Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Michaelvb
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 september 2014

Smartwatch Domein: Smartwatchaccessoires.nl - Veel potentie!

07 januari 2015

Domeinnaam: smartwatchaccessoires.nl

Sinds kort ben ik bezit gekomen van een geweldige smartwatch domeinnaam, namelijk smartwatchaccessoires.nl. Deze domeinnaam is perfect voor het opzetten van een webshop, puur gericht op smartwatch accessoires; een markt waar in 2015 enorm veel vraag naar zal zijn, en waar de marges hoog zijn!

Heeft u interesse in de domeinnaam? Stuur me een prive bericht met een passend bod of plaats een reactie.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Smartwatch Domein: Smartwatchaccessoires.nl - Veel poten

07 januari 2015

Wat zo grappig is is dat mensen schijnbaar nu al kunnen zien dat een domein en vraag niet iets succesvol gaat worden. Het heeft potentie.

De domeinnaam klinkt natuurlijk leuk maar als je er goed over nadenkt is deze veel te lang. Bekend dan ook nog eens eventuele spelfouten, dubbel s dubbel c.

De domeinnaam zelf zegt niets over hoe succesvol deze kan worden, je zal toch echt met google moeten scoren en dat kost een stuk meer.

Maar vooruit er zal altijd wel een gek te vinden zijn voor een paar honderd euro, iedereen blij.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Smartwatch Domein: Smartwatchaccessoires.nl - Veel poten

07 januari 2015

Wat zo grappig is is dat mensen schijnbaar nu al kunnen zien dat een domein en vraag niet iets succesvol gaat worden. Het heeft potentie.
Potentie wordt op dit forum steevast in één betekenis gebruikt:

Het is niks maar het zou misschien ooit nog wat kunnen worden.

Daarna volgt vaak onbestemd gemompel over “wegens tijdgebrek” of “privé-omstandigheden”.
 
Michaelvb
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 september 2014

Re: Smartwatch Domein: Smartwatchaccessoires.nl - Veel poten

09 januari 2015

Bedankt voor de reacties.

Ik had het waarschijnlijk beter zonder veel potentie kunnen aanbieden, maar je wil toch verkopen he! :wink:

Als je een webshop wil opzetten in smartwatch accessoires is het in ieder geval een duidelijk naam waarbij meteen duidelijk is wat je verkoopt, misschien is het zo beter verwoord.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Smartwatch Domein: Smartwatchaccessoires.nl - Veel poten

14 januari 2015

Zo kreeg ik dit mailtje van de week

"Ik ben eigenaar van de domeinnaam http://www.barcodesoftware.org

Alle andere gangbare extensies van deze domeinnaam zijn al in gebruik !

Deze domeinnaam heb ik uit quarantaine weten te halen en is voor
€ 225,-- over te nemen.

Gemiddeld wordt er via de zoekmachines op internet 110 keer exact
per maand op de term ‘barcode software gezocht !

Betaling hoeft pas na succesvolle verhuizing van de domeinnaam.

Mocht u interesse hebben in deze domeinnaam dan hoor ik het graag van u!

Met vriendelijke groet,"
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl