Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

28 december 2014

Ik heb ruimte nodig voor nieuwe voorraard. Alles in 1 koop luxe beelden van het Duite merk "Goebel" Bunny Deluxe. Uiteraard nieuw opgeslagen in stofvrije dozen en rookvrij. Voor verkoop als nieuw (tip: Verkoopt goed met pasen):

Id Naam Aantal

66-840-46-3 Bee Bunny 1
66-840-47-1 Ladybug Bunny 1
66-840-48-9 Clownfish Bunny 1
66-840-57-0 Pink Retro Bunny 2
66-874-27-2 Cow Bunny 2
66-874-30-6 Giraffe in love Pair 1
66-874-32-2 Giraffe Bunny 2
66-874-42-1 Zebra in love 2
66-874-46-2 Leopard in love 3
66-881-89-7 Bunny "Leopard" 2
66-881-90-5 Bunny "Tiger" 2
66-881-91-3 Bunny "Zebra" 2

Doos minibunnies in 4 kleuren

Retailprijs ruim 1000 euro. Zie ook de website van Goebel.de

Doe een goed bod en het is van jou.

Afbeelding
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Ik kom er niet vanaf lijkt het wel....

iemand een suggestie? Ik heb de ruimte echt ff nodig voor nieuwe voorraad
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Probeer het eens in een shop-in-shop... :lol: sorry Varaantje, ik weet dat het gemeen van me is.

Ik blijf zelf ook zitten met een aantal sieraden. Zit er ook nog over te dubben wat ik ermee moet.
In Rijswijk hebben ze een snuffelmarkt in de Broodfabriek. Elke maand wel een keer. Standhuur valt mee, maar is wel een weekend. Misschien ga ik dat wel een keer proberen.
En zo heb je ook de Witte markt in Heinenoord. Nog goedkoper en dat is elke zaterdag. Je kan gewoon voor één dag boeken.
Misschien ook een idee voor jou? Of zijn het daar te luxe beeldjes voor?
Heb je het al op Marktplaats geprobeerd?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Probeer het eens in een shop-in-shop... :lol: sorry Varaantje, ik weet dat het gemeen van me is.

Ik blijf zelf ook zitten met een aantal sieraden. Zit er ook nog over te dubben wat ik ermee moet.
In Rijswijk hebben ze een snuffelmarkt in de Broodfabriek. Elke maand wel een keer. Standhuur valt mee, maar is wel een weekend. Misschien ga ik dat wel een keer proberen.
En zo heb je ook de Witte markt in Heinenoord. Nog goedkoper en dat is elke zaterdag. Je kan gewoon voor één dag boeken.
Misschien ook een idee voor jou? Of zijn het daar te luxe beeldjes voor?
Heb je het al op Marktplaats geprobeerd?
Pas maar op je Karma!

Nee ik denk dat de beelden daarvoor te ' design' zijn. Waren ook behoorlijk duur kwa inkoop. Misser dus. Ik kan ze stuk voor stuk onder de inkoopprijs verkopen via de webwinkel maar als ik toch verlies maak wil ik liever in 1 klap vanaf. Marktplaats bulkaanbieding is erg duur dus ik sta illegaal in een andere categorie maar daar geen reacties
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Ik dacht het al. Het ziet er mooi uit, maar ik heb zelf ook wel een soort van maximum bedrag in mijn hoofd als ik voor een beeldje ga. Dat zal wel voor meer mensen gelden.

Ken je niet iemand die op de wat luxere fairs staat? Dat die ze voor jou verkoopt. De Lentiade bijvoorbeeld, maar die valt dan weer net een week na Pasen zie ik. Maar zoiets, ik heb zelf ook op zulke fairs gestaan en daar geven de mensen wat makkelijker meer geld uit.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd op het moment om op beurzen te staan maar als ik op een beurs sta is het eigenlijk altijd met Barcino Design evt Rinconada. Wat ik meeneem aan bunnies is wat ik niet mee kan nemen van Barcino. Bovendien zijn de dozen ook nog eens vrij groot. Prima om het product goed te beschermen maar neemt dus ook veel ruimte in
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Tja, dan weet ik het even niet meer. :(
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleine party Goebel beelden Bunny DeLuxe

09 januari 2015

Nee ik ook niet :P Misschien maar voor een prikkie per stuk verkopen op marktplaats. Kijken of ik zo igg de koopjes jagers kan aantrekken en zo snel van de voorraad afkom. Maak ik weer ruimte voor dingen die wel goed verkopen
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]