Als je goed bent met internet marketing is dit zeker je kans, er is bijna geen tijd in internet marketing en social media gestoken omdat ik nieuwe concepten bedenken leuker vond. Aangezien alle shops goed draaien valt er op dit vlak dus heel veel te behalen wanneer er actief aan internet marketing gedaan wordt!!

Kijk op de website http://www.tdsupply.com voor meer informatie of stuur mij een e-mailtje (thico@tdsupply.com) als je gedetailleerdere informatie over een bepaalde webshop wilt. Twijfel niet om te mailen!

“If you can dream it, you can do it”

Ik hoor graag van je,
 
Hilda
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:

Re: Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende

05 december 2014

Zien er tot zover mooi uit je webshop (alhoewel ik zelf veel veranderingen zou doorvoeren, vooral op informatie gebied). Jammer dat ik nog niet ver genoeg ben met m'n eerste huidige webshop om uit te breiden met nog één. Anders had ik misschien zeker interesse gehad in 1/2 van de drie.
 
VTE
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 september 2014

Re: Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende

05 december 2014

Ranking 1 is heel leuk uiteraard maar als er 2 bezoekers per maand zijn is het totaal niet relevant. Noem eens wat bezoekers aantallen, orderaantallen, gem orderwaarde etc? De standaard dingen die men vraagt voor een overname...
 
Arnaud
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 oktober 2014

Re: Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende

05 december 2014

Heb je filmpje op winst.nl gezien.

IS dit met dropshipping of met een voorraad?

wat zijn de prijzen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende

05 december 2014

likes kun je kopen.
Ranking is welk zoekwoord

De websites, tja ik zie nergen met wie ik te maken heb wel kvk nummer.

In Dutisland heb je een impressum plicht. d.w.z je moet altijd je bedrijfsnaam vermelden, wie de directeur is, zijn/haar volledige naam, adresgegevens.

De website waar het hier om gaat is weer zo vaag, geen duidelijk adres met wie je nu te maken hebt. Mij bedruipt dan altijd het gevoel dat men iets moet verbergen. Dat hoeft natuurlijk niet maar als bedrijf moet je duidelijk zijn.

Verhuizing is ook zo een leuk iets. Is het echt zo of gewoon een argument. Niet persoonlijk bedoeld maar termen als verhuizing, wegens omstandigheden enz zijn ook zo vaak en niet controleerbaar.

Omzetdraaiende winkel, 5 euro, 10 euro 500 euro ?
Te vaag allemaal.
 
VTE
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 september 2014

Re: Drie omzetdraaiende webwinkels te koop in verschillende

05 december 2014

In Dutisland
Kan ik daar naartoe op vakantie?? :lol: :lol:
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht