Heb geen verkoop via mijn webwinkel

1
Hoi,

Heb 10 dagen geleden mijn webwinkel via het Seoshop platform opgestart, heb hier veel tijd in geïnvesteerd en veel forums gelezen met onderwerpen hoe het beste je webwinkel op te starten maar helaas. Zit tot op heden nog steeds zonder bestellingen, enkel één bestelling van vrienden.

Het zou fijn zijn of jullie even tijd kunnen maken om mijn winkel met een scherp oog te bekijken en eventueel jullie reacties door te geven! Heb me gespecialiseerd in originele creatieve juwelen, handgemaakt uit 925 zilver met edelsteentjes. Hier mijn link http://www.harrytilleyshop.eu. Groetjes

Harry

Afbeelding

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

2
Ik zal er een paar conversie-killers uitlichten. Hoewel je al veel gelezen hebt, zijn dit veelgemaakte standaardfouten:
  • No shouting: niet schreeuwen naar klanten, je bent geen straatventer. Dit geldt met name voor HOOFDLETTERMISBRUIK en, in dit specifieke geval, overal een uitroepteken achter zetten.
  • Een carrousel boven op je homepage is dodelijk voor de conversie. Internet is geen televisie. Meerdere onderzoeken tonen aan dat er veel betere alternatieven zijn; zelfs statische banners zijn beter.
  • Wijs klanten niet waar de uitgang is. Dat geldt met name voor pontificaal doorklikken naar Facebook: je wilt niet meer volgers maar meer klanten.
  • Als je kleurrijke artikelen verkoopt, zijn dat je blikvangers, niet de kleuren van het chroom van de webpagina eromheen. Concurreer niet om aandacht met jezelf. Je verkoopt geen webpagina maar producten.
  • Ontwerp voor schermen met een resolutie, bijvoorbeeld tablet. Teksten met keiharde pixelranden ogen amateuristisch.
StoreCore.io

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

3
Een gekleurde achtergrond bij foto's is soms mooi. Maar ik vind in dit geval het dat product er niet echt uitspringt. Een witte of misschien nog beter een zwarte/grijze achtergrond had zijn werk beter gedaan.

Bij een mode product zijn klanten zeer kieskeurig. Ze zien pagina's vol met ringen. Daarvan wordt er geselecteerd. De klant heeft zijn keuze gemaakt. Echter ziet de klant dat er slechts 1 maat beschikbaar is en dat is niet de maat van de klant.

Nu is het natuurlijk niet zo dat de klant denk. Dan koop ik maar een andere. De klant wil natuurlijk de ring van zijn keuze. Als het ringen van enkele euro's zijn is het natuurlijk anders dan ringen van over de 100 euro. Die moet gewoon helemaal naar je smaak zijn. En ik denk dat hier dan ook het probleem zit.

Hiervoor zijn er dan 2 simpele oplossingen. Of alle maten aanbieden. Of je categorie wijzigen op ringmaat. Zo kan iemand zijn maat kiezen en zit een overzicht wat beschikbaar is. Een hele grote ergernis is dat als een klant iets wil bestellen het niet beschikbaar is.

Hier een voorbeeld van een zwart/grijze achtergrond. Prima toch?
Afbeelding
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

4
harrytilleyshop schreef:Heb 10 dagen geleden mijn webwinkel opgestart
Twee weken voor kerst een sieraden webwinkel openen is nou niet meteen dé manier om een hoge conversie te halen, dus ik zou me nog niet direct veel zorgen maken. Het is in die situatie echt onmogelijk om nu al te concluderen dat er echt wat mis is met de shop zelf.

Komend jaar dus eerst even aan vertrouwen werken - beetje social media-kanalen vullen en laten zien dat je al even bestaat en dus niet morgen alweer vertrokken bent - plus een goede dosis doorzettingsvermogen tentoonstellen zou zomaar de ommekeer kunnen betekenen.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

5
Hoi Harry,

Dirkjan heeft natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik zie toch wel een aantal dingen, die je misschien zou kunnen verbeteren.

Ik vind je shop een vlakke uitstraling hebben. Het lettertype van de kreet 'webwinkel vol originele, creatieve juwelen!' en ook de tekst daaronder vind ik juist wat goedkoop en niet zo professioneel overkomen. Ik vind je logo ook niet echt geweldig op deze manier. Ik vind de shop niet de uitstraling hebben van: hier koop ik mooie echt zilveren sieraden.

Ik ben het met Electronics eens dat de achtergrond van je foto's niet goed gekozen is. Hoewel het mooi afsteekt tegen de achtergrond van je site, komen de sieraden er niet mooi op uit.

De foto's op de homepage zijn niet helemaal scherp en volgens mij ook niet in verhouding. Dat is jammer.

Qua sieraden valt het me op dat je veel hetzelfde hebt. Niet alleen veel in dezelfde stijl, maar als ik bijvoorbeeld bij de oorbellen kijk, zijn er gewoon heel veel bijna hetzelfde. Daarnaast is de stijl best apart. Waarmee je ook een bijzonder product op de markt zet, maar waardoor de sieraden ook veel kleinere doelgroep hebben.

De foto's van de armbanden zou ik gelijk aanpassen. Ik dacht eerst dat die (wat zijn het?) haarspelden of zo, deel uitmaakten van de armband. Dat is verwarrend en dat is niet goed.

Bij 'verkooppunten' is de tekst in het groen slecht te lezen.

Bij de tekst 'Over ons' staat dat het bedrijf in 2000 is opgericht en dat er sinds 2013 sieraden worden aangeboden. Dat roept bij mij gelijk de vraag op: wat heb je in al die andere jaren dan gedaan? In diezelfde tekst staat dat de slogan is: "Originele juwelen uit creatieve handen". Dat zie ik anders nergens terug.

Verder mag je wel meer informatie bij de sieraden zetten. De maten: hoe groot, hoe lang. Zit er een ornament op, hoe groot is dat dan? Hoe lang valt die ketting? De mensen kunnen het niet in het echt zien, dus je moet zo min mogelijk aan de verbeelding overlaten.

Nog een puntje: als ik kijk bij acties, die ik alleen maar een titel, en wanneer het geplaatst is en wie het geplaatst heeft. Pas als ik klik op 'artikel verder lezen' zie ik de foto met aanbieding. Die moet je natuurlijk gelijk kunnen zien.
Datzelfde geldt voor de rubriek 'reacties'. Daar kijkt geen kip naar op deze manier.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes!

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

6
Ik mis ook combinaties van sieraden. Bij een ketting wil ik altijd bijpassende oorbellen. Ik vraag mij ook af wat een heel aparte verpakking is. Maak het mogelijk om op ringmaat te zoeken en laat weten hoe men de maat van de ring bepaalt.

Je hebt een mooi product, maar het komt inderdaad niet tot zijn recht door de achtergrond.
Bij de oorbellen zie ik bijvoorbeeld ook geen afmetingen.

Er gaat altijd wel enige tijd overheen, voordat je kopers hebt, want je moet eerst gevonden worden en daar gaat best wel enige tijd overheen. Gebruik deze tijd om je site te optimaliseren.

Heel veel succes toegewenst.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

7
Dank Dirkjan voor je reactie, geeft weer wat vertrouwen :)

Groeten,

Harry
Dirkjan schreef:
harrytilleyshop schreef:Heb 10 dagen geleden mijn webwinkel opgestart
Twee weken voor kerst een sieraden webwinkel openen is nou niet meteen dé manier om een hoge conversie te halen, dus ik zou me nog niet direct veel zorgen maken. Het is in die situatie echt onmogelijk om nu al te concluderen dat er echt wat mis is met de shop zelf.

Komend jaar dus eerst even aan vertrouwen werken - beetje social media-kanalen vullen en laten zien dat je al even bestaat en dus niet morgen alweer vertrokken bent - plus een goede dosis doorzettingsvermogen tentoonstellen zou zomaar de ommekeer kunnen betekenen.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

8
Beste Droomjuweeltjes,

Dank voor al de opmerkingen, kan hier al aardig mee aan de slag, enkel mijn foto's ga ik niet veranderen. Ik geloof er steevast in met deze originele achtergrond op ter mijn een vaste waarde te scheppen, ook omdat mijn juwelen gebaseerd zijn op een niche markt (kleine groep).

Groeten,

Harry
Droomjuweeltjes schreef:Hoi Harry,

Dirkjan heeft natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik zie toch wel een aantal dingen, die je misschien zou kunnen verbeteren.

Ik vind je shop een vlakke uitstraling hebben. Het lettertype van de kreet 'webwinkel vol originele, creatieve juwelen!' en ook de tekst daaronder vind ik juist wat goedkoop en niet zo professioneel overkomen. Ik vind je logo ook niet echt geweldig op deze manier. Ik vind de shop niet de uitstraling hebben van: hier koop ik mooie echt zilveren sieraden.

Ik ben het met Electronics eens dat de achtergrond van je foto's niet goed gekozen is. Hoewel het mooi afsteekt tegen de achtergrond van je site, komen de sieraden er niet mooi op uit.

De foto's op de homepage zijn niet helemaal scherp en volgens mij ook niet in verhouding. Dat is jammer.

Qua sieraden valt het me op dat je veel hetzelfde hebt. Niet alleen veel in dezelfde stijl, maar als ik bijvoorbeeld bij de oorbellen kijk, zijn er gewoon heel veel bijna hetzelfde. Daarnaast is de stijl best apart. Waarmee je ook een bijzonder product op de markt zet, maar waardoor de sieraden ook veel kleinere doelgroep hebben.

De foto's van de armbanden zou ik gelijk aanpassen. Ik dacht eerst dat die (wat zijn het?) haarspelden of zo, deel uitmaakten van de armband. Dat is verwarrend en dat is niet goed.

Bij 'verkooppunten' is de tekst in het groen slecht te lezen.

Bij de tekst 'Over ons' staat dat het bedrijf in 2000 is opgericht en dat er sinds 2013 sieraden worden aangeboden. Dat roept bij mij gelijk de vraag op: wat heb je in al die andere jaren dan gedaan? In diezelfde tekst staat dat de slogan is: "Originele juwelen uit creatieve handen". Dat zie ik anders nergens terug.

Verder mag je wel meer informatie bij de sieraden zetten. De maten: hoe groot, hoe lang. Zit er een ornament op, hoe groot is dat dan? Hoe lang valt die ketting? De mensen kunnen het niet in het echt zien, dus je moet zo min mogelijk aan de verbeelding overlaten.

Nog een puntje: als ik kijk bij acties, die ik alleen maar een titel, en wanneer het geplaatst is en wie het geplaatst heeft. Pas als ik klik op 'artikel verder lezen' zie ik de foto met aanbieding. Die moet je natuurlijk gelijk kunnen zien.
Datzelfde geldt voor de rubriek 'reacties'. Daar kijkt geen kip naar op deze manier.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Succes!

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

9
Beste Electrobert, je hebt volledig gelijk dat ik de combinaties moet bijvoegen en meer info omtrent de verpakking. In linkerzijde word de filter voor ringmaat reeds weergegeven.
Groeten,
Harry
Elektrobert schreef:Ik mis ook combinaties van sieraden. Bij een ketting wil ik altijd bijpassende oorbellen. Ik vraag mij ook af wat een heel aparte verpakking is. Maak het mogelijk om op ringmaat te zoeken en laat weten hoe men de maat van de ring bepaalt.

Je hebt een mooi product, maar het komt inderdaad niet tot zijn recht door de achtergrond.
Bij de oorbellen zie ik bijvoorbeeld ook geen afmetingen.

Er gaat altijd wel enige tijd overheen, voordat je kopers hebt, want je moet eerst gevonden worden en daar gaat best wel enige tijd overheen. Gebruik deze tijd om je site te optimaliseren.

Heel veel succes toegewenst.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

11
Je hoort veel praten over de achtergrond. Je verkoopt natuurlijk geen achtergronden maar de sieraden. De achtergrond zou zo min mogelijk afleidend moeten zijn. Dus iets neutraals.
Tevens is de foto ook genomen met die achtergrond. Het nadeel is hiervan dat de kleuren weerspiegelen in het product. Voor de grap er 1 uitgeknip en dat zie je hoeveel groen er in het product komt te zitten. Dit is de exact de achtergrondkleur en verdwijnt dus in de foto. Ik weet dat het veel werk is om het te veranderen. Maar ik zou het toch overwegen.

Deze is uitgeknipt. Hier zie je hoeveel kleur er van de achtergrond in je product blijft zitten
Afbeelding


Deze bijvoorbeeld. De steentjes zijn bijna dezelfde kleur als de achtergrond. Zeker bij een kleinere foto is het slecht zichtbaar
Afbeelding


Of deze, hier is het product bijv erg klein in verhouden van de achtergrond.
Afbeelding
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

12
Helemaal eens met electronixs!
Je verkoopt sieraden en geen foto's van mooie composities!
Je hoofddoel is dus het product zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen, een drukke achtergrond heeft hier geen positief effect op...

Uit ervaring weet ik dat het erg lastig is om zilveren sieraden vrijstaand op de foto te zetten, maar er zijn gelukkig foto studio's op de markt die dit een stukje eenvoudiger maken (€2000-€4500)

Je geeft zelf al aan dat het een kleine doelgroep in een niche markt is.
Houdt er rekening mee dat je in een lastige branche zit met veel concurrentie. Als je op een 'zilveren ring' zoekt, zijn er binnen NL/BE al een tiental bekende merken met een collectie van 30-40 verschillende modellen, daarnaast zijn er nog diverse 'huismerken' zonder label en wordt elke ring in minstens 10 webshops aangeboden. Aan jou dus de taak om tussen deze duizenden resultaten binnen de zoekmachines op te vallen! Focus hierbij op je eigen merknaam en 'handgemaakt'

Omschrijvingen bij je producten zijn erg sumier (2 regeltjes tekst voor een collier van ruim €500,-) en als de sieraden in een luxe verpakking geleverd worden, dan mag deze best op de foto! :wink:

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

13
Persoonlijk vind ik de foto achtergrond niet mooi, alles in dat groen per artikel.
Ook heb je zoveel keus! en als je dan een pagina vol ziet met zoveel artikelen allemaal in het groen, krijg ik het spaans benauwd als ik naar beneden scrol.

Dus tja, ik snap de consument moet zogenaamd veel keus hebben tegenwoordig, maar ik denk teveel keus is ook niet goed. Teveel frutsel dingen die soms wel erg op elkaar lijken en fotos komen niet uit de verf.

Bij bijvoorbeeld oorbellen zie ik er zoveel staan, dat ik gek word, en veel lijken op elkaar gewoon teveel keus en de foto´s word ik dan niet blij van.

IK zou zeggen minder artikelen het klein houden, anders gaat het speciale er ook wel vanaf.
En tja wil je tegenwoordig wat verkopen kost het aardig wat reclame, vooral als je pas net online bent.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

14
Ik zou de volgende banner weghalen, maakt het erg druk en is toch wel erg schreeuwend richting je klant:

Afbeelding


Daarnaast is je achtergrond redelijk afleidend, wellicht zou je kunnen kiezen voor een normale witte achtergrond om je klanten niet teveel af te leiden naar hun doel, het kopen van je producten.

Voor de rest denk ik dat de andere reacties de problemen en verbeteringen goed uitlichten.
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

16
Elektrobert schreef:Het nadeel van het kopen van een sieraad online is dat je het niet in het "echt" ziet.

Groeten,
Josée
Daarvoor hebben we de zichttermijn! :wink:
Goede productfoto's doen overigens wonderen, passen is daar en tegen een stuk lastiger, maar ook daar hebben we een handig hulpmiddeltje voor! 8)

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

17
Elektrobert schreef:Ik vind de sieraden heel erg mooi. Mijn verontschuldiging dat ik de ringmaten links over het hoofd heb gezien. Het nadeel van het kopen van een sieraad online is dat je het niet in het "echt" ziet.

Groeten,
Josée
Blijft voor erg veel branches het 'grote' probleem van eCommerce he... Het niet kunnen voelen en aanraken..
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

18
Ik heb een paar oorbellen afgetroggeld, maar nu wil ik bestellen en zie dat ik A) onverzekerd, B)met track en trace en C) verzekerd kan laten versturen...maar ik wil ze voor de Kerst.

Als ik ze dus gratis laat versturen en ze komen niet aan, dan is het waarschijnlijk voor mijn eigen risico. Het bedrijf werkt vanuit Frankrijk en is in België gevestigd, dus geen Nederlandse wetgeving.

Maar ik wil die oorbellen en ik wil mijn man niet op extra onkosten jagen door nog een EUR 9.50 of EUR 13.50 verzendkosten te laten betalen.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

19
Elektrobert schreef:Ik heb een paar oorbellen afgetroggeld, maar nu wil ik bestellen en zie dat ik A) onverzekerd, B)met track en trace en C) verzekerd kan laten versturen...maar ik wil ze voor de Kerst.

Als ik ze dus gratis laat versturen en ze komen niet aan, dan is het waarschijnlijk voor mijn eigen risico. Het bedrijf werkt vanuit Frankrijk en is in België gevestigd, dus geen Nederlandse wetgeving.

Maar ik wil die oorbellen en ik wil mijn man niet op extra onkosten jagen door nog een EUR 9.50 of EUR 13.50 verzendkosten te laten betalen.
Ik dacht huh? Dus ging ook maar even shoppen, maar heb zoiets van laat maar! Per gewone post gratis maar niet traceerbaar? 5-10 werkdagen? Waarom zou ik dan nog bestellen?

Maar klopt wat je zegt en vind het dus heel raar alles komt zo Nederlands over, maar het is helemaal geen Nederlandse webshop!

Ik weet niet of België Colissimo heeft, maar weet wel dat Frankrijk Colissimo heeft en verzenden vanuit Frankrijk naar Nederland was voor een heel zwaar pakket €15,- incl. verzekering (zo even uit mijn hoofd en dat was dit jaar nog). Maar ja ik ga voor sieraden dit niet betalen. Dan kijk ik hier in Nederland wel.

Dus het wordt nu ook heel duidelijk waarom er geen verkopen zijn. Allereerst zijn de sieraden best prijzig, ook al is het handgemaakt. En dan ook helemaal niet in Nederland gevestigd.


Oh en een regeltje dat ik even tegen kwam:
10. De verzendkosten wordt in mindering gebracht op het orderbedrag.

Dat mag dus niet! Als alles terug gestuurd wordt, moet jij aan de klant het hele orderbedrag terug storten.

Ook al zit je in België/Frankrijk, je moet wel voldoen aan de EU-regels en daar schort het nogal aan.

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

20
Ik kan alleen maar beamen dat goede product foto's toch wel belangerijk zijn. Al is het alleen maar om het allemaal wat professioneler en vooral betrouwbaarder te laten overkomen. Meestal wordt voor een witte achtergrond gekozen maar er zijn wel meerdere mogelijkheden om voor een professionele look te zorgen. Je kan dit zowel via een professionele fotograaf(kan vrij duur uitvallen) laten doen of zelf proberen de witte achtergrond te bekomen via lichttenten enz(niet altijd even gemakkelijk en tijdrovend). Je kan ook je product gewoon op de tafel zetten, foto trekken en achteraf zelf uitsnijden of laten uitsnijden door gespecialiseerde firma's zoals die van ons. Wij kunnen je hiervan perfecte resulaten tonen. Maar alles hangt een beetje van je producten af, je website achtergrond kleur enz... elke website vergt een andere aanpak.
http://www.editproductphoto.com/nl

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

21
Ik geef maar 1 tip:

De vrouw op de foto's moet haar nagels eens schoonmaken! Er zit gewoon een vieze bruine rand onder bah! En ook slecht gevijld... No offence als het jouw hand mocht zijn maar een vochtinbrengende creme zou ook niet verkeerd zijn...

Punt is je product moet goed overkomen. Ik zou op basis van deze foto's al beslissen niet bij jou te kopen. Nagels schoonmaken, netjes vijlen, mooi blank lakje erover zou al een wereld van verschil maken. Neem anders een handmodel in dienst.

Afbeelding
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

22
Het moge na alle reacties duidelijk zijn dat aan je foto's dus wel wat verbeterd moet worden, net datgene waarvan je zelf zegt dat je het niet gaat doen. Dat zou je misschien toch moeten heroverwegen.

Naast dat de achtergrond erg afleidend is, vind ik ook dat met name ringen erg klein op de foto staan met heel veel achtergrond eromheen. Vooral op categorie pagina's zie je daardoor maar een heel kleine afbeelding van het artikel zelf, waardoor het moeilijk te beoordelen is.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

26
Elektrobert schreef:Ik heb de site opnieuw bekeken en er zijn al de nodige verbeteringen doorgevoerd.
Je bedoeld waarschijnlijk een aantal! :wink:
Jammer dat TS niet zelf reageert, geeft mij geen motivatie om de site verder/opnieuw te bekijken...

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

27
Hoi,

Sorry dat ik laat reageer. Voordien kreeg ik een mail als men reactie's plaatste op mijn forum vraag (de eerste twee dagen) nadien kreeg ik geen reactie meer via mail, wat maakte dat ik door de drukte van de feestdagen en ook het opvolgen van de eerst reacties het forum niet meer heb nagekeken. Mijn excuses hiervoor.

Heb jullie reactie nogmaals overlopen. Wat foto's betreft ga ik deze proberen optimaliseren om ze nog meer in close-up te nemen en deze ook groter op de webshop te plaatsen. De achtergrond ga ik behouden, het geeft ook wat mystiek en ga ik voor een soort herkenbaar handelsmerk, mijn cliënteel is trouwens een creatief publiek dat uit is op iets unieks en speciaal en neem hierdoor het risico om mijn foto's te nemen met deze afleidende achtergrond. Bedoeling moet wel zijn dat we een 4 tal foto's per product gaan brengen waardoor de klant een goed idee krijgt wat hij gaat bestellen, ook worden de afmetingen beter toegevoegd. Wat nagels betreft moet ik toegeven is goede opmerking, het gaat over mooie juwelen en mooie nagels zijn dan ook belangrijk.

Wat wetgevingen betreft ga ik het even navragen via de keurmerken en kijken waar ik nog veranderingen moet aanpassen.

Verder weten jullie ook dat het bijna onhaalbaar is als je unieke stukken verkoopt te werken via een model, of professionele fotograaf, en uren tijd steken in één foto. Dit kan je enkel als je van hetzelfde product een 10tal stuks in voorraad hebt of als je samenwerkt met een groothandel deze de foto's aanlevert. Kan moeilijk een ring van 50€ verkopen en kosten maken voor model, fotograaf etc. Dit is ook een kleine rede waarom ik de foto's op een achtergrond fotografeer, waar ik op dit moment ongeveer 30 minuten besteed per artikel (heb op dit moment een 400 tal producten en er komen beging volgende jaar nog een 200 bij)

Ben zeker tevreden dat ik dit forum heb gewoond en van julie talrijke reactie's, het heeft me veel geholpen!

Prettige feestdagen!

Harry

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

28
Als je dan per se die achtergrond wilt behouden, waarom fotografeer je dan niet tegen een neutrale achtergrond, verwijder de achtergrond. en plak jouw achtergrond er weer achter? Anders behoud je het eerder genoemde probleem dat de kleur van je achtergrond in je artikel weerspiegelt. Dat geeft toch geen goed beeld van je product?
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Heb geen verkoop via mijn webwinkel

30
Ik ben ff te lui om alles terug te lezen, Maar volgens mij is de mening van meerdere personen toch dat elke product met die groene achtergrond, het product te kort doet.
Mij persoonlijk een raar gevoel geeft als ik scroll waardoor ik al snel zou afhaken door die drukte.
En dus volgens mij best wel heel erg bepalend is, of een consument nu wel of niet iets gaat kopen, wel of niet snel weg klikt van je webshop en je misschien dus wel veel klanten mist op deze manier.
En dat zou toch erg jammer zijn, misschien toch iets meer onderzoek doen onder de mensen wat ze nu plezierig en leuk vinden? je kan wel stug zo verder gaan maar dan verandert er eigenlijk niet veel.

Je moet ook niet uitgaan van wat jij een leuke achtergrond vind of allemaal leuk vindt maar wat de klant leuk vind. lijkt mij?